• ik heb examens maar ben ziek... ik dacht dat ik maar één dagje moest thuisblijven maar de dokter zegt dat ik best de hele week thuisblijf... ik mag niet eens naar buiten!! Ik mag per dag maar max. een helf uur op de computer... dus heeft er iemand ideeën om de tijd te vullen? ik heb al mijn lessen al 2x herzien en voor de volgende examens ook al....

    wow...o.o ga gewoon op papier schrijven? kijk tv? muziek luisteren, lezen, tekenen.. euhh... ga je kamer aanvallen..?xD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    ahw wat heb je? ;o
    naja..om iets te doen.. uhm tekenen,schrijven,muziek luisteren,tv kijken,kamer opruimen ofzo?


    Imperfection Is Beautiful

    Mmm ... lezen of ouderwets in een schriftje gaan schrijven? Veel films kijken op bed? Ik weet het niet. :/
    Beterschap in ieder geval!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    tnx voor de tips... in een schriftje schrijven doe ik al.... en voor opruimen ben ik allergischxD maar mijn moeder heeft me de opdracht gegeven om kerstcadeautjes te maken voor de hele familie....
    tnx voor de beterschapswensen^^ en voor moest je het willen weten: ik ben mega oververmoeid... maar ik geraak maar niet in slaap... :/

    ik ben ook ziek ):
    ik lig vooral op de bank en kijk een film. misschienheb je daar wat aan


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    zelf zou ik de hele week gaan slapen en boeken gaan lezen, heerlijk. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    zelf zou ik de hele week gaan slapen en boeken gaan lezen, heerlijk. :')


    Ik de halve week, maar op den duur gaat het je echt vervelen. -moest 1 hele week thuisblijven na ooroperatie en ik vond het echt kut. Ik mocht niet eens wandelen met de hond! -