• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    Yen eerste, waarom neemt ze dan niet gewoon de moning after...?
    Ten tweede, die moeder is gestoord en hoort geen kinderen te houden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Yen eerste, waarom neemt ze dan niet gewoon de moning after...?
    Ten tweede, die moeder is gestoord en hoort geen kinderen te houden.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn beste vriendin was zwanger toen ze 14 was. Ze heeft toen een miskraam gehad. Wat uiteindelijk een goed iets is, want dat betekend dat haar lichaam nog niet klaar was voor een kind. En aangezien ze tegen abortus is, vond ik het wel goed. (zelf vond ze het iets minder)
    En toen was ze weer zwanger toen ze 15 was. Haar moeder wist het deze keer wel. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er gebeurt is. Ze heeft volgens mij geen miskraam gehad en ze zei dat ze te laat was voor een abortus (ze was over de 3 maanden). Al denk ik dat haar moeder haar toch een abortus heeft laten doen, aangezien dat in Nederland tot 22-24 weken mag.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Dat mag ze toch zelf beslissen?

    Woow, dat is best wel erg van die moeder. En dat meisje stelt zich wel aan vind ik, ik slik de pil ook maar ben er niet dikker opgeworden. Ben zelfs afgevallen. En als je gewoon goed blijft eten enzo word je echt niet veel dikker door de pil ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Die moeder kan eerder een cursus opvoeding doen, ik denk wat jou vriendin heeft gedaan het juiste is.


    live the life you love

    Dat is sick. Echt.
    En dat van die pil valt toch wel mee? Dan dieet ze een beetje en is ze er weer...

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 8:36 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    de pil zou minder taboe moeten worden , dan zijn problemen als dit te vermijden :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    de pil zou minder taboe moeten worden , dan zijn problemen als dit te vermijden :/

    Is dat dan een taboe?
    Niet slim van je vriendin,ik hoop dat ze wat geleerd heeft. En gestoord van die moeder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Is dat dan een taboe?
    Niet slim van je vriendin,ik hoop dat ze wat geleerd heeft. En gestoord van die moeder.
    mja ik bedoel , volgens mij durven veel meisjes het niet te vragen aan hun ouders. Ik eerst ook niet , omdat ik bang was dat ze boos zouden zijn en dat het niet zou mogen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Na 3 maand kun je geen abortus meer plegen?
    En je verdikt niet van de pil. Misschien in het begin, maar dan moet ze maar wat op haar eten gaan letten dat ze dat maatje 34 kan behouden he.
    Wil ze liever steeds zwanger raken?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 10:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben sowieso tegen abortus -ik vind het moord, maar dat is mijn mening- maar om als meisje van 15 een kind op te moeten voeden...


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat meisje is zelf ook niet helemaal slim bezig. Als ze is maatje 34 wilt passen moet ze ook geen sex gaan hebben. Want als ze zwanger past ze niet meer in maatje 34. Dus dat is dom.

    Haar moeder is nog dommer. Een kind op je 15de? Mijne zal me aan me haren meesleuren naar een abortuskliniek. Het is zielig voor het kind op een 15jarige moeder te hebben. Wat voor toekomst kan ze het bieden. Ze kan amper der middelbare school afmaken. En een studie kan ze dan wel vergeten. Hoe de fuck wilde ze dan het kind een goede toekomst bieden.

    Ze is dus verstandig geweest op het kindje weg te laten halen. Maar serieus dwing haar om de pil te gaan slikken. Straks is ze weer zwanger en dan krijgt ze hetzelfde gezeik-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheBoss schreef:
    Dat meisje - en daarmee doel ik op die 15-jarige - is niet goed bij haar kop. Als ze zo bang is om aan te komen, neuk dan verdomme niet! Kinderen op je vijftiende nemen is gewoon achterlijk. Punt.

    Over dat abortus.. daar kan ik geen goeie mening over geven aangezien ik daar zelf niet helemaal een standpunt over heb zeg maar. Maar een hele donderpreek is inderdaad niet iets waar je op zit te wachten. Maar nogmaals: als dat domme mens (ja, zo noem ik haar) gewoon die fucking pil heeft gebruikt was dat helemaal niet nodig gewest.


    Love? No. I prefer cats.