• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    (huil)


    Life is hard and then we die

    Kan 't niet laten

    ....


    (huil)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nik, Nick en Nynk, doe mij eens niet na. -waarschuwingsblik-
    De 3 N's of N3. 8D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:14 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het is jammer dat je ermee stopt als mod, maar wens je verder veel succes ^^

    Als ik eerlijk moet zijn... Ik heb het nooit gezegd maar ik vond je eigenlijk een van de beste mods omdat je altijd veel uitleg gaf aan dingen. Dingen erbij vertelde hoe en waarom...
    Maarja, als je het te druk hebt is het inderdaad moeilijk!
    Succes nog met je school en stage, allesinds! (:

    Besides: Aan de andere mods wil ik nu niet zeggen dat ze slecht zijn, integendeel. Ieder heeft z'n eigen manier en ik vind iedereen goed hun werk doen but Kirsten, je deed het uitstekend! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Crime schreef:
    Oh, dat is echt jammer. ): Hopenlijk lucht het op, heb je minder druk op je schouders, dan kun je je misschien meer concentreren op je eigen leven, hehe. We zullen je missen als mod. (flower)


    Only losers can act the way you do

    Stripe schreef:
    Nik, Nick en Nynk, doe mij eens niet na. -waarschuwingsblik-
    De 3 N's of N3. 8D
    Oh yeah, ik ben een N. Ik voel me vet elite.

    Maar we menen het wel hoor!


    Life is hard and then we die

    @Assasinnert :Y). Dankje wel lieverd! Nee terug kom ik niet meer als mod. Aangezien ik anderen nu ook gewoon een kans wil geven mochten er over een tijdje weer nieuwe mods nodig zijn. (krul) En ik sta achter mijn besluit, maar ik blijf nog wel op het forum komen hoor!!

    @Streepje, komt wel goed schatje (krul).

    @YoYoYoghurt. Zenk joe. Ja is ook wel zo, al vind ik dat nog steeds behoorlijk moeilijk om die dingen voorrang te geven hahah.

    @RxVampfisch. Ja maar ik ga niet weg, dus niet getreurd (nerd).

    @de aanstellerige mods en bemiddelaar die Stripe na apen. Nu niet allemaal gaan huilen (ghehe), ik ben niet dood ofzo x.x –knuf- (flower).

    @Hel. Dankjewel. ^^

    @Heigl. Dankjewel dat vind ik heel lief van je. :D

    @De rest die dit leest en zich afvraagt of ik nu werkelijk iedereen ga beantwoorden? Naja.. daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik vind jullie reacties zo lief dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om niet te reageren.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaman, dan worden Lisa en ik mod haha. Quizlet moet oppassen...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jaman, dan worden Lisa en ik mod haha. Quizlet moet oppassen...

    Uh, natuurlijk... Volgens mij moet jij even van die roze wolk afgetrapt worden? Ik wil het best doen voor je, hoor. :-D
    On-topic: Mm, ik ga je wel missen als moderator op Quizlet. :-|

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:20 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    He dames, doe eens even lief en blijf eens ontopic, hahaha (N)-ik hou van deze smilie-


    Wie du mir, so ich dir.

    Stripe schreef:
    (...)
    Uh, natuurlijk... Volgens mij moet jij even van die roze wolk afgetrapt worden? Ik wil het best doen voor je, hoor. :-D
    On-topic: Mm, ik ga je wel missen als moderator op Quizlet. :-|



    Mahhaha. Het was een grapje, niemand laat dat toe hier. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik miste je al, Kirsten D:
    Ahw, héél jammer dat je stopt, maar je blijft gelukkig nog gewoon op Q enzo, dus veranderd er weinig alleen je rode naampje enzo c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat jammer dat je ermee stopt :O
    Maar je hebt goed werk verricht en zijn allemaal trots op je ;)

    Veel succes nog met je studie!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jammer dat je stopt,
    maar thanks voor al je hulp op Q!<3
    Succes! ^^