• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die onder de zestien zijn roken alleen maar om erbij te horen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    oneens sommige doen dat niet allemaal


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ergens ben ik het er mee eens....


    I'm just a little girl in a big mean world.

    essymade schreef:
    Oneens,
    sommige mensen verstoppen het voor iedereen, ook voor hun vrienden. Als ze het deden om 'cool' te zijn zouden ze het juist wel vertellen.


    the world is filled with people that we dont understand

    Amused schreef:
    eens! Er zijn zoveel jongens en meisjes die beginne te roken omdat het stoer is of door de groepsdruk.


    One Day you'll remember me...

    Ik vind wel dat de meeste mensen roken om er bij te horen maar die zijn ook van boven de 16!


    i have a busy life

    Eens,
    Ik snap het nut er anders niet van waarom men zou roken oke misschien als je heel gestrest bent maar veder verpest je je kongen er aleen maar mee

    Dat is zo ontzettend kortzichtig. Roepen dat rokers meelopers zijn is één van de makkelijkste dingen die je kan doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Half eens, half oneens
    Iedereen heeft zijn eigen redenen om te gaan roken, de een omdat zn vrienden het doen & de ander omdat ie bijvoorbeeld veel stress heeft. ;o


    Als je een vlinder wilt zijn moet je bereidt zijn het bestaan als rups op te geven.

    RINGDINGDONG schreef:
    meestal wel, helaas


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    meestal wel.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Mee eens


    26 - 02 - '16

    dat verschilt van persoon tot persoon. ik begon met roken omdat ik m'n stiefvader en zus had verloren op 2 maanden tijd & ik enorm veel stres en opgekropte gevoelens had. voor mij was het even tot rust komen op buiten een sigaret te roken & op dat moment was ik 14 geloof ik.

    geloof je het zelf dat ik dit deed om erbij te horen? juist, niet dus.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Hmm,
    Niet altijd hoor.