• Jullie ja!
    Jullie zeggen wel dat ze niet met autisme mag spotten, maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden. Nee, dat is lekker ._. Sorry maar ik vind sommige hier soms best schijnheilig.
    Scheld zelf niet met zulke dingen als je zo op iemand reageerd die het ook doet.

    Edit: Het gaat dus over scheldwoorden in het algemeen, niet alleen over die ik genoemd heb. Dat zijn enkel voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    Weetje wat ik ook zo stom vind? Mensen die nu zeggen dat NikkiPedia zegt dat holebi's en homo's een ziekte zijn. Sjonge, jullie willen gewoon slim worden gevonden. Je kan toch sowieso zien dat het een spelfoutje is of dat ze iets anders bedoelt?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    vind ik nou ook, alleen flapt er soms vanalles uit, maar met kanker of wat dan ook schelt ik niet. k*t, sh*t en F*ck gebruik ik meestal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dropshot schreef:
    Lol, het ergste scheldwoord wat ik ooit heb gebruikt is 'trut', en toen was het niet eens serieus bedoeld. (nerd)

    Respect :o. Een dag niet gescholden is bij mij onmogelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Wat een achterlijke opmerking van jou! Ze kan er niets aan doen dat jij die discussie alweer vergeten bent.


    Houd jij je bijdehante lieve mondje dicht a.u.b, want ik was hem helemaal niet vergeten. Ik blijf het alleen bijzonder eng vinden hoe jullie volhouden aan onzin waar jullie geen flauw benul van af hebben.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell