• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Dat we soms tegensprekent antwoorden, komt doordat meerdere mensen op deze account zitten :)

    Dit account*

    Justin Bieber = gay;
    -3 hoofdstukken
    -20 abo's
    -217 kudo's

    dat is gewoon overduidelijk vals spelen toch?
    Persoonlijk vind ik dat niet kunnen, hier op Quizlet.
    de Top 5 is voor Echt leuke story's
    met Story's zoals Justin Bieber = gay klopt dat niet helemaal:S:8:8:8:8

    er zijn genoeg mensen die ons verhaal leuk vinden

    Weetje, ik wil nog één ding zeggen over die kuddo's:
    Het is niet het aantal kudo's dat telt, maar het aantal abo's, want dan weet je tenminste of je story écht goed is. Een kudo is een gewoon een knopje, dan weet je nog niet of ze het verhaal lezen. En als je dan honderd kudo's meer hebt dan abo's, lijkt het me duidelijk wat ze écht van je story vinden en wat je story écht waard is.

    Beat that, kudogeilers! (':



    Neem dat laatste vooral niet te serieus, ik zoek geen ruzie, ik vond het gewoon grappig aangezien ik vind dat er hier echt mensen zijn die kudogeil zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wij zitten in de buurt toch 200 meer... En wa valsspelen, verdient hier.

    @MenM

    Doe iedereen een lol.
    Verwijder het verhaal gewoon, dan is alles klaar.
    Niemand maakt haat verhalen behalve jij!
    Laat Q gewoon Q zijn hoe het was.
    Zonder ruzie, inplaats daarvan leuk en gezellig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:35 ]


    <3

    Jij schrijft toch ook ?

    Waarom mogen wij niet schrijven?

    Toronto schreef:
    @MenM

    Doe iedereen een lol.
    Verwijder het verhaal gewoon, dan is alles klaar.
    Niemand maakt haat verhalen behalve jij!
    Laat Q gewoon Q zijn hoe het was.
    Zonder ruzie, inplaats daarvan leuk en gezellig.


    amen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die ze mooi/leuk vinden aangezien we in anderhalve dag 40 abbos hebben?

    Gaat dit nou nog door?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Crowd schreef:
    Ik vind het gezelliger met maar 400 mensen dan 2000.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    People, alsjeblieft, negeer elkaar gewoon. Ik weet dat we niet allemaal vriendjes kunnen zijn, maar dit heeft echt geen zin.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    People, alsjeblieft, negeer elkaar gewoon. Ik weet dat we niet allemaal vriendjes kunnen zijn, maar dit heeft echt geen zin.


    weet je waar dit straks naartoe gaat? naar verhalen of quizzen of polls met 'haat aan justin bieber haters' en ga zo maar door

    ik kan me de tijd nog herinneren dat dit soort dingen over TH niet werden geaccepteerd toen zij helemaal hot waren..

    SandiClaws schreef:
    (...)

    weet je waar dit straks naartoe gaat? naar verhalen of quizzen of polls met 'haat aan justin bieber haters' en ga zo maar door

    ik kan me de tijd nog herinneren dat dit soort dingen over TH niet werden geaccepteerd toen zij helemaal hot waren..
    En is dat er nu nog? Nee. Het lost wel op. Het is een hype, dus zijn er altijd haters en die zullen ook weggaan, of in ieder geval verminderen, als de hype ook ophoudt.
    Dus alsjeblieft, negeer elkaar gewoon. Ik snap je frustraties, maar door ertegen te vechten bereik je het tegenovergestelde effect.


    Life is hard and then we die