• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    je vriendin was superdom bezig zonder condoom enzo
    maar om op je 15e al een kind op te voeden kan echt niet
    die moeder is gewoon gek


    life isn't about waiting for the strom to pass, it's about learning to dance in the rain

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Dat dus.

    al moet ik wel zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met de moeder. Als je dan zo volwassen wil zijn om seks te hebben, moet je ook zo volwassen zijn om de gevolgen ervan te dragen. In dit geval is abortus ook gewoon moord..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Shit, dat is ziek.
    En zoals Soundeffect al zei, er is een pil waar je minder/niet van aankomt, ga ik nu waarschijnlijk ook op over. Maar dit is echt ziek, dat kind moet dat huis uit.


    Destroy what destroys you.

    Nee, van zwanger word je dikker dan de pil hoor :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    En die moeder is dan wel een goede moeder?
    Als ik nog maar een sigaret zou roken zouden mijn ouders al flippen...
    Als ik dan aan de drugs zou zitten, steken ze me weg.
    Maar ik slik de pil ook en ik ben niet aangekomen dus dat is dikke bullshit onzin...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Die 'Lisa' is slim bezig joh (;
    En die moeder vind ik echt een kutwijf van wat ik nu over haar hoor.


    Me so good.

    Wat een dom kind; Als je de pil niet wilt pakken (en dat dan door een verhaal dat absoluut niet waar is, je wordt er niet dikker van) en ook geen condoom wilt gebruiken, moet je ook geen sex hebben!
    En normale mensen leren uit hun fouten, zij absoluut niet, want het is al de 2de keer dat ze zwanger raakt.
    En oke, die moeder is ook niet helemaal normaal, maar als zij punt 1 geen sex gehad zou hebben, dan was er niets aan de hand. Eigen fout.


    Get outta my head!

    Ik vind het ongelooflijk dom van haar dat ze de pil niet wil nemen, maar ik vind niet dat die moeder zo tegen haar had moeten uitvallen. Haar lichaam, haar keuze.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    I´m nothing special.

    401 schreef:
    Wow gek,
    Omggosh, snapt haar moeder het niet dat het niet verstandig is om een kind op je 15de op te voeden?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Voor de tweede keer zwanger in 3 maanden. :8
    Hoe doe je dat. :O


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rickjuh schreef:
    Nee, van zwanger word je dikker dan de pil hoor :'D
    Dat dacht ik ook. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voiceless schreef:
    Mijn vader was juist woedend toen ik dacht zwanger te zijn.
    Maar ze moeten haar daar weghalen, denk ik..

    Wow -niet aanvallend bedoeld ofzo- maar in de Nederlandse cultuur is het echt niet zoooo vrselijk dat je zwanger raakt of zoent/seks hebt met je vriendje. Jij zegt dat je vader woendend werd... Mijn vader had me helemaal afgemaakt.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!