• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    MenM schreef:
    Ik spreek mijn mening uit. En als ik bang uitgevallen was, had ik me zeer bedreigt gevoelt.

    Voorbeelden van berichten:

    -Val dood
    -Spring van een flat
    -I wish you die
    -Krijg kanker

    En zo nog veel meer, wie is er dan zieliger/lager bezig?


    Oke dat gaat indd wel erg te ver !


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik kwam voor de ouwehoer, dat is goed gelukt. Maarja sommige mensen reageren zwaar te overdreven.

    En ik heb zo maar is een paar zware nadelen aan de stie gevonden en dat is niet slecht bedoelt. En dan praat ik niet over kudos

    nou, aan IEDEREEN; die gast wil herrie schoppen, nou stop met je druk te maken! meld de mods, en vertel het hele probleem. en dan weer rustid worden en op eendjestopics reageren ipv aandacht verspilolen aan herrieschoppers.


    grizzly has spoken again!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MenM schreef:
    Ik spreek mijn mening uit. En als ik bang uitgevallen was, had ik me zeer bedreigt gevoelt.

    Voorbeelden van berichten:

    -Val dood
    -Spring van een flat
    -I wish you die
    -Krijg kanker

    En zo nog veel meer, wie is er dan zieliger/lager bezig?


    En daar maak ik me dus ook kwaad om. Ik kan daar ook niet tegen, maar jammer genoeg zul je die mensen altijd houden. Dat gaat gewoon te ver. Ik bedoel, een beetje beschaafd blijven mag wel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Grizzly schreef:
    nou, aan IEDEREEN; die gast wil herrie schoppen, nou stop met je druk te maken! meld de mods, en vertel het hele probleem. en dan weer rustid worden en op eendjestopics reageren ipv aandacht verspilolen aan herrieschoppers.


    grizzly has spoken again!


    All I can say is ..Amen _O_


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Lol, was het trouwens niet verboden om kudo's op andere sites te gaan vragen en op deze site? Had die Rose er geen waarschuwing voor gekregen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Denken jullie echt dat het zo werkt? HAHAHAHAH.
    laat me niet lachen, volgens mij weet die Rutger zelf niet eens waar hij het over heeft. Ik ben er bij geweest toen MenM die kudos verspreidde.
    Hij heeft écht geen reclame gemaakt, meer kan ik niet zeggen. XD

    Ik ben hier ook niet heen gekomen van: oow leuke site ff alles verkloten iemand die ik ken en al langer op deze site zit kwam ermee. Ik ga geen naam noemen dat verpest het voor haar hier. Aangezien er mensen mij niet al te vriendeljke berichtjes hebben gestuurd. Boosheid oke, maar soms gaat het tever.

    Sodaba schreef:
    Denken jullie echt dat het zo werkt? HAHAHAHAH.
    laat me niet lachen, volgens mij weet die Rutger zelf niet eens waar hij het over heeft. Ik ben er bij geweest toen MenM die kudos verspreidde.
    Hij heeft écht geen reclame gemaakt, meer kan ik niet zeggen. XD


    Dat bedoelde ik. Had jij dat niet gezegd in topic van Snuggle?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zullen we dit allemaal even vergeten of zo? Gewoon weer leuk andere dingen gaan doen? Ik snap er nog steeds niks van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat is dat voor kwats ik was erbij.

    Grote kwats hier, zeggen ze ik was erbij. Juist ja.

    Nou, het is niet waar dat wij alleen via bezoekers kudo's hebben verkregen
    Dit zijn misschien 70 kudo's geweest.
    De andere 140 zijn toch echt de leden geweest!

    Maar even serieus:
    we begonnen ons verhaal zonder hoofdstukken.
    Vanmiddag hebben we hoofdstuk 1 gelanceerd
    77 woorden, 252 x gelezen, 13 dec 2010 - 16:05

    252x gelezen!!!

    Dus dat wij alleen via bezoekers kudo's hebben verkregen is niet waar!

    MenM schreef:
    Nou, het is niet waar dat wij alleen via bezoekers kudo's hebben verkregen
    Dit zijn misschien 70 kudo's geweest.
    De andere 140 zijn toch echt de leden geweest!

    Maar even serieus:
    we begonnen ons verhaal zonder hoofdstukken.
    Vanmiddag hebben we hoofdstuk 1 gelanceerd
    77 woorden, 252 x gelezen, 13 dec 2010 - 16:05

    252x gelezen!!!

    Dus dat wij alleen via bezoekers kudo's hebben verkregen is niet waar!


    Dat zijn dan toch allemaal stiekemerds hier. Best wel raar, toch? Figuurlijk zijn er 140 tegen je


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben het eigenlijk eens met MenM :'D
    Rutger heeft zélf ingesteld dat dit zo kan, en ik wil niet veel zeggen, maar MenM is lang niet de enige user die dat doet. Who cares? Zo belangrijk is die top 5 nou ook weer niet. En als jullie het er allemaal niet mee eens zijn, stuur dan een mail naar Rutger, maar ik denk niet dat ie het aan gaat passen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.