• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Er zijn dus veel meer mensen die jb haten maar er niet over schrijven. Ik schrijf mijn gevoelens weg.

    Ja dat vroeg ik me ook al af. Alle hoofdstukken zijn bijv nog geen 17x gelezen.. maar wel 30 kudo's ö


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    MenM schreef:
    Er zijn dus veel meer mensen die jb haten maar er niet over schrijven. Ik schrijf mijn gevoelens weg.


    Maar het gaat niet om de story maar op de manier waarop hij in de top 5 staat.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ruim boven de 2e dus. 140 kudos... En sommige hoofdstukken al 250x binnen 12 uur doen we goed...

    jullie maken me verdrietig (huil)(huil)

    Ik word gewoon van alles vals beschuldigt en daardoor ook nog eens voor alles uitgescholden wat doe ik jullie aan?

    MenM schreef:
    Ik word gewoon van alles vals beschuldigt en daardoor ook nog eens voor alles uitgescholden wat doe ik jullie aan?


    Wij doen dat niet allemaal, het is ook niet de bedoeling dat we elkaar gaan uitschelden het moet gewoon eerlijk blijven, en je hoeft niet verdrietig te zijn let niet op de mensen die je uitschelden met dingen waar niks op slaat. Want dat gaan indd wel heel erg ver.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Volgens mij is het beter om dat hele kudo gedoe af te schaffen, want kijk wat er van komt...
    Quizlet lijkt te veranderen in één grote kudocompetitie én - als ik dit topic doorlees - komt er enkel ruzie van.
    Ik denk niet dat dat Rutgers bedoeling was van de kudo's?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:57 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    MenM schreef:
    Ruim boven de 2e dus. 140 kudos... En sommige hoofdstukken al 250x binnen 12 uur doen we goed...


    jullie maken me verdrietig


    wat is het nu? we of ik?
    en je gaat op een site waar JB nu erg in trek is posten dat je hem haat, en je vind het vreemd dat je trammelant krijgt? terwijl je het zelf uit zit te lokken? wordt wakker vriend (:

    ik vind kudo's een leuk iets,
    maar als ik nu zie hoeveel ophef er over is hier op Q, dan maakt het er niet gezelliger op..
    Het is misschien goed voor quizlet en rutger en alles maar het moet uiteindelijk toch ook een leuke site blijven.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hingucker schreef:
    Volgens mij is het beter om dat hele kudo gedoe af te schaffen, want kijk wat er van komt...
    Quizlet lijkt te veranderen in één grote kudocompetitie én - als ik dit topic doorlees - komt er enkel ruzie van.
    Ik denk niet dat dat Rutgers bedoeling was van de kudo's?

    I think your right!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Hingucker schreef:
    Volgens mij is het beter om dat hele kudo gedoe af te schaffen, want kijk wat er van komt...
    Quizlet lijkt te veranderen in één grote kudocompetitie én - als ik dit topic doorlees - komt er enkel ruzie van.
    Ik denk niet dat dat Rutgers bedoeling was van de kudo's?


    dat roepen de meeste mensen nu al een paar maanden...

    eerst was het niet eerlijk dat je ze een groen knopje, en een rood knopje kon geven, dat wordt dan wel weer verwijderd... maar dit hele gedoe moet schijnbaar bezoekers trekken... niet dat die blijven hangen met een sfeer zoals deze (':

    Het geen dat ik dat post, is nog steeds geen reden voor dreigementen.

    MenM schreef:
    Het geen dat ik dat post, is nog steeds geen reden voor dreigementen.


    Dat is zo, en ik ben ook geen JB fan ..zeker niet maar alweer het gaat om de kudos en hoe je ze krijgt. Oneerlijk.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Nee ik heb nu meer als het dubbele kudos dan de 2e plaats gekregen.