• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    MenM schreef:
    Dat zeg ik toch hoofdstuk 2, maar ja dan komen er nog meer haat reacties. Waar jullie mij blijkbaar een plezier mee doen zoals de geruchten rond gaan. Geniaal.


    Correctie het is ons. Want je hebt met iemand anders dat account aangemaakt.
    Let maar niet op mij, ik heb namelijk al een moe dagje gehad

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:01 ]


    <3

    Nouja 1 vraagje voor jullie mag ik hier een Q link plaatsen?

    God. Justin haters zijn er en Justin haters blijven er. En als iemand daar een storie over wil maken, dan is dat maar zo. Waarom zijn jullie allemaal zo aangebrand? Omdat er een haat storie bovenaan de Topstorie lijst staat? Omdat het onzinnig is? Omdat het anti-Bieber is? Ik begrijp het probleem niet helemaal.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MenM schreef:
    Nouja 1 vraagje voor jullie mag ik hier een Q link plaatsen?


    damn.....een vraagje voor jou. sta jij nu al de hele dag in de top 5 omdat je de site promoot of hoe moet ik dat nu zien?

    Jigsaw schreef:
    God. Justin haters zijn er en Justin haters blijven er. En als iemand daar een storie over wil maken, dan is dat maar zo. Waarom zijn jullie allemaal zo aangebrand? Omdat er een haat storie bovenaan de Topstorie lijst staat? Omdat het onzinnig is? Omdat het anti-Bieber is? Ik begrijp het probleem niet helemaal.


    ga het topic eens lezen wil je? (:

    Jigsaw schreef:
    God. Justin haters zijn er en Justin haters blijven er. En als iemand daar een storie over wil maken, dan is dat maar zo. Waarom zijn jullie allemaal zo aangebrand? Omdat er een haat storie bovenaan de Topstorie lijst staat? Omdat het onzinnig is? Omdat het anti-Bieber is? Ik begrijp het probleem niet helemaal.


    als het niet over hem ging, maar een andere haat ding bijvoorbeeld anti-twilight zou je dan ook nog zo reageren?


    <3

    Jigsaw schreef:
    God. Justin haters zijn er en Justin haters blijven er. En als iemand daar een storie over wil maken, dan is dat maar zo. Waarom zijn jullie allemaal zo aangebrand? Omdat er een haat storie bovenaan de Topstorie lijst staat? Omdat het onzinnig is? Omdat het anti-Bieber is? Ik begrijp het probleem niet helemaal.

    Ik haat JB ook, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat die hele story er alleen maar is om haat te zaaien, en dat is niet waar Q voor is.


    Alis volat propriis

    Vraag op de vraag: bedoel jij hiermee of ik het met vrienden deed of "hackend"

    Ik snap jullie reacties, maar jij (twiddict) zegt nu dat de story gemaakt is om haat te zaaien. En dat is precies wat er nu gebeurt toch? Zijn/haar doel is bereikt. Heel Quizlet in opstand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan alsnog, dat is mijn doel dus niet.

    En ik ben ff weg dus niet denken dat ik geen antwoord geef uit bangheid, gewoon bezig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:07 ]

    Jigsaw schreef:
    Ik snap jullie reacties, maar jij (twiddict) zegt nu dat de story gemaakt is om haat te zaaien. En dat is precies wat er nu gebeurt toch? Zijn/haar doel is bereikt. Heel Quizlet in opstand.


    great, daar gaat de site die zoveel goed heeft gedaan(huil)


    <3

    MenM schreef:
    Dan alsnog, dat is mijn doel dus niet.

    En ik ben ff weg dus niet denken dat ik geen antwoord geef uit bangheid, gewoon bezig.


    wat is je doel dan wel?
    of heb je geen doel? waarom doe je het dan?


    <3

    MenM schreef:
    Dan alsnog, dat is mijn doel dus niet.


    Maar. Wat. Is. Het. Dan.


    Jij wil niets loslaten, maar als je gewoon geen antwoord geeft, dan krijg je nog meer haatreacties aan je reet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MenM schreef:
    Vraag op de vraag: bedoel jij hiermee of ik het met vrienden deed of "hackend"


    ja omdat jij dus de site promoot buiten Q om en dat rutger je daarom boven aan zet?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:10 ]

    Ik snap het probleem niet, wat boeit die top 5 stories nou?