• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    Je kunt boos zijn en je ergens aan irriteren, maar ik moet wel zeggen dat je erg overdrijft. Het is absoluut niet zo dat de meeste users zich verheven voelen boven nieuwe users. Het is maar een elite groep users die dat doen, en zo vaak komt het arrogant reageren niet eens voor. Ik heb juist het idee dat nieuwelingen heel goed ontvangen worden. (/ ik wil niet veel zeggen maar; girlzscene?)
    En wat betreft de moderators: Het zijn ook mensen! Ze kunnen toch niet ALLES zien? Daarvoor is dus een meldknop! Die is er zodat mensen zoals jij, die zien dat het uit de hand loopt, kunnen melden wat er aan de hand is. Ik moet trouwens zeggen dat, dat de laatste tijd juist veel strenger gebeurt. En bovendien: wanneer kun je zeggen dat een artiest beledigd wordt? Als je, je mening over die artiest geeft? Nee, zo werkt het niet. Je mening mag je altijd geven. Ruzie maken doe je pas als je op elkaar gaat schelden, omdat die mening je niet aanstaat. In dat geval kunnen moderators de situatie aanpakken. In andere gevallen zou het overdreven zijn en krijgen we weer een opstand omdat de 'moderators veel te streng zijn.'
    Zo, en dat was mijn zegje. Denk hier maar over na, en ik hoor graag wat jouw visie dan is.


    Life is hard and then we die

    Over dat met z'n vieren erop gaan..
    Ja, je kan mensen toch niet verbieden hun vrienden te steunen?
    Ik ben geen fan van Justin Bieber, maar ik denk niet dat ik je op dat punt ongelijk kan geven.
    Over Bieber kan je hier inderdaad echt op welke manier dan ook zeggen wat je van hem vindt en ik kan me wel voorstellen dat dat echt niet leuk is.
    Maar in de Tokio Hotel periode was ik hier niet, dus ik weet niet hoe het er toen aan toe ging.
    En over de Mod's...
    Achja.
    Ik heb dat ene offtopic met die rel toen wel gelezen en ik vond ook niet dat de users veel mochten zeggen, maaroke.
    Dat is nu toch gebeurd.


    effort never betrays you

    loveprinses schreef:
    jij wil dat wij respect voor jou hebben. maar jij hebt dat niet voor ons. als ik me niet vergis heb jij niet zo lang geleden nog iemand uit lopen te schelden voor bitch. en ik ben ook fan van justin maar waarom dan tokio hotel lopen uit te schelden voor homos? heb gewoon respect voor alle artiesten. van justin tot lady gaga.

    word aub niet kwaad...


    Agree. :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wasilewski schreef:
    Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. ....

    .... Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban.


    Je wilt dat mensen respect hebben voor Justin Bieber/artiesten in het algemeen en daarom stoppen met hem te schelden, maar je loopt het zelf wel te doen over een andere artiest?

    - Ik ben zelf geen Bieber én geen TH fan -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:10 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wasilewski schreef:
    (...)

    wtf denk jij nou weer?
    heb je het niet goed gelezen ofzo?
    Er staat duidelijk; " Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar"

    beter lezen, en dan pas reageren.
    Dank u wel



    oowja...accepteer jij dat waarom ben je tokio hotel dan aan het uitmaken voor homos?

    Trouwens, wie zijn die zogenaamde populaire users dan? Want ik ken er geen (krul)


    -

    Wasilewski schreef:
    (...)

    exactly
    stelletje kuddedieren hier.

    Hoezo moet je egt iedereen hier uitschelden?

    Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.[/qoute]

    Dit valt mij ook best wel op eigenlijk...

    Maar daarvoor heb je topics, dus mensen moeten nu niet gaan zeuren dat ze dit onredelijk vinden ofzo.
    Dah, je mag je mening toch gewoon geven!


    Alleen maar tranen van geluk

    loveprinses schreef:
    jij wil dat wij respect voor jou hebben. maar jij hebt dat niet voor ons. als ik me niet vergis heb jij niet zo lang geleden nog iemand uit lopen te schelden voor bitch. en ik ben ook fan van justin maar waarom dan tokio hotel lopen uit te schelden voor homos? heb gewoon respect voor alle artiesten. van justin tot lady gaga.

    word aub niet kwaad...


    Helemaal mee eens, ik ben geen fan van TH, ook niet van JB en óók niet van Lady GaGa, maar ik heb wel respect voor mensen die er wél fan van zijn. Én voor die artiesten zelf.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens, ik ben geen fan van TH, ook niet van JB en óók niet van Lady GaGa, maar ik heb wel respect voor mensen die er wél fan van zijn. Én voor die artiesten zelf.


    Mooi gezegd :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    CursedBanana schreef:
    nou dan ga je tog lekker van Quizlet af? Je zegt dat 'deze bitch' niet weg te krijgen is.
    je wil dus wel blijven, maar tog vind je het verschrikkelijk.
    Sorry dat ik het zeg maar JIJ bent de eerste arrogante user die ik op Q ben tegen gekomen.
    Boos worden omdat er geen leuke Justin Bieber reacties worden neergezet en dan maar ff lekker de Mods uitschelden... het is niet verplicht om fan van Justin te zijn hoor.
    arrogante users en slechte mods...
    1. misschien ligt het aan mij maar ik ben nog geen arrogante users tegen gekomen
    2. Er zijn geen slechte Mods, als ze slegt zouden zijn dan zouden ze geen mods zijn...

    fijn dat je het hier zo leuk vind...


    ik bén arrogant.
    Ik zeg toch ook niet dat ze van hem moeten houden en doen? ik vind het een beetje krom dat zij wel slechte dingen over hem mogen zeggen, maar wij niet over anderen.
    Ik ben genoeg arrogante users tegen gekomen.


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. ....

    .... Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban.

    doe eens ff rustig...
    ik ben ook geen fan maar je hoeft niet gelijk te gaan schelden met homo enzo.
    ik ken ook homo's en die zijn ook hartstikke aardig dus hou op met mijn vrienden beledigen oke?

    Discussie: prima, maar houden we het een beetje gezellig?


    I am an idiot, I move.

    We wachten nog steeds :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wasilewski schreef:
    (...)

    ik bén arrogant.
    Ik zeg toch ook niet dat ze van hem moeten houden en doen? ik vind het een beetje krom dat zij wel slechte dingen over hem mogen zeggen, maar wij niet over anderen.
    Ik ben genoeg arrogante users tegen gekomen.

    jij bent wel arrogante users tegen gekomen?
    soort zoekt soort...