• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    Citylights schreef:
    Ik zit nu al vier jaar met Oliver van Eurosong in de klas. (cat)

    Verder boeit het eventuele beroemde leven van mensen die ik 'ken' niet zo. :Y)

    't Zijn ook maar mensen. (cat)


    Die van 'shut up'?


    If we had not a soul, music would have created it.

    De schoonouders van mijn burgemeester wonen in mijn straat xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn vroegere Nederlands lerares was de schoonzus (of zo) van Rita Verdonk.
    Niet dat je daar blij mee moet zijn


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DJ Paul Elstak is de beste vriend van mijn vader.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb ooit drama gehad van een ex-gastlama.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Rafaella die idols toen ooit won. heb ik heel vaak in de winkels gezien en gebabbeld.


    Everything is worse without music.

    de gebroeders ko. ik kom ze altijd tegen in de super markt en maak altijd ene praatje met ze


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader's collega is de wereldkampioen in een of andere vechtsport :')


    Hope goes lost but never dies.

    Jaaaa, ik ken Justin Bieber!
    Nee, ik ken geen beroemde mensen. (:


    wth.

    Die hond uit Flodder zit ergens in de familie van mijn vader (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn voormalige lerares M.O. is de tante van die acteur die Billy speelt in f.c. de kampioenen. Maar zelf ken ik wel geen bekende mensen.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    de president van suriname ofzo is een achter neef van mijn moeders oom. en dat is gek wat ik ben niet surinaams. geen 1 % >.< hij weet niet eens dat ik besta. maar ik ben wel familie.

    -echt als je dat opeens van je ouders te horen krijgt dat de president van suriname en familielid is val je van je stoel-

    en zijn naam was ofzo Desi Bouterse 8D -google maar ff ook al was hij vroeger nie zoo lief-


    p.s. dit heb ik niet verzonnen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 20:56 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iemand die in 'De Kotmadam' speelde is de mama van een vriendin van mij, ik ken alleen het programma niet.
    En die vriendin haar vader is die ene gast die in W817 speelde, en ook in SMOS.
    En Grietje Vanderheiden, van 'En Daarmee Basta' die gaat altijd mee op skivakantie met onze school, en die geeft les aan het Conservatorium waar ik ook naar toe ga.
    En Jasper die ooit mee deed aan 'Eurosong For Kids' zat bij mij op school, vroeger.
    En dat kleine meisje uit LouisLouise ken ik van vroeger, ik zat bij haar op de Judo.(Die Femke, ofiets)


    effort never betrays you

    mijn moeder zat bij laura (gtst) in de klas
    en iemand bij mij in de klas zijn broer speelde de hoofdrol in oorlogswinter.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Laurens van X-Factor is het 'broertje' van mijn (ex)lerares Engels, en zat ook bij me op school.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.