• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die onder de zestien zijn roken alleen maar om erbij te horen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens! Er zijn zoveel jongens en meisjes die beginne te roken omdat het stoer is of door de groepsdruk.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Klopt, ik ben op m'n veertiende begonnen omdat mensen me steeds aanboden. En na een hele lange tijd zei ik toch maar een keer ja. En tja dan krijg je steeds vaker een sigaret en dan krijg je er na een tijdje zelf zin in en dan eindig je net als ik; verslaafd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Er is inderdaad eigenlijk verder geen optie mogelijk :P


    Life is hard and then we die

    Niet allemaal hoor.
    Ik heb een vriendin die stiekem rookt, en niet om stoer te doen ofzo.
    Ze verstopt het zelfs voor haar vrienden, haar familie weet het ook niet.
    Ik weet het toevallig omdat sigaretten in haar tas vond.
    Ze schaamt zich er zelfs voor dat ze er verslaafd aan is.
    Ze is 15 btw.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 0:25 ]


    It's not the same without you.

    Oneens. In veel gevallen is het wel zo, maar voor mij was dat het zeker niet.
    Ik was gewoon nieuwsgierig en mijn beste vriendin rookte ook en we zaten allebei in een rotperiode, dus toen ben ik eigenlijk begonnen. Maar dat was absoluut niet om stoer te doen, ik heb het zelfs een flinke tijd verborgen gehouden voor m'n omgeving. :P
    [Ik begon net na mijn 13e.]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 1:34 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vaak wel. Maar dat komt ook door groepsdruk, pubertijd en al die dingen. Dan is de 'stap tot..' eenmaal veel makkelijker.


    Wie du mir, so ich dir.

    meestal wel, helaas


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens, in mijn klas zitten vooral van dat soort mensen :O Roken allemaal om stoer te doen en zijn er nu dus verslaafd aan. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vaak wel


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Oneens, k rook af entoe voor de gezelligheid (dus niet om stoer te doen) of omdat k zwaar depri ben....
    Maar ben nie verslaaft btw:X

    Een vriendin van me rookt omdat ze telkens in de put zit, dus das ook nie stoerdoennerij....(ze is 14)

    Dus tja, er zijn ook andere redenen!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    PUKKELxDING schreef:
    Er is inderdaad eigenlijk verder geen optie mogelijk :P

    haha inderdaad ;d

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 8:13 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Meestal wel,,


    Never forget the things that make you smile

    MamaHert schreef:
    Oneens. In veel gevallen is het wel zo, maar voor mij was dat het zeker niet.
    Ik was gewoon nieuwsgierig en mijn beste vriendin rookte ook en we zaten allebei in een rotperiode, dus toen ben ik eigenlijk begonnen. Maar dat was absoluut niet om stoer te doen, ik heb het zelfs een flinke tijd verborgen gehouden voor m'n omgeving. :P
    [Ik begon net na mijn 13e.]


    Numbers.

    Vaak wel, maar niet iedereen. Ik zelf begon met roken voor de gezelligheid. Ik rookte tot mijn 16e alleen in de zomervakanties.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens,
    sommige mensen verstoppen het voor iedereen, ook voor hun vrienden. Als ze het deden om 'cool' te zijn zouden ze het juist wel vertellen.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday