• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jammer, ik vond je wel goed, ookal ken ik je niet goed..

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 13:15 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Raar om je naam niet in het rood zien


    "Ignite, my love. Ignite."

    Agossie nou
    Wat jammer!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 1:06 ]

    Cherished schreef:
    Agossie nou
    Wat jammer!
    Jaloezie en onzekerheid verbergen is niet altijd jou sterkste punt geweest of wel? Als je me zo hard haat en niet mag, waarom ben je dan nog steeds met me bezig. Vergeet me toch gewoon lekker, heb je daar ook geen last meer van.


    Wie du mir, so ich dir.

    @Iedereen die nog gereageerd heeft, dankjewel :3. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Jaloezie en onzekerheid verbergen is niet altijd jou sterkste punt geweest of wel? Als je me zo hard haat en niet mag, waarom ben je dan nog steeds met me bezig. Vergeet me toch gewoon lekker, heb je daar ook geen last meer van.

    HAHAHAHAHAH
    Laat iedereen zijn eigen feestje houden. Wat boeit het jou nou dat ik zo ontzettend onzeker ben over wat jij wel niet van me denkt en dat ik enorm jaloers ik op je ben?

    Cherished schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAH
    Laat iedereen zijn eigen feestje houden. Wat boeit het jou nou dat ik zo ontzettend onzeker ben over wat jij wel niet van me denkt en dat ik enorm jaloers ik op je ben?

    Mijn god zeg, zeg het dan tegen d'r in een PB ofzo of ga weg uit dit topic met zo'n reactie (Liever van heel Q maar goed)
    Ik vind het jammer dat je weg gaat, maar first things first hé..
    Het is wel apart om je naam in het blauw te zien.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jij was wel even de eerste mod die ik hier kende o-0 nee, ik begrijp het wel hoor, en ook al ken je me niet, ik vind het stiekem wel een beetje jammer xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Erg jammer Kirsten, gek om je naam weer in het blauw te zien! Veel succes in ieder geval met alles, en als er iets is, je weet mijn PB knop te vinden. (:

    Kirsten Snaps Back (:


    "Let them eat cake!"

    Jammer. Je was een goede mod. ^^
    Maar veel succes met je school en je stage enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ah lekker laat reacite van my miss maar goed je schrijft geweldig :D


    I Love You

    @Musikfan, Ghehe lol, maakt niet uit joh.
    @Scandal, Zenk joe very muts (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirstje je weet me reactie al via pb en gb berichtjes maar toch nog heel even hier jammer maar begrijpelijk. Vind het vreemd om jou naam niet meer in het rood te zien. Heel veel succes en sterkte met alles wat je doet enne natuurlijk blijf ik je verhalen lezen (alleen telkens veel en veels te laat xD


    muziek altijd overal