• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    denk is ff na e seg, zedde daarom plots geen fan meer of wa zegde?


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    (...)Nouu.
    dat is toch zo? zij hebben toch maar een klein deel te zeggen over wat ze moeten doen?
    Ja, voor zover ik weet is dat bij heel veel artiesten.


    Sweet dreams will come true.

    ja indd, da's echt zo fake o.o

    ja zeg ee, denkt gij soms da ze in elk land ff een signeersessie gaan doen -.-

    lol xD dan houden ze al helemaaaaal geen tijd meer voor hunzelf over xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)Nouu.
    dat is toch zo? zij hebben toch maar een klein deel te zeggen over wat ze moeten doen?



    Ja, dat wel. Maar dat wist ik niet. Ik zeg ook helemaal niet dat TH ons in de steek laat of whatever. Misschien is "omkoperij" niet het juiste woord, dat weet ik wel. Maar ik heb er geen andere woorden voor.


    -

    Maarwaar zegt ze da tze geen fan meer is dan?;O


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    lol xD dan houden ze al helemaaaaal geen tijd meer voor hunzelf over xD
    Arme jongens xD


    Sweet dreams will come true.

    denk is ff na e seg, zedde daarom plots geen fan meer of wa zegde?


    Ik ben nog wel fan, waar staat dat ik geen fan meer ben? Nergens. >.< Dus laten we het daar maar niet overhebben.


    -

    (...)Arme jongens xD


    inderdaad.


    -

    denk is ff na e seg, zedde daarom plots geen fan meer of wa zegde?

    ik vind dat als je om die reden stopt met fan zijn van TH dat je dan eigenlijk nooit fan geweest bent.
    Ik bedoel. Als fan hoor je je idool te steunen en ze verdedigen in de keuzes die ze maken. Of die nou goed of slecht zijn. Op die manier zorgen de fans ervoor dat hun idolen altijd iemand hebben om op terug te vallen, omdat je ze steunt. Van dat idee komen artiesten heel ver en krijgen ze moed om verder te gaan.
    En door dit soort dingen die verkeerd begrepen worden kan het best wel eens bergafwaarts gaan:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik zwijg al..


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    (...)
    ik vind dat als je om die reden stopt met fan zijn van TH dat je dan eigenlijk nooit fan geweest bent.
    Ik bedoel. Als fan hoor je je idool te steunen en ze verdedigen in de keuzes die ze maken. Of die nou goed of slecht zijn. Op die manier zorgen de fans ervoor dat hun idolen altijd iemand hebben om op terug te vallen, omdat je ze steunt. Van dat idee komen artiesten heel ver en krijgen ze moed om verder te gaan.
    En door dit soort dingen die verkeerd begrepen worden kan het best wel eens bergafwaarts gaan:|


    Je hebt het toch niet over mij, hoop ik?
    Want ik ben nog steeds evenveel fan van ze.


    -

    ik had het niet over mezelf weet je, ik ben een echte fan en nu ben ik ff boos dus laar me doen, alleen deze topic heeft me kwaad gemaakt


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    dus je hebt het toch ni over mij e


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    dus je hebt het toch ni over mij e


    Ik?

    Nee. :')


    -