• Jullie ja!
    Jullie zeggen wel dat ze niet met autisme mag spotten, maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden. Nee, dat is lekker ._. Sorry maar ik vind sommige hier soms best schijnheilig.
    Scheld zelf niet met zulke dingen als je zo op iemand reageerd die het ook doet.

    Edit: Het gaat dus over scheldwoorden in het algemeen, niet alleen over die ik genoemd heb. Dat zijn enkel voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    Dat zal je mij nóóit horen zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:33 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Over de scheldwoorden die je genoemd hebt, nee, daar scheld ik absoluut niet mee. Ik heb een zusje dat verstandelijk gehandicapt is en het doet mij ook pijn als iemand in mijn vriendengroep met 'mongool' scheldt.
    Andere scheldwoorden gebruik ik in volle glorie (behalve kanker) en daar doe ik dan ook niet schijnheilig over. (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 14:03 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vloek veel, maar ik scheld niet. :Y)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Ik vloek veel, maar ik scheld niet. :Y)
    XD Lisa


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)XD Lisa

    Whut? Het is zo! D:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik scheld eigenlijk nooit ;o
    Alleen als ik .. struikel of ergens tegen aan loop ofzo. Maar dat is dus niet tegen andere. En ik zeg ook geen dingen als 'Wat een klote -vul zelf maar in-'. Weet je dat het juist heel goed is om even lekker te schelden als je je heel erg zeer hebt gedaan?

    Maar ontopic; mensen die zichzelf tegen spreken of vinden dat het ene wel mag en het andere niet, terwijl het tot dezelfde catogorie behoort (qua scheldwoorden dus), tja dat vind ik best raar.

    DaKrulliCode schreef:
    Ik scheld eigenlijk nooit ;o
    Alleen als ik .. struikel of ergens tegen aan loop ofzo. Maar dat is dus niet tegen andere. En ik zeg ook geen dingen als 'Wat een klote -vul zelf maar in-'. Weet je dat het juist heel goed is om even lekker te schelden als je je heel erg zeer hebt gedaan?

    Maar ontopic; mensen die zichzelf tegen spreken of vinden dat het ene wel mag en het andere niet, terwijl het tot dezelfde catogorie behoort (qua scheldwoorden dus), tja dat vind ik best raar.

    Dat is dus vloeken. (lol)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Dat is dus vloeken. (lol)

    Hm, ik las net ergens dat vloeken betekent dat je God of Jezus in je uitroep gebruikt. (?) En dat doe ik niet ;o

    Waarom zou je iemand autist noemen dan x'D?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niet iedereen doet dat,dat ligt helemaal aan de persoon. Ik en mijn vrienden bijvoorbeeld doen dat niet.
    Dus alsjeblief niet iedereen is zo.
    Ik scheld ook,ik ben echt geen heilig boontje,maar ik scheld niet echt met dingen waar je iemand pijn mee doet.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 14:38 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Hm, ik las net ergens dat vloeken betekent dat je God of Jezus in je uitroep gebruikt. (?) En dat doe ik niet ;o

    Vloeken is eigenlijk een schietgebedje doen.
    Bv als je, je teen stoot en je roept: 'Godverdomme!' dan is dat een schietgebedje, omdat je dan gefuseerd bent. :Y)

    OT: ik vloek eigenlijk meer, dan dat ik echt 'scheld'.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 14:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    het scheld woord" mongool "komt toch van het land Mongolië. dat werd is een keer gezecht bij ons in de les tijdens aardrijkskunde


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HeroHUNTER schreef:
    Als ik mongool zeg, is het vaak genoeg om te lachen en niet om te schelden.
    En ik scheld vaak, maar meestal beledig ik dan niemand. En ik scheld al helemaal niet met homo of kanker


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik scheld volgens mij best wel veel héél veel ja. Niet met kanker. Want dat vind ik té ver gaan. Maar verder tsja.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik scheld vaak, en ja, als ik echt boos ben scheld ik ook wel eens met kanker. En dat doe ik niet omdat ik niet weet wat het is, want toen ik een jaar of negen was ben ik drie wekenlang iedere dag naar mijn oma gegaan in het ziekenhuis, totdat ze aan die ziekte doodging. Dus. Okay, het is een slechte gewoonte, maar ik ga niet zeggen dat ik het nooit doe.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.