• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je spoelt de wc door met boeken erin. Het is toch de laatste schooldag! Dan heb je geen boeken nodig!:)

    Je vriendin is verliefd maar wilt niks zeggen en jij word daar chagerijnig van


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Je bedreigt haar met de marteldood

    Je valt dood, en er is geen kans tot leven


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    In de hemel leef je gelukkig verder met iedereen van wie je houdt.

    Je moet met de bus mee, je stapt in de bus, maar toen kwamen er een stel oude dames met rollators die de bus uit moesten, zodat jij er niet in kan en die rij met oude dames lijkt veel te lang!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je gaat langs de andere deur binnen :Y)

    Je komt op een fuif,,je hebt een witte t-shirt aan en ineens krijg je een heel pintje over je heen :Y)
    Muahaha. Witte t-shirts worden dus doorzichtig


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    weet er feen:$


    ask no miracle, be a miracle!

    Gelukkig bied die gast zijn vest aan en kan jij die de hele avond dragen!

    Je probeer zo snel mogelijk weg te rennen voor een moordennaar die achter je aan zit, je denkt hem afgeschudt te hebben, tot je erachter komt dat je rode verf aan je voeten had en die moordennaar jou spoor kan volgen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En toen werd je wakker (:
    Jah,,het was maar een droom.

    Je crush is boos op je omdat je iemand anders een knuffel gaf?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je bied je excuses aan en hij vergeeft je weer? :x

    Ik krijg een smsje van me vriendje waarin hij het uitmaakt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 17:58 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    maar het bleek een trut te zijn die zijn mobiel heeft gestolen :')


    je zit in een donkere bos. en opeens ben je omringt met vuur(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Opeens begint het te regenen, waardoor het vuur uit gaat.

    Je bent op school, maar komt erachter dat je al je boeken thuis bent vergeten. De les begint al over 1 minuut!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    maar je krijgt net te horen van je vriendin dat die les uitvalt, & gaat je boeken halen.

    ik verveelde me & wou op de laptop maar hij is opeens gecrasht o.o


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Maar gelukkig voor jou hebben jullie nog een vaste pc in huis!

    Ik heb geen zin om mijn schoolboeken klaar te steken en doe het dan ook niet, maar dan heb ik morgen niets mee naar school :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Jonge, Er is één of ander tereur alarm ofzo en niemand moet morgen naar school (:

    Je morst spagettisaus op je nieuwe bloes?
    Inspi-loos


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je hebt je vergist het was geen nieuwe, maar een oude bloes. Dat is niet erg.

    Je reist zwart met de trein en de conducteur komt langs...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Maar iemand wil zelfmoord plegen door uit het raam op de gang te springen en de conducteur wordt afgeleid. Na het ongeluk vergeet hij jullie coupe te controleren.

    Je hebt een superbelangrijke gala, maar opeens... Een Mount Everest van een puist op je voorhoofd! En alle foundation, corectorstiften en poeders zijn op en de winkels zijn dicht...


    I Lick The Gun When I'm Done, Cuz I Know That Revenge Is Sweet