• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    Sniper schreef:
    Dat meisje - en daarmee doel ik op die 15-jarige - is niet goed bij haar kop. Als ze zo bang is om aan te komen, neuk dan verdomme niet! Kinderen op je vijftiende nemen is gewoon achterlijk. Punt.

    Over dat abortus.. daar kan ik geen goeie mening over geven aangezien ik daar zelf niet helemaal een standpunt over heb zeg maar. Maar een hele donderpreek is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten. Maar nogmaals: als dat domme mens (ja, zo noem ik haar) gewoon die fucking pil heeft gebruikt was dat helemaal niet nodig gewest.


    Mijn idee.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eigen schuld. Ik ben aan de pil, en ik ben nog steeds niet dik.
    En ik vind dat die moeder dr keuze moet accepteren.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    tja het is haar eigen schuld. ik slik ook de pil en ik ben nog geen millimeter dikker geworden ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Annissa schreef:
    -sprakeloos-


    Never forget the things that make you smile

    Qlimax schreef:
    Eigen schuld. Ik ben aan de pil, en ik ben nog steeds niet dik.
    En ik vind dat die moeder dr keuze moet accepteren.
    Ik ben aan de pil, en sindsdien 15 kilo aangekomen. Het ligt er ook maar net aan of je ervoor aangelegd bent of niet :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben aan de pil, en sindsdien 15 kilo aangekomen. Het ligt er ook maar net aan of je ervoor aangelegd bent of niet :P
    ik ben ook een klein paar kilootjes verdikt , maar niet dramatisch ofzo , volgens mij helpt het ook niet in combinatie met ongezond eten niet.. Lang leve op kamers zitten :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Door de pil ben ik ook aangekomen ja, maar care. Liever wat kilo's erbij dan een baby erbij :'D


    -

    Seel schreef:
    (...)ik ben ook een klein paar kilootjes verdikt , maar niet dramatisch ofzo , volgens mij helpt het ook niet in combinatie met ongezond eten niet.. Lang leve op kamers zitten :')
    En in combinatie met stoppen met sporten werkt het ook niet echt :P


    Life is hard and then we die

    Dat is gewoon ziek.


    Just try to live life to the fullest

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En in combinatie met stoppen met sporten werkt het ook niet echt :P
    ja precies :'DDD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zo erg!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat een rare moeder! Als je 15 bent moet je naar school gaan en uitgaan maar geen kind opvoeden:O Het is niet slim van je vriendin om geen condoom te gebruiken en de pil niet te slikken maar als het dan gebeurt is het denk ik het beste om abortus te doen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 22:04 ]


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben aan de pil, en sindsdien 15 kilo aangekomen. Het ligt er ook maar net aan of je ervoor aangelegd bent of niet :P

    Hmm ja dat is waar.. Ik kan ook dik worden, als ik veel zou eten. Maar ik eet gewoon te weinig, ik ben te ligt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sniper schreef:
    Dat meisje - en daarmee doel ik op die 15-jarige - is niet goed bij haar kop. Als ze zo bang is om aan te komen, neuk dan verdomme niet! Kinderen op je vijftiende nemen is gewoon achterlijk. Punt.

    Over dat abortus.. daar kan ik geen goeie mening over geven aangezien ik daar zelf niet helemaal een standpunt over heb zeg maar. Maar een hele donderpreek is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten. Maar nogmaals: als dat domme mens (ja, zo noem ik haar) gewoon die fucking pil heeft gebruikt was dat helemaal niet nodig gewest.


    Dat dus.

    al moet ik wel zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met de moeder. Als je dan zo volwassen wil zijn om seks te hebben, moet je ook zo volwassen zijn om de gevolgen ervan te dragen. In dit geval is abortus ook gewoon moord..

    Dom wijf. Moordenaar.
    Dat is het enige wat ik hierover kwijt wil.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.