• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    MenM schreef:
    (...)

    Ik hou niet zo van gezever, en je kan zeggen wat je wil al die verhaaltjes zijn gezever. En ja ik heb een hekel, en 't gaat me niet op mijn verhaal, het gaat me niet op aandacht. Want dan had ik het veel anders aangepakt. Het ging mij eerst om iets veel anders... Maar dan zou ik teveel moeten typen, en niet zoals ik al zei ik ben geen verantwoording schuldig.

    De site krijgt verkeer, en dankzij verkeer komt het misschien alleen maar beter ermee, advertenties ect. Maar daar zullen de meeste wel niet zoon verstand van hebben.


    w8 ff, een Q-user die zeurt over teveel typen?
    Ik erger me echt dood aan jou, weet je? Ik heb ook haat aan JB, en zat anderen, maar we zijn niet zo triest. Dit is gewoon aandachtstekort bij jou ofzo.
    En trouwens 'de eigenaar' heet Rutger. DUs kap met zo noob doen en zeg gewoon Rutger.


    Alis volat propriis

    Ze klikken gewoon?

    twiddict schreef:
    (...)

    w8 ff, een Q-user die zeurt over teveel typen?
    Ik erger me echt dood aan jou, weet je? Ik heb ook haat aan JB, en zat anderen, maar we zijn niet zo triest. Dit is gewoon aandachtstekort bij jou ofzo.
    En trouwens 'de eigenaar' heet Rutger. DUs kap met zo noob doen en zeg gewoon Rutger.


    Ik ben er een van die je haat zo te zien, en wat jij wil dan wordt het Rutger speciaal voor jou.

    Weetje, volgens mij doen we hem er alleen maar een plezier mee om commentaar te leveren.


    <3

    Plezier, nou nee, ik heb genoeg andere dingen te doen in de tijd dat ik dit aan het typen ben.

    Hoofdstuk 2

    lekker dan. als er nu een mooi verhaal op nummer 1 stond ok. maar dit. ook lekker voor de justin fans trouwens.

    gaan we hem negeren?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MenM schreef:
    (...)

    Ik ben er een van die je haat zo te zien, en wat jij wil dan wordt het Rutger speciaal voor jou.

    Dat zeg ik niet, ik erger me gewoon aan je. Rutger is gewoon Rutger, en dus geniaal omdat hij Q heeft gemaakt. Zoek een 'waarom vind jij Rutger zo geweldig' topic, want ze bestaan.
    Het enige wat jij hier komt doen is haat zaaien. Kijk deze hele ruzie alleen maar omdat je een paar kudo's wou.
    Sowieso, waarom vind je het zo belangrijk om het te laten lijken of heel Q JB haat?


    Alis volat propriis

    Dat is mijn doel niet, en als ik echt slecht wou met deze site, had ik het al gedaan. Dit is normaal account, en ik kan niet hacken. Maar ik ben al tegen gekomen dat ik alle accounts kon verwijderen.

    Dus nou niet doen alsof ik hier slecht wil ofzo want dan waren jullie nu niet aan het typen.

    Toronto schreef:
    Weetje, volgens mij doen we hem er alleen maar een plezier mee om commentaar te leveren.


    maakt niet uit...

    laat Rutger nu maar komen met uitleg over hoe hij de site wil zien, als een of andere commerciële site zoals facebook? wat compleet gestoord is want zelfs Rutger weet dat hij met deze site een bepaald publiek aanspreekt, namelijk het publiek dat van SCHRIJVEN en LEZEN houdt. Wat jij hier echter aan het doen bent is stennis schoppen, dan nog het lef hebben om te dat je te beroerd bent om meer te schrijven, sorry hoor maar what the hell doe je hier dan überhaupt in plaats van haatzaaien?

    MenM schreef:
    Plezier, nou nee, ik heb genoeg andere dingen te doen in de tijd dat ik dit aan het typen ben.

    Hoofdstuk 2


    Dan is Quizlet niet de juiste site voor je.^^


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Grizzly schreef:
    gaan we hem negeren?


    *knikt* En Amen.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Dat zeg ik toch hoofdstuk 2, maar ja dan komen er nog meer haat reacties. Waar jullie mij blijkbaar een plezier mee doen zoals de geruchten rond gaan. Geniaal.

    SandiClaws schreef:
    (...)

    maakt niet uit...

    laat Rutger nu maar komen met uitleg over hoe hij de site wil zien, als een of andere commerciële site zoals facebook? wat compleet gestoord is want zelfs Rutger weet dat hij met deze site een bepaald publiek aanspreekt, namelijk het publiek dat van SCHRIJVEN en LEZEN houdt. Wat jij hier echter aan het doen bent is stennis schoppen, dan nog het lef hebben om te dat je te beroerd bent om meer te schrijven, sorry hoor maar what the hell doe je hier dan überhaupt in plaats van haatzaaien?

    ja! Q wordt verpest door dat soort mensen! :(


    Alis volat propriis

    MenM schreef:
    Dat zeg ik toch hoofdstuk 2, maar ja dan komen er nog meer haat reacties. Waar jullie mij blijkbaar een plezier mee doen zoals de geruchten rond gaan. Geniaal.


    EN NU BEN IK ER ECHT KLAAR MEE!!!!!!!!!!!!!!!!

    quizlet is een site waar jonge schrijvers verhalen over hun favo artiesten kunnen maken. en jij zit justin tot de grond toe af te kraken. en blijkbaar word dit ook zomaar geaccepteerd omdat jij blijkbaar de site promoot.

    lekker dan...