• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Aww. Dat is kut. Ik vond je een supermod. Maarja, als je geen tijd hebt kan je inderdaad beter stoppen. We gaan je echt missen als mod!
    Ik hoop dat je erna nog terugkomt. (krul)


    Your make-up is terrible

    Voldie schreef:
    Succes met je stage en zo. En ik hoop dat je een leuke tijd als Mod hebt gehad :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aw, en op je profiel staan nog zo mooi: 'Moderator since 24.09.2008.' (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nouja het is wel jammer, ik vond je een goeie mod (nerd)


    -

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik het jammer vind.
    Maar als je het zelf besluit, moet je er wel goed over hebben nagedacht en respecteer ik natuurlijk je keuze (;

    Kirsten, we zullen je missen als mod, welkom terug als gewoon lid!x


    Has no one told you she's not breathing?

    Crime schreef:
    Oh, dat is echt jammer. ): Hopenlijk lucht het op, heb je minder druk op je schouders, dan kun je je misschien meer concentreren op je eigen leven, hehe. We zullen je missen als mod. (flower)
    Gheheh danku (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    (huil)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Wow, dat gaat indd wel wennen worden. Ik ken je écht gewoon als mod hier, al sinds ik hier op kwam was je naam al rood, zeg maar, haha. Ik vind het jammer dat je stopt, ik vond je een hele goede moderator. ;o

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:03 ]

    Aah nee Kirsten ik vind/vond jou zo'n geweldige mod! :(
    Maar ik begrijp je keuze ook heel erg goed...
    Heel erg veel succes met school en stage, you can do it! :)


    dream, dare, fly!

    @ATL . Ja af en toe was ik ook echt een kutkindje he :’DDD. Maar goed, die tijden zijn nu gelukkig (voor jullie) voorbij :Y)(nerd).

    @Voldie. Dankjewel :Y). Ja ondanks dat er ook momenten waren dat we het wel eens zwaar hadden heb ik het echt heel erg leuk en leerzaam gevonden!

    @Language, Archer, Summerbeat & Genius. Dankjulliewel :Y).

    @Crime. Ghehe ja :Y).

    @BlueElephant. Ghehe ja ik heb er echt heel lang over nagedacht en het topic wat ik aan de mods schreef is dan ook twee kantjes lang. Stiekem heb ik net ook moeten huilen :’DD. Gewoon het idee dat ik nu geen mod meer ben en alles wat we samen gedaan hebben en alles. Ik denk dat users vaak toch niet helemaal meekrijgen wat er allemaal wel niet voor werk achtersteekt en wat er allemaal gebeurd achter de schermen. Het heeft me in ieder geval heel erg hecht gemaakt met heel veel users hier op Quizlet.

    @Ecstasy. Ja voor mij is het denk ik ook heel erg wennen. Ik kan me de tijd voor ik mod werd eigenlijk niet eens is echt goed herinneren. :( Maar dat komt allemaal wel goed, gheheh.

    @AvanJogia. Dankjewel dat vind ik lief van je. Ach joh er zijn nog genoeg andere modjes die jullie ook graag bij alles kunnen en willen helpen. En daarbij zal ik nog wel zo nu en dan eens op het forum komen piepen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat jammer dat je stopt. Maar ik vind het een goede beslissing van je dat je alle belangrijke dingen in real life voor Q vindt gaan. (:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Crime schreef:
    Oh, dat is echt jammer. ): Hopenlijk lucht het op, heb je minder druk op je schouders, dan kun je je misschien meer concentreren op je eigen leven, hehe. We zullen je missen als mod. (flower)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (huil)


    Your make-up is terrible

    Jammer.. Ik ken eigenlijk niet zo veel mods. En jij bent een van de weinige die ik wel ken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.