• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    simone van der vlugt heeft bij mijn moeder in de straat gewoond. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ken mezelf. En Magnus Hjert, de persverantwoordelijke van Weta. Niet dat iemand hem kent, maar whatever (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een leerkracht heeft samen gewerkt met liam hemsworth in een bar in Australie..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Marly v/d Velden is een vriendin van m'n nichten, dus die heb ik een paar keer gezien. Voor de rest niet veel bijzonders =')


    Life is hard and then we die

    Uhmm..
    De oom van mijn vader(die wij overig ook altijd gwn 'oom' zeggen) is een keer bij een datingprogramma geweest dus een echte 'bekende nederlander:Y)'

    En een nicht van mijn moeder daar de ex-man/vriend van was/is Extince(die rapper)En is de vader van mijn achternicht.

    En de schoonzus van mijn 'stiefvader'(vriend van mijn ma dus) heeft nu regelmatig contact met Marco borsato.

    En een neef van mijn moeder is bevriend met een ajax-speler(weet niet meer hoe die heet) en daar heeft hij een reis naar spanje(geloof ik) gekregen,ze zijn der samen heen ofzo ;p

    Via,Via dus,maar niet echt héél persoonlijk ;p


    Ohja! ; mijn vader kent Piet Velthuizen(keeper van Vitesse geweest en is nu keeper bij oranje),heeft een keer gepraat met Nick&Simon en Jan Dullens(3j's),maar dat is ook niet echt persoonlijk[/b]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 18:49 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nee, dat hoeft voor mij ook niet,
    mijn beroemde mensen in mijn leven zijn mijn vrienden (A)
    x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik heb gepraat met piet paulusma.
    En ik zag Gordon in Amsterdam

    :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2010 - 13:39 ]

    Ik heb enkel 1x gepraat met Claudia de Breij :3
    En de oom van mijn ex die zit zegmaar in de muziek, en die heeft dus samengewerkt met Claudia en ook met Jaqueline Govearts ofzo van krezip. XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken niemand beroemd maar er woont iemand beroemd in de buurt :p
    Paul Jambers xD


    Stop wishing, Start doing..

    ik ken niet echt bekende mensen,, nja uh die gene die Rik speelt in gtst, dat is een vriend van mijn oom, maar ik zelf ken hem niet zeg maar,,


    Never forget the things that make you smile

    ermm... Naja beroemd zou ik ze ook weer niet noemen x]
    Maar ik ken wel een paar artiesten, reggae zangers, DJ's, een paar journalisten, mensjes die werken bij Xite of de VARA. Niet veel byzonders hoor..

    Ik ben alleen trots dat ik Brainpower heb leren kennen via mn zus:Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ken geen beroemde mensen persoonlijk en eerlijk gezegd maakt het ook niet zoveel uit: het zijn ook maar mensen. (':


    Only losers can act the way you do

    Wacht wacht wacht. Ik heb Piet Paulesma ooit een hand gegeven 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn neef is de manager van Noisia, en die hebben het best wel gemaakt in Amerika.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Meth schreef:
    (...)
    Je weet dat Justin Bieber uit Canada komt hè?

    OT; Kevin van Chipz :'D Voor de rest weet ik niet o.o


    ja en zijn overgroot opa is duits.moet je maar eens opzoeken.