• Piet van der Hem, die schilder, is mijn overoverovergrootopa (zoiets.)
    Laurens van der Hem, de allereerste atlas-maker, is ook een héééle verre opa.
    En Roderick van Gooische Vrouwen zit bij mijn neef in het hockeyteam en een vriendin van m'n moeder is een keer over het hondje van Linda de Mol gestruikeld. x)
    Ohja, Sanne Wallis de Vries is de zus van een collega van mijn vader.
    What about you?


    It's time to be happy again.

    tim douwsma is mijn achterneef. (cat)
    en lytse hille is de vriend van de dochter van mijn oude oppas.


    Life is a beautiful struggle

    Die jongen uit spangas volgens mij. Tim ofzo, is de neef van mijn ex-mentor. (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    CAC schreef:
    (...)
    familie van familie

    snap niet precies wat je bedoelt


    Ze bedoelt denk ik: Wat heb je eraan als je die persoon kent? Diegene kan wel familie van familie zijn, maar je kent diegene (waarschijnlijk) niet eens persoonlijk, dus zo speciaal vind ik het eigenlijk ook niet echt..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:27 ]

    de gebroeders ko xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    wat boeit het eigenlijk of je iemand kent die beroemd is :P?

    Het zijn ook maar gewoon mensen :P

    (:


    I solemny swear i am up to no good

    CAC schreef:
    (...)
    familie van familie

    snap niet precies wat je bedoelt

    heb je ooit met diegene gesproken?

    vrolijk schreef:
    (...)
    heb je ooit met diegene gesproken?

    volgens mij niet


    (Be)lieve in (you)rself

    CAC schreef:
    (...)
    volgens mij niet

    dus eigenlijk ken je em ook niet, je weet alleen wie t is. dan kan k net zo goed zeggen ja ik ken doutzen kroes want ik spotte haar in een restaurant etc. jaa ik kan rafaella ik spotte haar in de ikea etc. etc.

    vrolijk schreef:
    (...)
    dus eigenlijk ken je em ook niet, je weet alleen wie t is. dan kan k net zo goed zeggen ja ik ken doutzen kroes want ik spotte haar in een restaurant etc. jaa ik kan rafaella ik spotte haar in de ikea etc. etc.

    sommige mensen zeggen dat ook in dit topic

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:52 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    CAC schreef:
    (...)
    sommige mensen zeggen dat ook in dit topic

    ahja vreselijke topic vind ik dit ook, je kent die mensen niet eens persoonlijk maarja t maakt ook niet uit, kheb geen zin in discussies op de late avond <:

    vrolijk schreef:
    (...)
    ahja vreselijke topic vind ik dit ook, je kent die mensen niet eens persoonlijk maarja t maakt ook niet uit, kheb geen zin in discussies op de late avond <:

    ik ook niet


    (Be)lieve in (you)rself

    vrolijk schreef:
    (...)
    ahja vreselijke topic vind ik dit ook, je kent die mensen niet eens persoonlijk maarja t maakt ook niet uit, kheb geen zin in discussies op de late avond <:
    Ghehe sommige mensen kennen mensen wel persoonlijk. Maar ik denk sowieso als er zin die écht iemand heel beroemd kennen dat ze daar toch niets over zouden zeggen.

    Ik ken wel wat mensen, maar die kent toch niemand en die zijn niet (meer) super beroemd :'DD. En, als ik er ooit aandacht voor zou willen dan meld ik het wel gheheh :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Eh, ik ken er wel een aantal ja.
    Sandra Reemer is als een tante voor me, ook al zie ik haar amper meer. Haar zus zie ik nota bene heel vaak.
    Ik ken de drummer van bots (wat zullen we drinken). Dat is de vader van en ex-vriendin van me. Ik ken een zanger, zoek maar op op Youtube: Brian online.
    Mijn neef is rapper, Enigma. Oh oh en Note to Amy. -vaak voorprogramma's van metal, rock etc.-
    En het geweldige mijn vader heeft in de band gezeten van 'heeeeey kopje koffie!' Ahahaha.

    Haha, ja kom maar op dat ik dingen uit mijn duim zuig, want het is lekker niet zo.
    :9~

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 0:59 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zit nu al vier jaar met Oliver van Eurosong in de klas. (cat)

    Verder boeit het eventuele beroemde leven van mensen die ik 'ken' niet zo. :Y)

    't Zijn ook maar mensen. (cat)

    Eh wel ken ik paar (A)
    Van de smaak politie xD Eh johnny de mol heb ik paar keer gezien, Frans bauer xD Daar ben ik niet echt en fan van maar wel kei lieve vend is het ^^
    Wie kent van binnen kort geopend was altijd iedere zondag op tv, zocht een chef voor de nieuwe restuarant Ben van Beurten ken ik persoonlijk, hij heeft ook samen met Jammie Oliver gwerkt. :) En jamie Oliver heb ik ook 1 keer gezien :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.