• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Aah. Da's jammer ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het erg jammer dat je gaat stoppen als mod, maar als je het te druk hebt is het begrijpelijk =] Dankje voor al het werk dat je voor ons users hebt gedaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Seel schreef:
    ow wat jammer (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    aawhh dit ga ik heel raar vinden >.<
    zo ver ik weet was jij al mod toen ik hier op Q kwam..
    vanaf het begin :O dus zal erg raar zijn >.<


    Nvt

    C0RPSE schreef:
    Waarschijnlijk komen er na dit topic nog zo'n 2 à 3 topics, omdat niemand Kirsten kan missen. (cat)

    haha mee eens. :')

    OT : ondanks dat we een last waren met die rel, vind ik dat je wel een goede mod was, en ik ga je ook missen. niet dat ik echt veel met je heb gepraat fseu, maar toch.(cat)


    Life is a beautiful struggle

    we loved you omdat jij altijd zo vriendelijk wás om kritiek te geven overspellingsfouten!
    we still love you
    omdat alleen stopt met mod zijn anders had ik je vermoord (duivel)

    ik eer je als god _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik ben hier heel lang niet geweest, en nu ik dit lees denk ik echt 'wtf D:'
    maaroke kirsten ik ga je missen.(flower)


    Smiling but close to tears.

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ATL schreef:
    -springt een gat in de lucht-
    Oké grapje. Jammer dat je stopt, maar ik snap t wel. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Crime schreef:
    Oh, dat is echt jammer. ): Hopenlijk lucht het op, heb je minder druk op je schouders, dan kun je je misschien meer concentreren op je eigen leven, hehe. We zullen je missen als mod. (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kirsten O_O Die zag ik echt niet aankomen! Wat jammer dat je gaat stoppen ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -ik heb alle reacties gelezen x'D-

    En om te herhalen wat bijna iedereen zegt: Wat jammer zeg! Ik vond je een hele goede mod. : D
    (doeg)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zag het niet aankomen, dus ik vind dat je het ondanks je drukte echt nog super goed hebt gedaan net zoals daarvoor. Het is jammer dat je stopt, maar je maakt voor jezelf waarschijnlijk de juiste keuze. Héél veel succes en plezier met je stage en school. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)

    Ja inderdaad en je hebt dat al die tijd goed gedaan. :')

    Waat?!! Niet dat ik je echt goed ken ofzo, maar toch vind ik het wel jammer dat je stopt als mod.