• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet nog steeds wennen aan het feit dat je geen rood kleurtje meer hebt ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    -Bar, dat weet ik toch ghehee :Y)
    -Rosyln, haha ja ik ook. Ik moet nu ook veel beter zoeken naar dingen die ik wil doen en moet aanpassen enzo, omdat het niet meer op de makkelijke manier kan, maar op de 'gewone' manier moet. Ik heb echt twee dagen lopen zoeken hoor, hahah.


    Wie du mir, so ich dir.

    Villain schreef:
    Waarschijnlijk komen er na dit topic nog zo'n 2 à 3 topics, omdat niemand Kirsten kan missen. (cat)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    @Above me.
    lekker ironisch dat je dát bericht quote en dan schop je het topic van 265165 jaar terug omhoog.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    @Above me.
    lekker ironisch dat je dát bericht quote en dan schop je het topic van 265165 jaar terug omhoog.

    Ik heet je van harte welkom @ de bitch side. :9~

    joke


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stamppot schreef:
    Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan al die tijd (:


    Never run out of reasons to smile...

    17 schreef:
    Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan al die tijd (:

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Ik heet je van harte welkom @ de bitch side. :9~

    joke


    het was toch al the dark side?


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    het was toch al the dark side?

    Ssssjt


    *insert philosophical cringe expression here*

    On-Topic blijven jullie ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    jammer....*pinkt traantje weg*
    *ok...pakt toch maar tissuebox*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.