• Lieve Qterians,

    Ik snap het even niet, de laatste tijd zijn er heel veel verhalen in de top 5 geweest die bijv, 20 abo's hebben en 70 kudo's, maar waarom word er niets aan gedaan, want het is duidelijk dat het gewoon dik vals spelen. Het klopt gewoon niet, of wel dan?

    Lots of Love,
    JuneBug.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Amerricka schreef:
    Ik snap het probleem niet, wat boeit die top 5 stories nou?


    lees de rest van het topic.


    <3

    Amerricka schreef:
    Ik snap het probleem niet, wat boeit die top 5 stories nou?


    Ja, dat snap ik dus ook niet. x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toronto schreef:
    (...)

    lees de rest van het topic.


    Heb ik gedaan, trouwens, net. Maar ik snap het nog steeds niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan, trouwens, net. Maar ik snap het nog steeds niet.


    MenM denkt dat hij de site promoot, maar in feite lijkt het wel of hij zijn eige story promoot


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    MenM denkt dat hij de site promoot, maar in feite lijkt het wel of hij zijn eige story promoot


    Maar wat is dan het probleem met dat hij zijn eigen story promoot? Is deze toestand écht omdat hij bovenaan staat en zo 'anderen de kans niet geeft' om bovenaan te staan? Ik heb het gevoel dat ik iets cruciaals mis, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
    Oja, volgens mij kom ik een beetje aanvallend en aangebrand over, maar ik snap het gewoon niet en ik probeer even dit te begrijpen. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik verwacht dat het meer om de titel gaat als om de 1e plaats.

    MenM schreef:
    Ik verwacht dat het meer om de titel gaat als om de 1e plaats.

    Bedoel je de titel vàn de eerste plaats? c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MenM schreef:
    Ik verwacht dat het meer om de titel gaat als om de 1e plaats.


    Het gaat om allebei. Ik ben geen JDB fan, of iets dergelijk. Om eerlijk te zijn, kan ik hem niet uitstaan. Maar je kwetst hier een paar mensen mee, en je mag je mening geven, maar wel op een behoorlijke manier.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik spreek mijn mening uit. En als ik bang uitgevallen was, had ik me zeer bedreigt gevoelt.

    Voorbeelden van berichten:

    -Val dood
    -Spring van een flat
    -I wish you die
    -Krijg kanker

    En zo nog veel meer, wie is er dan zieliger/lager bezig?

    wat maakt het uit of je nou wel niet in de top 5 komt of niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als mensen over iemand anders weetik veel gerard joling mogen klagen mag dat ook over JB, komt op het zelfde neer.

    Ik snap niet dat jullie je zo druk kunnen maken om iets wat eigenlijk helemaal onnodig is. Jullie weten zelf beter maar jullie zijn zo zielig om te reageren.

    Amerricka schreef:
    Ik snap niet dat jullie je zo druk kunnen maken om iets wat eigenlijk helemaal onnodig is. Jullie weten zelf beter maar jullie zijn zo zielig om te reageren.


    Wij zijn niet zielig. Ik vind van niet. Is het tegen ons allemaal, of iemand specifiek?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Amerricka schreef:
    Ik snap het probleem niet, wat boeit die top 5 stories nou?


    Het gaat gewoon om eerlijkheid.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    En zo wordt de hele site uit elkaar gescheurd. Leuk dat de kudo's bezoekers aantrekken, maar als er zo mee gekloot moet worden en er zulke reacties komen hoeft het van mij niet meer. Het lijkt mij alarmerend genoeg, dat er steeds uitspraken worden gedaan als 'Ik heb al gezien hoe je users kunt verwijderen'. En dan wordt er opeens ontkent dat er sprake is van hacken, terwijl hij zichzelf constant tegenspreekt? De bezoekersaantallen krijg je ook wel, als je instelt dat mensen gewoon een account moeten maken om kudo's te geven. Mensen klikken toch al wel op de quizlet link en, tadaaaaa, nieuwe bezoeker. Als mensen je echt willen helpen aan die rotdingen, dan nemen ze de moeite voor dat account toch wel. Zou Rutger anders geen banner kunnen ontwerpen? Jeweetwel, zo'n plaatje, waarbij als je er op klikt je wordt doorgestuurd naar site? Als hij ons daar een html code voor geeft, kunnen wij die in blogs, op hyves, facebook, netlog enz. zetten en dan heb je die bezoekers ook.


    En nog iets, werden dergelijke stories over TH vroeger niet meteen verwijdert? Waarom wordt dat nu dat opeens niet meer gedaan?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.