• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    1 vraagje, je kraakt alles af en zeurt dat alles hier slecht is. Maar je gaat hier niet weg omdat je niet snel weg te krijgen bent? Sorry hoor, maar dat gedeelte snap ik niet. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Kikkeli schreef:
    episch.
    uh
    ja ik kan die users die voor MOD spelen enzo echt schieten. Ik heb er al vaak genoeg wat van gezegt in topics als zowat de helft van Q tegen de topicmaakster zit te kutten. Want zodra één iemand wat negatiefs zegt, doet de rest dat ook. Ik zit de laatste tijd ook niet meer echt vaak op Q, of niet echt met plezier omdat er hier echt van die rotte kloothommels zitten die ik echt serieus niet uit kan staan. Maar ik laat het de laatste tijd maar voor me want als ik wat zeg heb ik altijd de schuld dankzij die ene rel. Ik ga ook niet meer in op de MODs want 'die hebben altijd gelijk' of je krijg weer een ban ofzo

    -.- suckass. I'm with you.


    exactly
    stelletje kuddedieren hier.


    It's not the same without you.

    Ik ben het half met je eens. Over de users, dat die graag voor mod spelen en inderdaad af en toe een beetje te reageren, ja dat klopt wel. Over de moderators, nee dat ben ik niet met je eens. Of tenminste, ik heb ze nog nooit zo meegemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Qlimax schreef:
    1 vraagje, je kraakt alles af en zeurt dat alles hier slecht is. Maar je gaat hier niet weg omdat je niet snel weg te krijgen bent? Sorry hoor, maar dat gedeelte snap ik niet. (krul)


    ik zeg niet dat alles slecht is.
    Ze zeggen altijd als je ergens een negatieve opmerking op hebt, dat je dan maar weg moet gaan, nou dat doe ik niet. (:


    It's not the same without you.

    Ghehe, go you.


    It's time to be happy again.

    in dat eerste stukje heb je helemaal gelijk. ik vind het dapper dat je dit durft, want ik heb zo'n idee dat je straks geen leuke reacties van de moderators krijgt. dit denk ik hoor.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Qlimax schreef:
    1 vraagje, je kraakt alles af en zeurt dat alles hier slecht is. Maar je gaat hier niet weg omdat je niet snel weg te krijgen bent? Sorry hoor, maar dat gedeelte snap ik niet. (krul)

    ze mag toch der mening geven? of niet dan/


    I'd rather go naked than wear fur.

    Speaker schreef:
    Ik ben het half met je eens. Over de users, dat die graag voor mod spelen en inderdaad af en toe een beetje te reageren, ja dat klopt wel. Over de moderators, nee dat ben ik niet met je eens. Of tenminste, ik heb ze nog nooit zo meegemaakt.


    ik wel.


    It's not the same without you.

    Ik geef je groot gelijk!
    Die hatelijke reactie's op Justin Bieber - ik ben zelf ook fan! - daar wordt ik echt gek van,,,ik bedoel: probeer dan aardig je mening te uiten of zo, en hem niet helemaal af te kraken (zip)

    You go girl!
    Xx

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 19:46 ]


    They were never in fact homeless

    Het eerste wat ik wil zeggen is: het is de schuld van de winter én de sneeuw(cat) het is me al opgevallen, dat de users hier dan gewoon knorriger en kattiger zijn dan anders.
    Fijn dat je, je zo duidelijk uit.
    Verder denk ik niet echt dat dit topic íets gaat uitmaken, maar oké als jij je opgelucht voelt omdat je dit er uitgegooid hebt, is het goed.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 19:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    eikeldopje schreef:
    in dat eerste stukje heb je helemaal gelijk. ik vind het dapper dat je dit durft, want ik heb zo'n idee dat je straks geen leuke reacties van de moderators krijgt. dit denk ik hoor.


    dat is het probleem
    iedereen volgt die moderators maar altijd en niemand durft ze is te corrigeren.
    Ik ben echt niet bang voor ze hoor.


    It's not the same without you.

    Een concreet voorbeeld zou opzich ook wel fijn zijn, dan weten we tenminste om wie het gaat en kan diegene erop aangesproken worden :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Me for president _O_


    It's not the same without you.

    Maar zeg nou zelf. Het loopt hier niet dramatisch uit de hand, of wel? En ik vind de Justin Bieber aanval nog lang niet zo erg als die van Tokio Hotel was. En ik raad je ook aan, gezien het feit dat jij het forum klote vind, dan het forum te verlaten en je bezig houden met bijvoorbeeld stories, als je toch niet van Quizlet af wilt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil niet heel aanvallend klinken @ sommigen, maar mods zijn geen zwakke wezens die niet met puntjes van kritiek kunnen omgaan...


    I am an idiot, I move.