• heey mensen.
    ik ben niet zwanger. maar ik wil wel wat delen waar ik me kapot boos om kan maken.
    Een vriendin van mij lisa ( naam veranderd prive redenen).
    is zwanger 2de keer in 3 maanden. Oke weetje ik steun der in welke reden dan ook. alleen ze wil de pil niet slikken *( omdat ze dan dik word broek maatje 34 ) en wil geen condoom gebruiken omdat het niet lekker is. I know ze is niet slim ze wist voor de 2de keer al in 2 weken dat ze zwanger was. via via heb ik moeten horen dat ze zwanger is. en haar moeder wild dat ze het houd zodat die moeder het kind kan opvoeden. haar broer en lisa mogen blowen in huis. alles. Iedereen kwam het op school te weten. dus ze had niemand meer ik laat haar nie vallen ze is heel erg aardig. maarjah ze is 15 en gewoon niet zelfstandig enzo. dus jah haar moeder dwong haar om haar vader te bellen en te zeggen: Pap! ik ben zwanger als je het niet accepteert dan hoef ik je nooit meer te zien ! Gelukkig heeft ze hem niet hoeven bellen. en ze was 3 maanden zwanger en was iedere dag ziek en kostend boven de wc en een halve dag naar school kon ze max!
    ondertussen gaat je examen jaar verder.
    Zo is het.
    nu komt het.
    Ze heeft arbortus laten doen. afgelopen vrijdag ligt nu ziek op bed. maar moeder is hem geflipt. met: JIJ! kk kind dat je er bent, je had het kind moeten houden. want dan konden we het opvoeden enzo jij heb het vermoord. en je zal geen goede moeder worden. ik stond er bij letterlijk heeft zij dit gezegt. en eerlijk gezegt vraag ik me af als zij was bevallen dan was lisa totaal in gestort weet ik zeker. ik ben zoo boos op die moeder! echt waar, maarjah ik wil graag julie mening over dit verhaal.
    oke ik weet ze is niet slim en gewoon taal gebruik.
    Sorry voor het taal gebruik in deze topic.


    Some angels have no wings.

    Dom meisje, maar ja: met zo'n moeder kan dat ook bijna niet anders. (':

    Wat dat blowen in huis betreft; ik vind dat eigenlijk niet linken aan het idee van zwanger zijn? Ik mag ook blowen in huis, dat zegt niet meteen dat je onverantwoordelijke slonzen als ouder hebt. ;)


    Numbers.

    Speaker schreef:
    O mijn god. Dit is niet normaal. Ik zou zeggen dat dat kind daar weg moet. Die moeder eist zowat van d'r dat ze een kind krijgt? Dude, dat is echt niet normaal. Ik ben er even stil van.


    Without money we'd be all rich<3

    Somethnholic schreef:
    Dom meisje, maar ja: met zo'n moeder kan dat ook bijna niet anders. (':

    Wat dat blowen in huis betreft; ik vind dat eigenlijk niet linken aan het idee van zwanger zijn? Ik mag ook blowen in huis, dat zegt niet meteen dat je onverantwoordelijke slonzen als ouder hebt. ;)

    Ik zou het als ouder-zijnde niet over mijn hart kunnen krijgen mijn kinderen binnenshuis te laten blowen hoor o_O


    Alis volat propriis.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Sniper schreef:
    Dat meisje - en daarmee doel ik op die 15-jarige - is niet goed bij haar kop. Als ze zo bang is om aan te komen, neuk dan verdomme niet! Kinderen op je vijftiende nemen is gewoon achterlijk. Punt.


    Daarbij kom je niet ens aan van de pil. Je wordt sowieso een stukje zwaarder maar dat gaat er allemaal weer af als je ongesteld bent ofsow dus is het ook nog een domme reden om hem niet te slikken..

    OT: Die moeder is niet helemaal lekker.. Heb je net abortus achter de rug krijg je je moeder over je heen..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Laat ik het maar zo zeggen dat ik geen medelijden met dat kind hebt. Als je pas 15 bent, en geen pil of condoom neemt, omdat je er dikker van word of het niet lekker vind, vindt ik dat je dan de gevolgen moet accepteren. En als je godverdomme voor de 2de keer zwanger word in 3 maanden, sorry hoor, maar ik zou dan zeker pissig op haar worden als ik haar moeder was.
    Daarbij reageert die moeder ook niet echt bepaald slim. Ze heeft niks te bepalen over de keuze of ze het kind wilt houden of abortus wilt plegen.

