• Jullie ja!
    Jullie zeggen wel dat ze niet met autisme mag spotten, maar ik weet zeker dat jullie wel een met dingen als 'mongool' of 'kanker' of 'homo' en andere ziektes schelden. Nee, dat is lekker ._. Sorry maar ik vind sommige hier soms best schijnheilig.
    Scheld zelf niet met zulke dingen als je zo op iemand reageerd die het ook doet.

    Edit: Het gaat dus over scheldwoorden in het algemeen, niet alleen over die ik genoemd heb. Dat zijn enkel voorbeelden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:34 ]


    Your make-up is terrible

    Stamppot schreef:
    Waarom zou je iemand autist noemen dan x'D?

    Omdat een leraar vond dat hij zijn huiswerk niet goed had gedaan en daar kreeg ie straf voor en toen schold hij zijn leraar uit voor autistische zak. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik kan er niet tegen als mensen gaan lopen strooien met woorden als AIDS enzo. Dan heb je echt een slechte aan mij.


    ars moriendi

    Qlimax schreef:
    (...)
    Omdat een leraar vond dat hij zijn huiswerk niet goed had gedaan en daar kreeg ie straf voor en toen schold hij zijn leraar uit voor autistische zak. (krul)

    Wow, hoe oud is dat jongetje dan? -_- Klein kind.


    ars moriendi

    Dit ook, hè. Laatst zei iemand bij mij aan de kassa, 'Heb je polio, ofzeau?'

    Niet tegen mij hoor :'D

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 17:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kanker scheldoen doe ik idd niet! Ook niet met tyfus of tering.
    Mongool doe ik niet want dat vind ik geen scheldwoord?
    Homo, ja dat wel eens af en toe. Vooral als we het over bepaalde artiesten hebben ;x

    Mercury schreef:
    (...)
    Wow, hoe oud is dat jongetje dan? -_- Klein kind.

    Zou het niet weten. Maakt me ook niet veel uit, het is gewoon dom als je daar een topic over gaat maken. Alsof ie dan stoer is of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik scheld met kanker, mongool zeg ik alleen voor de gein tegen 1 persoon, Jamie. En homo daar scheld ik niet mee, alleen tegen 1 jongen die ook echt homo is.
    Even een voorbeeld zodat jullie het niet verkeerd opvatten:
    (...) zegt bijvoorbeeld iets over een leuke jongen of zo
    Ik zeg dan: Je bent ook echt homo ook hè?

    En ik scheld niet met Autist, gewoon omdat ik het geen scheldwoord vind. Ik vraag wel gewoon aan mensen die zulk gedrag vertonen of ze het zijn. [/Dat weet Nancy wel.]

    Ik ben dus niet schijnheilig vind ik. Ik zeg gewoon wat ik vind.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik scheld nooit met kanker. Dat vind ik niet kunnen. Daar hadden we een discussie over tijdens Nederlands. Zo'n jongen bij mij in de klas scheld daar altijd mee.
    Maarja mongool zeg ik eigenlijk ook nooit.
    ik zeg alleen: Fuck, kut.
    En tegen mijn vrienden: Loser, Kneusje, sukkel, eikel. Nou dat was het


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inderdaad.
    Je bedoelt zeker dat topic over 'autistische zak'?
    Vond ik ook dat iedereen erg schijnheilig reageerde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik scheld af en toe met kanker, maar ik kan er niets tegen doen. Ik heb last van woedeaanvallen, en als ik echt kwaad ben, weet ik niet meer wat ik doe. Het floept er dan gewoon uit. Ik doe het serieus niet met opzet. En ik scheld ook niet met andere ziektes, of met mongool. Ik noem sommige mensen wel homo, maar dat is dan gewoon om een lolletje, en ik meen het dan ook niet serieus.


    Destroy what destroys you.

    iMoan schreef:
    Ik scheld met kanker, mongool zeg ik alleen voor de gein tegen 1 persoon, Jamie. En homo daar scheld ik niet mee, alleen tegen 1 jongen die ook echt homo is.
    Even een voorbeeld zodat jullie het niet verkeerd opvatten:
    (...) zegt bijvoorbeeld iets over een leuke jongen of zo
    Ik zeg dan: Je bent ook echt homo ook hè?

    En ik scheld niet met Autist, gewoon omdat ik het geen scheldwoord vind. Ik vraag wel gewoon aan mensen die zulk gedrag vertonen of ze het zijn. [/Dat weet Nancy wel.]

    Ik ben dus niet schijnheilig vind ik. Ik zeg gewoon wat ik vind.


    Wat is dat nou voor achterlijke opmerking om er bij te gooien met je dat weet Nancy wel? o.ô


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell



    Heb ik nooit gedaan (althans niet dat ik me kan herinneren :']), want ik weet donders goed dat ik me er net zo schuldig aan maak. Ik scheld met alles wat los en vast zit, waarom zou ik dan anderen de les moeten lezen over scheldwoorden? Ik kijk wel uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, het ergste scheldwoord wat ik ooit heb gebruikt is 'trut', en toen was het niet eens serieus bedoeld. (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 20:56 ]


    Great minds think alike.

    Nou ik hoorde vandaag dat een goede kennis is opgegeven is, ze heeft leukemie kanker dus. Ze heeft nog maar een paar dagen te leven.
    Daarom heb ik er hekel aan dat er iedereen met Kanker schelden.. Zelf zou ik dat nooit doen.. Ik ben nu nogal erg geschokt en bedroeft..
    Die ziekte gun je aan niemand..!!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 15:17 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jij zegt dat jij sommige best wel scheinheilig vind, ik denk dat iedereen op het forum wel mensen vind die die scheinheilig vind. En over dat scheldwoorden, ik heb der geen probleem mee, als mensen met kanker willen schelden doen ze dat toch lekker, ik hoop dat ze der vervolgens zelf aan sterven.