• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    nene DooRainbow ofzoiets ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    nene DooRainbow ofzoiets ^^


    Okee^^


    -

    (...)

    Je hebt het toch niet over mij, hoop ik?
    Want ik ben nog steeds evenveel fan van ze.

    nee, ik heb het over fans in het algemeen.
    Aangezien er nogal een aantal kloters bij mij op msn om die reden geen fan meer zijn. en ik kan die zeikers niet uitstaan xD
    vooral omdat ik ze daarvoor ook al nie mocht xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    -yaaaaaay-
    ik heb 900 berichten gehaald
    -viert feestje-


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Even een bericht voor iedereen.

    Ik ben bang dat mensen, (ookal kennen ze me niet) hele andere en rare dingen van me gaan denken. Ik reageer soms best heftig, net als bij deze topic. Ik heb het weer helemaal doorgelezen, opgezocht & whatever. En nu ben ik er achtergekomen dat TH dit maar voor 10/15 procent zelf kiest. heel weinig dus. Ik ga misschien op ze stemmen, maar dat zie ik nog wel. Maar ik hoop niet dat mensen me nu raar gaan vinden, want ik weet dat ik soms verkeerd bezig ben, net zoals nu. Sorry.

    x


    -

    (...)
    nee, ik heb het over fans in het algemeen.
    Aangezien er nogal een aantal kloters bij mij op msn om die reden geen fan meer zijn. en ik kan die zeikers niet uitstaan xD
    vooral omdat ik ze daarvoor ook al nie mocht xD



    Oke, op die manier.


    -

    -yaaaaaay-
    ik heb 900 berichten gehaald
    -viert feestje-


    Haha. Gefeliciteerd! :'DD
    Omg, ik ben gek.

    En ik dacht nog wel dat 483 veel was. :'DD


    -

    Even een bericht voor iedereen.

    Ik ben bang dat mensen, (ookal kennen ze me niet) hele andere en rare dingen van me gaan denken. Ik reageer soms best heftig, net als bij deze topic. Ik heb het weer helemaal doorgelezen, opgezocht & whatever. En nu ben ik er achtergekomen dat TH dit maar voor 10/15 procent zelf kiest. heel weinig dus. Ik ga misschien op ze stemmen, maar dat zie ik nog wel. Maar ik hoop niet dat mensen me nu raar gaan vinden, want ik weet dat ik soms verkeerd bezig ben, net zoals nu. Sorry.

    x

    Het is je vergeven
    -kijkt plechtig- xD
    ik kan ook nogal heftig reageren, maar dan juist met het tegenovergestelde xD
    dus ik heb een topic over hetzelfde onderwerp, maar dan met mijn mening xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Haha. Gefeliciteerd! :'DD
    Omg, ik ben gek.

    En ik dacht nog wel dat 483 veel was. :'DD

    dankjewel:D
    ik dacht na het engerdsforum geen berichten meer te halen:O
    maar er bestaan toch nog andere leuke topics xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    dankjewel:D
    ik dacht na het engerdsforum geen berichten meer te halen:O
    maar er bestaan toch nog andere leuke topics xD


    Hihi. Inderdaad.

    En ik wist niet eens dat het forum er al vanaf september was. ö


    -

    (...)
    dankjewel:D
    ik dacht na het engerdsforum geen berichten meer te halen:O
    maar er bestaan toch nog andere leuke topics xD


    Hihi. Inderdaad.

    En ik wist niet eens dat het forum er al vanaf september was. ö


    -

    -yaaaaaay-
    ik heb 900 berichten gehaald
    -viert feestje-

    En ik heb er al ..

    kijkt naar blokje ernaast ^^

    (...)

    Hihi. Inderdaad.

    En ik wist niet eens dat het forum er al vanaf september was. ö

    muwhahah xD
    ik wel, maar toen deed ik er geen flikker op xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Soms irriteerd het en soms ook niet.
    Ik snap best wel dat ze ver willen bereiken maar ze moeten ons niet vergeten! ze denken toch pfff fans wat maakt het uit. Zo denk ik erover wat hun denkenxD.
    Ik vind het wel stom bij de amerikanen Sta je heel dichtbij bij tokio hotel heb je meer kans om tokio hotel ontmoeten enzo.

    maargoed ik gun het ze wel
    ik zeg dan: Succes met het doorbreken overal maar vergeet ons vooral niet wij zijn ook fan niet alleen hun!

    Soms irriteerd het en soms ook niet.
    Ik snap best wel dat ze ver willen bereiken maar ze moeten ons niet vergeten! ze denken toch pfff fans wat maakt het uit. Zo denk ik erover wat hun denkenxD.
    Ik vind het wel stom bij de amerikanen Sta je heel dichtbij bij tokio hotel heb je meer kans om tokio hotel ontmoeten enzo.

    maargoed ik gun het ze wel
    ik zeg dan: Succes met het doorbreken overal maar vergeet ons vooral niet wij zijn ook fan niet alleen hun!

    Maar jij kan niet in hun hoofden kijken, dus je kan ook niet weten wat ze denken(A).


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.