• Jullie ja!
    Jullie zeggen wel dat ze niet met autisme mag spotten, maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden. Nee, dat is lekker ._. Sorry maar ik vind sommige hier soms best schijnheilig.
    Scheld zelf niet met zulke dingen als je zo op iemand reageerd die het ook doet.

    Edit: Het gaat dus over scheldwoorden in het algemeen, niet alleen over die ik genoemd heb. Dat zijn enkel voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    Ik scheld echt nooit. Nja nooit echt van kanker, of mongool. Een keer toen ik echt boos was noemde ik mijn zus een slet. (cat)

    Ik scheld nooit met kanker of homo of mogool.. Die woorden hoor je bij mij niet. Als ik boos ben, scheld ik wel maar niet met die woorden.
    Als mensen met kanker schelden word ik er zo boos om.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    Ik scheld nooit met kanker of homo of mogool.. Die woorden hoor je bij mij niet. Als ik boos ben, scheld ik wel maar niet met die woorden.
    Als mensen met kanker schelden word ik er zo boos om.


    Daar kan ik ook niet goed tegen.


    Your make-up is terrible

    Als ik mongool zeg, is het vaak genoeg om te lachen en niet om te schelden.
    En ik scheld vaak, maar meestal beledig ik dan niemand. En ik scheld al helemaal niet met homo of kanker


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Naja, ik zeg niet dat het niet mag, ik vind het gewoon dom omdat ze geen idee hebben wat ze zeggen :P


    Life is hard and then we die

    Ik gebruikt die woorden nooit, het enige waar ik ooit me scheld is trut en shit. (A)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja is ook wel waar. Maar sommige scheldwoorden trek ik me meer aan dan andere. Zoals autistische zak, als je niet weet wat autisme inhoud, kan ik er gewoon niet tegen als mensen daarmee gaan schelden. Niet dat schelden met kanker wel normaal is of zo, maar ja, ik trek me dat soort dingen gewoon aan, that's me.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik sceld wel eens, maar nooit met kanker of mongool ofzo
    ik zeg de laatste tijd vaak halve zool

    Ik zal nooit, maar dan ook nóóit met kanker schelden. Mensen die dat wel doen.. die weten niet wat het is. Hoe het voelt als iemand waarvan je houdt doodziek in het ziekenhuis ligt. En verder.. tsja, ik scheld wel met "kut, fuck, shit, godverdomme".


    It's time to be happy again.

    Ik ga hier niet zeggen dat ik nooit scheld, want dat doe ik eigelijk best vaak maar ik scheld niet echt met mongool, het is meer om te lachen. Met kanker scheld ik niet, dat ik vind ik gewoon zielig.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nu ik daar zo over nadenk, scheld ik eigenlijk nooit. Gewoon omdat ik zover ik me kan herinner nooit ruzie heb (oké, behalve dan met mijn broer, maar dan zwijgen we gewoon tegen elkaar). Maar met mijn vriend(in)en noemen 'schelden' we elkaar weleens uit omdat diegene iets stoms zei, valt, of dergelijk. Maar dat is dan altijd om te lachen en weten we dat die persoon het niet écht meent. Dan schelden we wel met mongool, homo, gehandicapte, etcetera. Met kanker schelden we nooit, niet omdat ik vind dat dat niet kan, maar omdat dat bij ons geen gewoonte is.

    Ik vind dat mensen nogal vlug ophef kunnen maken over zo'n scheldwoorden. Dat vind ik persoonlijk (en niemand hoeft het met me eens te zijn) erg overdreven. Ik bedoel maar; als je scheld met dikzak dan is dat toch evenerg als kanker? Je maakt bepaalde groepen in onze samenleving uit. Dat heb je bij (bijna) élk scheldwoord.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nou, niet om moeilijk te doen, maar met wat voor woorden scheld jij dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Nou, niet om moeilijk te doen, maar met wat voor woorden scheld jij dan?


    Dat maakt niet uit haha, want ik heb niet gezegd dat ze niet met zulke dingen mag 'spotten' omdat ik weet dat ik zelf ook scheld.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg alleen mongool tegen zoon jonge van mijn klas.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    De mens ís schijnheilig. Thats the way of nature.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell