• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    loveprinses schreef:
    (...)


    MAN!!!!!!!!!! jij bent hier tokio hotel aan het uitmaken voor homos. dus de enige hier die volkomen hopeloos is ben jij!


    Denk je dat ik dat er in heb gezet voor niks?
    Ik heb hier mee een punt gemaakt,
    en ik vind ze niet eens homo.
    Misschien moet je even verder denken.
    dank u wel.


    It's not the same without you.

    loveprinses schreef:
    (...)


    MAN!!!!!!!!!! jij bent hier tokio hotel aan het uitmaken voor homos. dus de enige hier die volkomen hopeloos is ben jij!

    SHIT MAN. het zíjn homo's. dat is gewoon een feit, dus stfu.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Washington schreef:
    (...)SEM toch, je moet je niet arrogant gedragen tegen de nieuwelingen :'D
    Voor je het weet heb je wasilewski achter je aan ;o


    sorry hoor, ik neem het juist op voor de nieuwelingen :']


    It's not the same without you.

    loveprinses schreef:
    (...)


    MAN!!!!!!!!!! jij bent hier tokio hotel aan het uitmaken voor homos. dus de enige hier die volkomen hopeloos is ben jij!


    Doe chill. Zij zegt een dingetje en je wordt al helemaal hysterisch. JB wordt hier de hele tijd uitgekotst. En ze heeft nu al 10000 keer gezegd dat ze ook respect heeft voor de mensen die geen fan van JB zijn. Oké?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Profusion schreef:
    Discussie: prima, maar houden we het een beetje gezellig?
    Iemand zit ons hier uit temaken voor arrogante users in 15 alinea's lang en dan moeten wij gezellig blijven discussieren?


    it's so empty living behind these castle walls

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Doe chill. Zij zegt een dingetje en je wordt al helemaal hysterisch. JB wordt hier de hele tijd uitgekotst. En ze heeft nu al 10000 keer gezegd dat ze ook respect heeft voor de mensen die geen fan van JB zijn. Oké?


    dank je,
    jij begrijpt het tenminste. (flower)


    It's not the same without you.

    Washington schreef:
    (...)Iemand zit ons hier uit temaken voor arrogante users in 15 alinea's lang en dan moeten wij gezellig blijven discussieren?

    hahaha blijkbaar voel jij je je aangesproken.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    SHIT MAN. het zíjn homo's. dat is gewoon een feit, dus stfu.
    Als het homo's zijn? Waarom zijn 2 van de vier dan bezet en deelt er ook nog eentje heel vaak het bed met meisjes? Snap je de definitie van homoseksueel zijn wel?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Iemand zit ons hier uit temaken voor arrogante users in 15 alinea's lang en dan moeten wij gezellig blijven discussieren?


    Zij moet ook gezellig blijven, het was aan iedereen gericht.


    I am an idiot, I move.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    dank je,
    jij begrijpt het tenminste. (flower)


    Graag gedaan, ik ben het ook totaal met je eens hoor. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wasilewski schreef:
    (...)

    dat klopt inderdaad ook.
    maar dat is al véél minder geworden (:

    Zoals van die 'ik haat justin bieber' topics vind ik wel irritant , ik ben er ook geen fan van maar ondertussen weet iedereen het wel dat de meningen verdeeld zijn, hoor.
    Maar naar mijn mening zijn niet ALLE mods zo slecht , sommigen zijn gewoon 'populair'.

    Laten we nu allemaal volwassen doen en dit probleem oplossen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    loveprinses schreef:
    (...)


    MAN!!!!!!!!!! jij bent hier tokio hotel aan het uitmaken voor homos. dus de enige hier die volkomen hopeloos is ben jij!
    Je zit pas vanaf juli op Quizlet. Wat heb je nou precies te melden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Washington schreef:
    (...)Iemand zit ons hier uit temaken voor arrogante users in 15 alinea's lang en dan moeten wij gezellig blijven discussieren?


    ik noem jou toch niet arrogant?


    It's not the same without you.

    Washington schreef:
    (...)Iemand zit ons hier uit temaken voor arrogante users in 15 alinea's lang en dan moeten wij gezellig blijven discussieren?


    ofniet..

    Washington schreef:
    (...)SEM toch, je moet je niet arrogant gedragen tegen de nieuwelingen :'D
    Voor je het weet heb je wasilewski achter je aan ;o
    huh, ik ben het juist met haar eens XD


    I live for the applause, you will die for it.