• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    Wow.
    Dat is echt sick.


    Life is hard and then we die

    Wow gek,
    Omggosh, snapt haar moeder het niet dat het niet verstandig is om een kind op je 15de op te voeden?


    <3

    Lisa zou ook totaal in gestort zijn als ze bevallen was, geestelijk en lichaamlijk en die moeder kon ik schieten.


    Some angels have no wings.

    Dat is erm, superdom van je vriendin?
    En die moeder helpt ook niet echt..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    O mijn god. Dit is niet normaal. Ik zou zeggen dat dat kind daar weg moet. Die moeder eist zowat van d'r dat ze een kind krijgt? Dude, dat is echt niet normaal. Ik ben er even stil van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ze kwam terug van arbortus en toen kreeg ze die laag van haar moeder over haar heen.


    Some angels have no wings.

    Die moeder is echt doorgedraaid. o.o


    your eyes are like stars in the night.

    -sprakeloos-

    Mijn vader was juist woedend toen ik dacht zwanger te zijn.
    Maar ze moeten haar daar weghalen, denk ik..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 21:15 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wat erg van die moeder!
    maar natuurlijk is je vriendin ook heel dom geweest. je wordt heus niet zo dik van de pil ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 14:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Meisje uit mijn klas kan binnen 3 weken bevallen
    15/16 jaar!
    Die denkt haar examen te kunnen halen want ze wil meteen weer naar school maar dat mag niet en ze heeft al zoveel gemist dat ze dr examen al helemaal niet kan doen.


    the world is filled with people that we dont understand

    weet je ik ben 13 en ik slik die "pil" al (van wege hevige ongesteld heid)
    en je moet dan gewoon iets minder eten om je zelfde maat je te houden aleen je word ietsi zwarder met je gewicht maar je veranderd niet van breete als je minder eet


    Shoganai i ne~

    omg......gelukkig hebben de ouders van mijn vriend en vriendin wel goed gereageerd. serieus steun haar tot het einde ze heeft je nodig. mijn vriendin heeft het kind gehouden en hangt 24/7 boven de wc en omdat haar vriend en ouders het niet aankunnen om haar elke dag te helpen logeert ze bij mij. misschien kan jij dat ook doen haar bij je laten slapen. zodat ze de rust krijgt die ze zooo hard nodig heeft(H)

    Oh ja, er is ook een pil waar je niet van aankomt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen