• Hoi. :')

    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten:

    De boys van Tokio Hotel willen een signeersessie in een Europees land gaan doen. De europese landen moeten -volgens TH- op TH gaan stemmen voor een award. Het land dat het meest gestemd hebt, daar komt een signeersessie.

    Ik ben er echt klaar mee.

    Hoe kunnen ze dit maken? Europa heeft ze geholpen door te breken, Europa zijn de trouwe fans -In TH's ogen: GEWEEST- van ze. [geweest dus] En nu willen ze ons omkopen. Nou, ze bekijken het maar. Ik stem niet op ze. Dan maar geen signeersessie. We worden, -als trouwste fans- gebruikt!

    Ik ben er echt klaar mee.

    Klaar met de omkoperij, Klaar met Amerika, klaar met de wannabe-fans

    Oke, dat laatste is weer wat snel. Maar ik wil jullie mening hier graag over weten.

    xoxo

    DIT ZET IK OM 23:28 op deze topic:

    Ik ben nog wel TH fan, dus ik krijg sommige negatieve reacties dat ik geen fan meer ben of whatever. Waar staat dat ik geen fan meer ben?


    Dit is dus echt een domme zet van mezelf. Ik zie in hoe het zit, en op1ofandere manier snap ik het wel, ook van TH. Dus niet met negatieve reacties komen, want ik geef iedereen gelijk. Maar het is wel een raar idee. Maar het gaat teveel kanten op, zo.


    -

    Weetje.
    mij kan het niet schelen wat ze doen. voor mij blijven ze TH , wat ze doen, waar ze naartoe gaan, dat kan mij geen bal schelen. Het is Tokio Hotel, en ik ben fan van tokio hotel. dus ik blijf trouw aan tokio hotel. wat jullie ervan zeggen vind ik gewoon pure shit. als jullie ze laten stikken, whatever, alleen maar een bewijs dat jullie geen echte fans zijn. zo van die wannabe's. sorry ze. ma ik vind da gewoon. gwou onze mening wete, ik heb hem gezegd.
    Tokio is tokio hotel,
    tokio hotel blijft tokio hotel,
    ik ben fan van tokio hotel,
    ik blijf fan van tokio hotel.

    (...)

    Jah dat vind ik nu ook, als er een verkiezing is, hangen er toch ook allemaal borden uit, ga je toch ook niet zeggen, OMG zo'n omkoperij dinges, en idd th fans zijn te egoistisch en hebberig, wrm gunnen jullie ze het niet, die award te winnen

    EN

    jullie zeuren allemaal van OMG europa krijgt geen aandacht meer, wel nu willen ze een signeer sessie geven, is het ook al niet goed

    GOD! zo kun je blijven zagen é O_o

    Yaaay
    jups,
    wil je liever dat je echt wéét dat je ze een jaar kwijt bent, omdat ze niet eens deze kant uitkomen? of wil je liever dat ze misschien in Duitsland een signeersessie geven, zodat je in ieder geval met héél veel moeite een handtekening kan krijgen?
    Dat voelt dan toch veel beter. Dan weet je in ieder geval dat ze er voor je zijn, maar dat je er toch wat voor moet doen om bij ze te komen.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Weetje.
    mij kan het niet schelen wat ze doen. voor mij blijven ze TH , wat ze doen, waar ze naartoe gaan, dat kan mij geen bal schelen. Het is Tokio Hotel, en ik ben fan van tokio hotel. dus ik blijf trouw aan tokio hotel. wat jullie ervan zeggen vind ik gewoon pure shit. als jullie ze laten stikken, whatever, alleen maar een bewijs dat jullie geen echte fans zijn. zo van die wannabe's. sorry ze. ma ik vind da gewoon. gwou onze mening wete, ik heb hem gezegd.
    Tokio is tokio hotel,
    tokio hotel blijft tokio hotel,
    ik ben fan van tokio hotel,
    ik blijf fan van tokio hotel.

    goed statement:P ik ben het helemaal met je eens(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    yuy XD

    Ik ben het wel een beetje met UMBRILLA [en nog vele anderen] eens.

    Maar ik ben heel blij dat ze naar europa komen, maartoch, ik stem niet op ze. Ik geef mijn mening en iedereen hier doet dat, en eigenlijk heeft iedereen wel gelijk. =D
    Maar ik vind het wel raar. Ik hoop dat ze naar nederland komen. En ik ben ook nog fan, heeeel erg zelfs.


    -

    weetje? door dit topic ga ik lekker wél op ze stemmen.
    kiss my ass met je omkoperij.

    Moeten ze da tniet gewoon doen van de platenmaatschappij? Op foto's van TH in Amerika kijken ze helemaal niet blij of gelukkig ofzo...xS


    Sweet dreams will come true.

    ja indd. th beslist daar zelf niet over, weetjewel :')

    weetje? door dit topic ga ik lekker wél op ze stemmen.
    kiss my ass met je omkoperij.


    Ik hou je niet tegen. ;)


    -

    ja indd. th beslist daar zelf niet over, weetjewel :')


    Hoe weet je dat
    ?


    -

    yeuy! we moeten boos zijn op de platenmaatschapij kindjes, niet op de jongens (A)
    Volgens mij beslissen die zelf ook niet of ze naar Amerika gaan of Europa.


    Sweet dreams will come true.

    Moeten ze da tniet gewoon doen van de platenmaatschappij? Op foto's van TH in Amerika kijken ze helemaal niet blij of gelukkig ofzo...xS

    hahahaha xD
    die probeert wel geld door ze te krijgen, maar hou het er maar op dat ze gewoon een beetje vermoeid zijn...
    ze hebben gewoon vakantie nodig
    en dan please geen topics gaan plaatsen van: TOKIO HOTEL LAAT ONS IN DE STEEK WANT ZE RUSTEN LIEVER
    want dan ga ik echt spontaan kotsen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ja zeg ee, denkt gij soms da ze in elk land ff een signeersessie gaan doen -.-


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    (...)

    Hoe weet je dat
    ?

    Ze stemmen er in principe wel mee in hoor, dus ze beslissen het eigenlijk wel, maar het merendeel wordt toch wel door de platenmaatschappij gepusht.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Hoe weet je dat
    ?
    Nouu.
    dat is toch zo? zij hebben toch maar een klein deel te zeggen over wat ze moeten doen?