• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    En Ohja Ik doe nu zeker niet zielig ofzo,En ik ben ook niet Jaloers hoor:) Het is hun leven,Maar ze nemen wel risico's Want als ze zo door gaan,gaan ze een hoop fans verliezen;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat meen je niet?! :O
    OMG dat slaat dus zo nergens op!!!
    Ik ben het helemaal met je eens, maar van de andere kant, hoe moeten de Duitse fans zich wel niet voelen?
    Door hun is echt ALLES begonnen! ;)
    Maargoed, toch gun ik ze die award wel, maar het si idd wel lullig! :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Een paar Meisjes en ik hadden afgesproken Om tijdens het volgende concert op spandoeken te zetten dat we ons in de steek gelaten voelen enzo,Dan Realiseren ze zich misschien nog wel dat wij ook nog bestaan:O Mhja als dat niet helpt Weet ik het ook niet meer.Ik knap de laatste tijd zo erg op ze af.Ik gun het ze zeker wel om door te breken over de hele wereld,En ik snap ook zeker wel dat ze niet overal te gelijk kunnen zijn,Maar ik heb gewoon het gevoel dat ze echt niet meer naar ons omkijken.En ik ben zeker niet kwaad maar alleen teleurgesteld.Na wat wij allemaal voor hun deden,Wij WAREN de beste fans volgens hun..Maar nu Amerika er tussen zit gaan zij weer eens voor,Wat hebben die amerikanen dan gedaan voor Tokio Hotel?Ze kunnen niet eens een orginele fanactie bedenken..Daar nemen ze de tijd gewoon niet voor.Ik heb zeker geen Hekel aan de Amerikanen,Eeerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen,Als Tokio Hotel niets voor ons wil doen verdoe ik mijn tijd ook niet zoveel aan hun.Ik blijf fan,Maar alleen heb ik geen idee hoelang dat zo nog gaat duren.Als je een beetje wil helpen,Moet je dat ook op je spandoek zetten;)En Dááág ik ga niet op ze stemmen Kiss My ass:)


    goed plan ;)


    As If You'll Ever Love Me

    Een paar Meisjes en ik hadden afgesproken Om tijdens het volgende concert op spandoeken te zetten dat we ons in de steek gelaten voelen enzo,Dan Realiseren ze zich misschien nog wel dat wij ook nog bestaan Mhja als dat niet helpt Weet ik het ook niet meer.Ik knap de laatste tijd zo erg op ze af.Ik gun het ze zeker wel om door te breken over de hele wereld,En ik snap ook zeker wel dat ze niet overal te gelijk kunnen zijn,Maar ik heb gewoon het gevoel dat ze echt niet meer naar ons omkijken.En ik ben zeker niet kwaad maar alleen teleurgesteld.Na wat wij allemaal voor hun deden,Wij WAREN de beste fans volgens hun..Maar nu Amerika er tussen zit gaan zij weer eens voor,Wat hebben die amerikanen dan gedaan voor Tokio Hotel?Ze kunnen niet eens een orginele fanactie bedenken..Daar nemen ze de tijd gewoon niet voor.Ik heb zeker geen Hekel aan de Amerikanen,Eeerlijk gezegd kan het me ook niet zoveel schelen,Als Tokio Hotel niets voor ons wil doen verdoe ik mijn tijd ook niet zoveel aan hun.Ik blijf fan,Maar alleen heb ik geen idee hoelang dat zo nog gaat duren.Als je een beetje wil helpen,Moet je dat ook op je spandoek zettenEn Dááág ik ga niet op ze stemmen Kiss My ass


    _O_ je hbt SOO gelijk weetje dat ;)


    Crack a bottle

    Dat meen je niet?! :O
    OMG dat slaat dus zo nergens op!!!
    Ik ben het helemaal met je eens, maar van de andere kant, hoe moeten de Duitse fans zich wel niet voelen?
    Door hun is echt ALLES begonnen! ;)
    Maargoed, toch gun ik ze die award wel, maar het si idd wel lullig! :P

    (K)


    Jha ik heb ook al gedacht aan de Duitse fans ;S
    Je hebt gelijk; hoe moeten die hun dan wel niet voelen?
    We zitten eigenlijk steeds te zeiken dat ze door ons zo ver zijn gekomen, maar het is allemaal begonnen door de Duitsers, en dan door Ons. Niet door de Amerikanen duz. Ik vind het erg voor Duitsland en voor de Europese fans ;S

    Ookal gun ik tokio hotel hun droom..


    -

    (...)

    Jha ik heb ook al gedacht aan de Duitse fans ;S
    Je hebt gelijk; hoe moeten die hun dan wel niet voelen?
    We zitten eigenlijk steeds te zeiken dat ze door ons zo ver zijn gekomen, maar het is allemaal begonnen door de Duitsers, en dan door Ons. Niet door de Amerikanen duz. Ik vind het erg voor Duitsland en voor de Europese fans ;S

    Ookal gun ik tokio hotel hun droom..


    inderdaad. Als wij het al erg vinden, wat moeten die DUitse fans dan wel niet doorstaan?


