• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:53 ]


    It's not the same without you.

    CursedBanana schreef:
    (...)
    Hoezo moet je egt iedereen hier uitschelden?

    sorry hoor, maar het woord "kuddedieren" vind ik niet echt een scheldwoord. Weet je uberhaupt wel wat dat inhoud?


    It's not the same without you.

    Nogmaals, hè. We gaan niet in discussie in dit topic over andere dingen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 20:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    soms vind ik het wel vriendjespolitiek hier :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    CursedBanana schreef:
    (...)
    jij bent wel arrogante users tegen gekomen?
    soort zoekt soort...


    dat klopt (:


    It's not the same without you.

    jezus weetje ik kan beter niets meer zeggen want ik ga me alleen irriteren. omdat mevrouw uwe hoogheid hier er niet tegen kan dat we niet allemaal justin bieber fan zijn. en daarom anderen artiesten gaat afkraken. en weetje ik kan het best goed vinden met de users hier. dus wie zijn die zogenaamde arrogante users dan?. en ik vind de mods echt wel goed hun werk doen,want als ik ergens mee zit kan ik altijd na ze toe komen. dus heb geen idee wat jou probleem is.

    Seel schreef:
    soms vind ik het wel vriendjespolitiek hier :X


    dat klopt inderdaad ook.
    maar dat is al véél minder geworden (:


    It's not the same without you.

    eh.
    diegene die hier nieuw zijn op Q: Is het niet beter je er niet mee te bemoeien want.. jullie kennen Q zegmaar nog niet zo goed..


    I live for the applause, you will die for it.

    loveprinses schreef:
    jezus weetje ik kan beter niets meer zeggen want ik ga me alleen irriteren. omdat mevrouw uwe hoogheid hier er niet tegen kan dat we niet allemaal justin bieber fan zijn. en daarom anderen artiesten gaat afkraken. en weetje ik kan het best goed vinden met de users hier. dus wie zijn die zogenaamde arrogante users dan?. en ik vind de mods echt wel goed hun werk doen,want als ik ergens mee zit kan ik altijd na ze toe komen. dus heb geen idee wat jou probleem is.


    jij bent echt hopeloos x_x
    ik heb respect voor mensen die geen fan zijn,
    zolang ze hem maar niet constant gaan beledigen.


    It's not the same without you.

    Kikkeli schreef:
    eh.
    diegene die hier nieuw zijn op Q: Is het niet beter je er niet mee te bemoeien want.. jullie kennen Q zegmaar nog niet zo goed..


    _O_


    It's not the same without you.

    Mensen allemaal ff chil.
    Shanice is geen machine, dus niet zo veel reageren.
    Thanks.

    > Hoofdletters aangepast.

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 dec 2010 - 20:22 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Kikkeli schreef:
    eh.
    diegene die hier nieuw zijn op Q: Is het niet beter je er niet mee te bemoeien want.. jullie kennen Q zegmaar nog niet zo goed..
    SEM toch, je moet je niet arrogant gedragen tegen de nieuwelingen :'D
    Voor je het weet heb je wasilewski achter je aan ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Wasilewski schreef:
    (...)

    jij bent echt hopeloos x_x
    ik heb respect voor mensen die geen fan zijn,
    zolang ze hem maar niet constant gaan beledigen.



    MAN!!!!!!!!!! jij bent hier tokio hotel aan het uitmaken voor homos. dus de enige hier die volkomen hopeloos is ben jij!

    Washington schreef:
    (...)SEM toch, je moet je niet arrogant gedragen tegen de nieuwelingen :'D
    Voor je het weet heb je wasilewski achter je aan ;o



    hahahha,ok die vind ik goed.

    Kikkeli schreef:
    eh.
    diegene die hier nieuw zijn op Q: Is het niet beter je er niet mee te bemoeien want.. jullie kennen Q zegmaar nog niet zo goed..


    True. En ook helemaal met het topic eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nogmaals: houd het gezellig (en denk aan de hoofdletters)


    I am an idiot, I move.