    Mijn moeder was zelf 14 toen ze zwanger werd. In die tijd wisten mensen nog niet zoveel over condooms, en werd er bijna nooit over sex gepraat. Mijn moeder heeft de gevolgen geaccepteerd en het kind gehouden, en het ging hartstikke goed met haar. Natuurlijk was het wel moeilijk, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    PUKKELxDING schreef:
    Wow.
    Dat is echt sick.


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben ook aan de pil en volgen mij weeg ik nog steeds zoveel als daarvoor (ik ga nooit op de weegschaal staan dus eigenlijk geen idee). Maar 'k pas wel in al mijn broeken enzo nog, dus het is gewoon een belachelijk argument van je vriendin.
    En sorry dat ik het zeg, voor de rest is die vriendin gewoon dom. Als ze niet wilt bijkomen en een condoom niet fijn vindt, dan moet ze maar geen seks hebben.
    Die moeder is ook zwaar in de fout, denkt precies alleen aan haar eigen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind dat die vriendin wel een grote fout maakt, zoals de andere al zeggen. Het zijn domme redenen. Daarbij vind ik dat ze geen abortus had moeten laten plegen. Ze wilde zelf niet aan de pil en geen condoom gebruiken, dus dan moet je de gevolgen dragen. Ze had het kind ter adoptie moeten afstaan. Dat je nog niet klaar bent voor een kind, dat snap ik, maar zorg dan dat er mensen zijn die het kind kunnen adopteren.
    Al gaat die moeder ook erg de fout in. Ik kan me voorstellen dat die moeder het vreselijk vind dat haar dochter abortus heeft laten plegen, maar doe dan een beetje normaal. Ze denkt alleen maar aan haar eigen. En waarschijnlijk zou ze abortus helemaal niet zo vreselijk vinden en ziet ze het niet als moord, maar vind ze het gewoon vreselijk dat ze dat kind niet kan opvoeden. Dat vind ik echt ontzettend raar.
    Kan die vriendin van je niet uit huis geplaatst worden? Want dit zal haar niet echt helpen, want op deze manier is er een grote kans dat ze alsnog instort.


    To live would be an awfully big adventure

    Whispers schreef:
    (...)
    Ik zou het als ouder-zijnde niet over mijn hart kunnen krijgen mijn kinderen binnenshuis te laten blowen hoor o_O

    Zo kan je ze in de gaten houden als ze een bad trip krijgen :'D


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ten eerste is je vriendin mega dom bezig
    en ten tweede heeft haar moeder niets te bepalen over haar dochters leven


    Love is the movement <3

    Speaker schreef:
    O mijn god. Dit is niet normaal. Ik zou zeggen dat dat kind daar weg moet. Die moeder eist zowat van d'r dat ze een kind krijgt? Dude, dat is echt niet normaal. Ik ben er even stil van.


    idd + Dat ze lult dat ze mega dik word van de pil. die reden van haar is vet dom, je word echt niet zomaar 5 maten groter van de pil ofso hoor :S

    En als ze daar om zeurt moet ze maar de condoom gebruiken, en jaa aangezien ze dat ook niet wilt doen is het haar eigen domme schuld

    sorry niet aanvallend voor jou bedoelt ,maar ik kan er niet tegen als ZO dom gaan lopen doen (flower)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik gebruik de pil en ben 5 kilo afgevallen? :X

    Maar dat is inderdaad dom van die moeder. Maar ik denk dat die moeder het al helemaal voor zich zag hoe zij dat kind ging opvoeden en niet haar dochter zelf.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    -ik heb alle reactie niet gelezen-

    Maar je mag toch geen abortus plegen als het kind al 3 maanden oud is =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    -ik heb alle reactie niet gelezen-

    Maar je mag toch geen abortus plegen als het kind al 3 maanden oud is =O

    Jawel, daar ligt net de grens volgens mij...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.