    -

    Ik was toch al niet van plan op ze te stemmen,
    tja, kunnen ze wel tegen je gebruiken; 'geen echte fan'...

    x'D Ze verdienen ONS NIET EENS!

    Jaa man ,wij sijn gwn veelste goed voor die stelletje omkopers [ wat klink ik tog weer fanachtig x'D]]


    Crack a bottle

    Wij zijn gewoon de beste. (cat)


    -

    -Grapje.-


    -

    Nee, maar er zijn zat fans die voor hun mening uitkomen, en diep van binnen vind iedere fan het niet leuk, of wat dan ook.


    -

    ik vind dat je het zo niet moet bekijken hé

    1. je moet het niet zien als omkoperij maar als een soort van beloning

    2. Dat is niet Tom Bill Gustav en georg die dat uitgevonden hebben hé, das hun management, en die willen niks liever dat TH in amerika doorbreekt zodat ze nog meer geld kunnen verdienen

    3. Als ze die award winnen, zijn ze binnen in Amerika, en dat willen we toch allemaal -_-


    Dus zie het niet meteen negatief, en denk maar niet dat HET MANAGEMENT van th, de eerste zijn die dat doen

    (A)

    MIJN MENING

    (...)

    Vind je dan niet dat het echt laag is dat we op ze moeten stemmen om een signeersessie te krijgen?

    weetje wat ik dan vind dat je zegt: "we laten ze die award niet winnen, zodat ze minder populariteit krijgen, zodat ze niet wereldwijd bekend kunnen worden en dus ook niet in Japan (like daar is Tokio) door kunnen breken"
    weetje... als ik eerlijk ben zijn jullie allemaal wel héél egoïstisch. Je eist TH gewoon op. Laat ze ook gewoon andere fans hebben en ze daar van genieten.
    Ze proberen gewoon stemmen te krijgen om dat voor elkaar te krijgen.
    En beter dat ze zeggen dat we een signeersessie krijgen. Ze kunnen ook om stemmen vragen en vervolgens NIKS terugdoen. Zo proberen ze ook nog een beetje hun fans in Europa te pleasen.
    Wat zou jij doen? Denk gewoon even na ofzo. Ze proberen ook zoveel mogelijk mensen blij te maken. Zie dat gewoon in.
    en denk je nou echt dat we ze een maandje kwijt zouden zijn aan Amerika? Dude, dat land is véél te groot. Als je in Europa al een maand ofzo nodig hebt voor een kwart van de landen. Kun je nagaan hoe dat in Amerika gaat waar de afstanden zelfs nóg groter zijn.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nee, maar er zijn zat fans die voor hun mening uitkomen, en diep van binnen vind iedere fan het niet leuk, of wat dan ook.

    spreek voor jezelf.
    jij zegt nu gewoon letterlijk dat ik geen fan ben-_-"
    bedankt.
    ik heb gewoon vrede met ze een tijdje missen.
    ze komen toch wel terug.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    weetje wat ik dan vind dat je zegt: "we laten ze die award niet winnen, zodat ze minder populariteit krijgen, zodat ze niet wereldwijd bekend kunnen worden en dus ook niet in Japan (like daar is Tokio) door kunnen breken"
    weetje... als ik eerlijk ben zijn jullie allemaal wel héél egoïstisch. Je eist TH gewoon op. Laat ze ook gewoon andere fans hebben en ze daar van genieten.
    Ze proberen gewoon stemmen te krijgen om dat voor elkaar te krijgen.
    En beter dat ze zeggen dat we een signeersessie krijgen. Ze kunnen ook om stemmen vragen en vervolgens NIKS terugdoen. Zo proberen ze ook nog een beetje hun fans in Europa te pleasen.
    Wat zou jij doen? Denk gewoon even na ofzo. Ze proberen ook zoveel mogelijk mensen blij te maken. Zie dat gewoon in.
    en denk je nou echt dat we ze een maandje kwijt zouden zijn aan Amerika? Dude, dat land is véél te groot. Als je in Europa al een maand ofzo nodig hebt voor een kwart van de landen. Kun je nagaan hoe dat in Amerika gaat waar de afstanden zelfs nóg groter zijn.


    Jah dat vind ik nu ook, als er een verkiezing is, hangen er toch ook allemaal borden uit, ga je toch ook niet zeggen, OMG zo'n omkoperij dinges, en idd th fans zijn te egoistisch en hebberig, wrm gunnen jullie ze het niet, die award te winnen

    EN

    jullie zeuren allemaal van OMG europa krijgt geen aandacht meer, wel nu willen ze een signeer sessie geven, is het ook al niet goed

    GOD! zo kun je blijven zagen é O_o