• Jullie ja!
    Jullie zeggen wel dat ze niet met autisme mag spotten, maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden. Nee, dat is lekker ._. Sorry maar ik vind sommige hier soms best schijnheilig.
    Scheld zelf niet met zulke dingen als je zo op iemand reageerd die het ook doet.

    Edit: Het gaat dus over scheldwoorden in het algemeen, niet alleen over die ik genoemd heb. Dat zijn enkel voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    "met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden."

    Homo is geen ziekte. xp toch? :')

    En voor de rest: Ik heb niet geantwoord op dat ene topic. :') Ik scheld vaaaaak met homo en mongool en nog zoveel meer, so what. That's life, deal with it. Mijn oma is gestorven aan kanker en ik mis haar na 7 jaar nog steeds maar so what als ze met kanker gaan schelden. Het klinkt niet mooi nee, maar alsof ze ermee gaan stoppen door dat te zeggen. --" Soms denken jullie ook echt niet verder na hoor. Zelf scheld ik niet met kanker omdat ik woord haat maar wel met andere dingen.

    En nee, tuurlijk is het niet leuk als ze met kanker schelden maar bedenk je, het is maar een woord. En zelf scheld ik ook met mongool, tegen mijn nichten, maar zij weten dat ik dat nooit meen! Daarvoor zijn we te close, zegmaar.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 16:08 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Okay ik doe het ook zelf maar ik ga iet zeiken als iemand dat ook een keertje doet. Maar soms wordt het te irritant als iemand de hele tijd hetzelfde scheldwoord zegt en vooral als je ziet dat je iemand er niet meer doet


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik scheld nooit met die woorden.
    Alleen maar kut en shit


    Food.

    gelijk heb je (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als ik scheld, dan is 't met 'Jezus' of 'Gvd' :'D Meer niet eigenlijk, maar als mensen beginnen met ziektes e.d., dan vind ik dat echt niet kunnen. Alhoewel sommige mensen het ook als spottend ervaren als ik met 'Jezus'o.i.d. scheld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Als ik scheld, dan is 't met 'Jezus' of 'Gvd' :'D Meer niet eigenlijk, maar als mensen beginnen met ziektes e.d., dan vind ik dat echt niet kunnen. Alhoewel sommige mensen het ook als spottend ervaren als ik met 'Jezus'o.i.d. scheld.

    Godverdomme is vloeken!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Godverdomme is vloeken!

    Weet ik? Ik zeg ook niet dat 't niet zo is :')?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nooit gezegd dat je daar niet mee mag schelden ghehe (krul)


    -

    HeroHUNTER schreef:
    Als ik mongool zeg, is het vaak genoeg om te lachen en niet om te schelden.
    En ik scheld vaak, maar meestal beledig ik dan niemand. En ik scheld al helemaal niet met homo of kanker


    Hope goes lost but never dies.

    NikkiPedia schreef:
    ... maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden.


    hiermee zeg je dat holebi's een ziekte hebben schat.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    hiermee zeg je dat holebi's een ziekte hebben schat.

    Eh. Ik betwijfel 't of zij bedoelt dat dat ook een ziekte is (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frappucino schreef:
    Ik zal nooit, maar dan ook nóóit met kanker schelden. Mensen die dat wel doen.. die weten niet wat het is. Hoe het voelt als iemand waarvan je houdt doodziek in het ziekenhuis ligt. En verder.. tsja, ik scheld wel met "kut, fuck, shit, godverdomme".

    Met dat soort woorden scheld ik ook altijd. Voor de rest eigenlijk niet echt met iets anders, maar ik doe dat ook meer als ik iets stoms heb gedaan ofzo. Ik maak niet zoveel ruzie(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Er is een heet verschil tussen 'kut', 'shit' of 'fuck' en 'authistische zak'of 'kankerwijf' ofzo. Ik vind dat je best mag schelden (het zijn tenslotte maar woorden) zolang je niemand beledeigd. En ik vind schelden met ziektes of handicaps dus beledigend. (en aan 'val dood' kan ik me ook ergeren :S)


    Alis volat propriis

    Wauw, een heel topic omdat ik een keer mijn echte mening geef.
    En dat is niet omdat het een aandoening is, maar omdat bijna niemand weet wat autisme inhoudt. En ik scheld niet met mongool/kanker/wat dan ook. Hooguit een keertje godverdomme.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik scheld wel eens, maar nooit met ziektes of zoiets. Schelden mag, maar niet met ziektes of erge woorden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.