• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die onder de zestien zijn roken alleen maar om erbij te horen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meeeeeeeeestal.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Amused schreef:
    eens! Er zijn zoveel jongens en meisjes die beginne te roken omdat het stoer is of door de groepsdruk.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Oneens.

    Mijn vader was zeven toen hij begon, en hij deed het alleen maar - zegt hij - omdat mijn opa rookt, en die zei dat hij dat lekker vond, dus toen wilde pap dat proberen :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Merendeels, ja.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Oneens. Dat geldt helemaal niet voor iedereen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Ten eerste geldt dat niet voor iedereen, ten tweede kunnen mensen boven de zestien ook roken om er bij te willen horen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Meestal, niet altijd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vaak
    Maar waarom zou je uberhaupt gaan roken. Toch niet voor de pret om even longkanker te krijgen? Ik denk dat sommige mensen gewoon een houding nodig hebben en ze die kunnen maken met een sigaret in hun hand.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb 2 weken geleden nog toen we vanuit een disco naar huis liepen een hijs genomen van een vriendin die dit jaar 16 wordt. En ik deed het alleen om uit te proberen, niet om stoer over te komen lmao. Maar ik doe het nooit meer, echt zo goor als de pest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Toch, als je slim nadenkt. Roken onder de 16; je kunt het dus niet zelf hebben gekocht uit nieuwsgierigheid. Ofwel je hebt het van je ouders gepikt, ofwel je vrienden hebben het aangeboden. En aangezien het laatste meestal eerder het geval is, lijkt het me de meest logische reden. Nee okey, het is niet altijd stoerdoen, ik zeg; het komt door de groepsdruk meestal dat je begint met roken.


    Life is hard and then we die

    Oneens, mensen proberen ook weleens een sigaret omdat ze willen nieuwschierig zijn naar hoe een sigaret smaakt..verder ben ik het eens met alle mensen eens die het oneens zijn met deze stelling.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 16:58 ]


    Think about the little things that make life great.

    meestal wel


    Shoganai i ne~

    meestal wel,zelf ga ik er nooit aan beginnen
    ik ga nooit ja zeggen op een aanbod,misschien ooit 1x proberen
    niet dat ik zo heilig boontje ben maar ga niet mijn longen naar de maan helpen..(puh)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    eens, sommige mensen onder de 16 weten niet eens de gevolgen ervan en doen het dus omdat 'iedereen' het doet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat vind ik in het algemeen wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall