• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Bedankt voor alle tijd die je in deze site hebt gestoken (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben blij dat je het zegt en niet je kapot probeert te werken. Ik snap je uiteraard. Dat je het eerlijk zegt, vind ik absoluut een pluspunt. Maar ik ga je erg missen, heel erg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KirstenSnaps schreef:
    @ATL Ach, dan ws er tenminste nog iemand blij over mijn beslissing, haha. Nee ik vind het zelf echt heel jammer, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor. En als het je niet eens meer lukt om een keer per week een nieuwsbrief in te vullen, dan kun je net zo goed maar meteen kappen toch? :Y) En het overlaten aan mensen die er wel de tijd voor hebben.

    -Springt oowk- Nee hoowr, zal wel ff wennen zijn, geen rode Kirsten meer... Nu je user bent... Ga je mee hoofdlettertypen? :Y) -Plat-
    Ik vind het goed dat je zelf toe geeft dat zoiets niet vol te houden is, ieder ander zou gewoon mod blijven en gewoon schijt hebben aan het feit dat Q zo af en toe mods nodig heeft. Jaja dat vetgedrukte is omdat het soms ook wel leuk is om hoofdletter te typen, maar aan de andere kant, als er geen mods zijn die zeggen dat het niet mag, mag je dus hoofdlettertypen en is het n stuk minder leuk...

    Oke, mijn reactie was echt verbaast, mijn hond keek me aan van, wtf. Wow, wat raar, ik ken Quizlet met jou als mod, maar ik snap het ook wel... Veel succes in dat geval met je studie, en je verdere leven!


    You move me ......... Kurt

    Het is echt heel raar om je naam niet meer in het rood te zien. :-|


    A decision I will regret, until my dying breath.

    volgens mij heb ik onder een steen geleefd de afgelopen tijd...


    -

    Wow, dat is anders.. Maar alle respect voor je keuze, ik begrijp het helemaal.


    You are beautiful, you are love.

    Kirsten, wil jij mij dood? Ik kreeg zonet bijna een hartaanval... :l

    Ik vind het echt ontzettend jammer, want ik heb echt respect voor jou. Jij was zeker een van de mods die echt heel veel aan het team toevoegde.

    Ik ga je missen!

    Doe je weer mee met de verkiezingen als je meer tijd hebt? :3:3:3


    Let the Night embrace you

    Zolang het goed met je gaat maakt het niet veel uit. En ik heb respect voor je keuze. : D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 16:12 ]


    All this dampness is damp.

    Blauwe Kirsten..

    Anyway, ik vond je een goede mod. (: Jammer dat je stopt.


    ~Music makes me high~

    Als je het erg druk hebt, geen tijd meer hebt enzo, snap ik je keuze helemaal. Het lijkt me toch wel moeilijk, omdat je het toch al wel een tijdje was, zo ver ik weet. Toch wel jammer want ik vond je een goede moderator. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jammer. Maar goed veel succes!

    DaKrulliCode schreef:
    Blauwe Kirsten..

    Die opmerking maakte mij nogal plat -Plat-

    Holy crap.
    Dit zag ik even niet aankomen ._.
    -heartattack-
    Omg, ik vind het zo jammer dat je nu geen moderator meer bent! Damn, je was echt een aanwinst voor het team en ik zou je heel erg missen als mod <3 Heel veel succes met alles dat nog op je pad komt. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.