• Hallo allemaal,
    Ik denk dat de titel van deze topic al genoeg zegt maar toch even kort het volgende:
    Er zijn mensen op Quizlet die zich voor een ander voordoen. Sommige daarvan doen alleen alsof ze ouder zijn om stoer te lijken, maar er zitten ook ''gevaarlijker'' mensen bij... Dat houdt in: mensen die op Quizlet ''braaf'' zijn, maar via MSN agressief zijn of ongepast gedrag vertonen... (lees: mensen (meestal mannen) die; je bedreigen, dwingen om je cam aan te zetten, willen afspreken, etc.)

    Als je zoiemand bent tegengekomen kun je diegene het beste blokkeren en verwijderen, maar het is ook goed om je ouders of een moderator van Quizlet het te laten weten... Je kan ook, zoals ik, een apart e-mail adres aanmaken voor Quizlet...

    Elke klacht over dit onderwerp wordt serieus onderzocht en mochten klachten terecht zijn dan wordt de gebruiker in kwestie onherroepelijk van de site verwijderd.

    Muppy



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ik heb hier ook een vriendin ontmoet we gaan over 4 maanden naar dezelfde school

    gelukkig hebben we nog onze moderators héé, zij beschermen ons wel :D

    LANG LEVE DE MODERATORS!

    sorry, ben melig vandaag :D
    x.(H)

    whaha jaah :P:P


    best wel eng ...
    als je weet dat er een paar griezels zijn op quizlet

    D'r zit heir ene Billyyy ofzoiets en die vind ik wel een beetje eng. Hij heeft vaak plaatjes van iemand anders in z'n fotoboek staan en dan zegt ie dat hij dat is. Of dan heeft hij zogenaamd foto's gemaakt 14 juni, maar dan staat er toch DUI-DE-LIJK KatjaxBillxTomx boven aan de foto. Of hij had een keertje een plaatje van twee vrijende mensen met als titel wie wilt dit emt mij doen. Ik vidn ehme ng worden, want steeds heeft hij foto's die neit van zichzelf zijn terwijl hij dat wel zegt. Het kan ook gewoon iemand zijn die aandacht te kort krijgt, maar dit topic deed me gewoon aan hem denken...

    xx

    gelukkig hebben we nog onze moderators héé, zij beschermen ons wel :D

    LANG LEVE DE MODERATORS!

    sorry, ben melig vandaag :D
    x.(H)
    :D:D:D Da's fijn zo'n berichtje :D want de helft van de mensen hier haat ons XD

    thx voor de waarscguwing(Y)
    en ik heb gelukkig al een aparte msn naast me gewone mail(hoera)


    I am an idiot, I move.

    (...):D:D:D Da's fijn zo'n berichtje :D want de helft van de mensen hier haat ons XD

    echt? wat kut van die mensen(A)


    I am an idiot, I move.

    (...)
    echt? wat kut van die mensen(A)
    alleen maar pmdat we ze straffen voor reclame ¬¬

    Ik heb ook speciaal een ander e-mail adres voor de quizlet mensn , behalve als ik dan de mensen echt geod ken fzo en ik ze kan vertrouwen, geef ik men echt msn ^^

    ik voeg nooit iemand toe van quizlet ö


    I don't need words to feel those lips.

    D'r zit heir ene Billyyy ofzoiets en die vind ik wel een beetje eng. Hij heeft vaak plaatjes van iemand anders in z'n fotoboek staan en dan zegt ie dat hij dat is. Of dan heeft hij zogenaamd foto's gemaakt 14 juni, maar dan staat er toch DUI-DE-LIJK KatjaxBillxTomx boven aan de foto. Of hij had een keertje een plaatje van twee vrijende mensen met als titel wie wilt dit emt mij doen. Ik vidn ehme ng worden, want steeds heeft hij foto's die neit van zichzelf zijn terwijl hij dat wel zegt. Het kan ook gewoon iemand zijn die aandacht te kort krijgt, maar dit topic deed me gewoon aan hem denken...

    xx

    Jaa idd ! Die deed mij daar ook aan denken ! En ik sta op zn freakin profiel. x) Mrjah x) dies echt fake ! x)

    joepie,
    maa rik heb niemand van quizlet op msn,,
    behalve cynthia, maar die ken ik van op school. wie wil nou MYN msn hier XD nein. leuk dat je het zegt

    (...)
    Jaa idd ! Die deed mij daar ook aan denken ! En ik sta op zn freakin profiel. x) Mrjah x) dies echt fake ! x)


    Weet ik en ik geloof ok nie dat z'n 'broer' Karu bestaat hoor, maar inderdaad die gast krijgt aandacht te kort ofzeuw..

    Oké dan.


    we were young but we were blind.

    thnx voor de tip maar was dat tog neit egt vn plan^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat heb ik al gedaan.


    -