• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    simone gaat naar slaapfeest toe :x Sorry n__n Tot ah.. morgenmiddag denk ik (: Doei <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veel plezier !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Have fun (: doeidoei!


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Have fun <3

    Savoy bad vampire.
    Hij vloekte hard terwijl hij Gawyn van hem af probeerde te gooien. "Verdomme, idioot, klootzak, laat me los!" Hij had nooit verwacht dat kleine Gawyn zo ongelooflijk sterk zou kunnen zijn, hij kreeg zijn armen met geen mogelijkheid los. "Laat me los!"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Gawyn goede vampier
    "Eeuwenlange training, Konijntje," zei hij triomfantelijk. Hij wist dat hij nu de eeuwige woede van Savoy over zich heen had geroepen, en ook dat als hij hem eenmaal los zou laten hij verdoemd zou zijn tot de meest pijnlijke dood die Savoy kon bedenken. Maar, ach, als hij zo nu en dan wat bloed zou krijgen van een aardige vrijwilliger, kon hij hier nog een paar maanden blijven zitten, tot Savoy was uitgedorst, waarna Gawyn hem het huis kon trappen. Hij kreeg een vrolijke smile op zijn gezicht bij die gedachte, en zijn geluk kon al helemaal niet meer op toen hij Savoy hoorde schreeuwen toen hij hem nog een extra trap in zijn rug verkocht.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 15:22 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Net op het moment dat ik de deur van mijn kamer open wil trekken hoor ik Gawyn en Savoy schreeuwen. Een gevecht, denk ik geamuseerd. Misschien kan dat mijn verpeste dag nog wat inhoud geven. Hier wil ik bij zijn. Ik hol op de geluiden af, tot ineens iets me tot stoppen dwingt. Ik draai me een kwartslag om en kijk richting de trap, waar opnieuw een zalig zoete geur mijn neusgaten binnen dringt. Mijn mond valt open. Krijg nu wat. Wéér een mens? Hier? Wat was hier aan de hand? Een verdomde invasie of zo? Deze keer zou ik het niet verpesten. Ik zie hoe ze achteloos met haar haarstrikje speelt en een deuntje neuriet. Al snel ben ik mijn harde nederlaag vergeten. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En een nieuwe tactiek.
    Ik druk mijn agressie naar een krocht in mijn geest en wandel rustig richting de trap, waar het meisje ineens opkijkt.
    'Wat doe jij hier zo alleen en verlaten?' Ze wil haar mond opendoen om wat te zeggen, maar ik gun haar weinig kans. Ik sta nu voor haar en reik mijn hand uit. 'Ik ben Odile, bewoner in dit huis. Aangenaam.' Met moeite pers ik er een onschuldig glimlachje uit, terwijl ik met een schuin oog naar haar pols kijk.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 15:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Candy Hulpeloos mensgevalletje
    Ze keek met een schuin hoofd naar het meisje voor haar en stond op om haar een hand te geven. "Hi! Ik ben Candy, en, ehm, ik vroeg me af of ik misschien een kamer kon krijgen?.. Nja, ik bedoel, ik wil jullie natuurlijk niet lastig vallen! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat hier nog mensen woonden, ik dacht dat het hier uitgestorven was weet je!" Ze giechelde even. "Dus, ehm, hebben jullie nog een kamer vrij?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik doe zo mijn uiterste best om niet bloeddorstig te gaan grijnzen. Ik moet haar langs de anderen zien te loodsen, zo mijn kamer in. En dan kan niets of niemand me meer stoppen! Ik slik het vrijgekomen slijm weg. Mijn god, ik word er draaiierig van, die geur!
    'Natuurlijk. We hebben nog een kamer over. Kom maar met mij mee. Let trouwens niet op de..' Ik denk terug aan mijn pc. 'Kapotte computer.' Ik glimlach om haar op haar gemak te stellen en loop de trap weer af, wachtend op haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Candy Hulpeloos mensgevalletje
    Ze pakte haar tasje op en trippelde vrolijk achter Odile aan. "Heel erg bedankt ^^" Ze glimlachte breed en haalde wat haar voor haar ogen weg. "Ik zou echt niet weten wat ik anders gedaan moest hebben."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Anthony Mensje
    Met zijn handen in z'n broekzakken liep hij door het dichte bos. Het was nu al weer drie nachten geleden dat hij in een fatsoenlijk bed had geslapen, dus hij hoopte dat hij snel één of ander boshutje zou tegenkomen. Op een gegeven moment zag hij in de verte iets groots. Hij kneep zijn ogen samen. Het zou toch niet...? Iets sneller liep hij erop af. Hij kwam bij een groot, smeedijzeren hekwerk terecht. Zonder na te denken dat hij daarmee iemands privacy mee kon schenden, liep hij naar binnen, recht door naar de houten deur, waar hij tegen aan klopte, in de hoop dat iemand open zou doen. En zo niet, dan zou hij gewoon via een raam naar binnen klimmen. Niemand die het zou zien.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    Ik grijns in mezelf en ga haar voor naar mijn kamer. Nog een paar keer kijk ik spiedend de gang door, hopend dat niemand het voor me gaat verpesten. Savoy en Gawyn zijn nog steeds aan het vechten. Goddank, lopen die twee me tenminste niet in de weg. Tevreden open ik de deur en ga als een portier in de kamer staan. Gastvrij zijn is niet bepaald mijn sterkste kant, maar de beloning zal het dubbel en dwars waard zijn.
    'Kom gerust binnen, dit zal je kamer zijn.' Ik glimlach als ze me bedankt en de kamer door kijkt. Naïef meisje. Nu heb ik haar! Vliegensvlug sluit ik de deur en ga ervoor staan. Ik zet mijn bloeddorstige sadistische glimlach op en pak mijn mes weer tevoorschijn. 'Het zal maar heel eventjes pijn doen meisje,' zeg ik met twinkelende ogen. 'Tenzij je het jezelf lastig gaat maken. Wat ik persoonlijk hoop want ik hou ervan als ze tegenspartelen.'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 16:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Candy Hulpeloos mensgevalletje
    Ze draaide zich om en keek Odile met grote ogen aan. "Wat ga je doen?" vroeg ze kleintjes, terwijl ze op haar onderlip beet. Haar blik gleed naar het mes. "Wat bedoel je pijn doen? Wat ga je doen met dat mes? Hoezo houdt je ervan als ze tegenspartelen? Wie is 'ze'?" Ze bleef doorvragen terwijl haar ogen steeds groter werden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zucht. Haar vragen beginnen me een beetje te ergeren. Ik haal een lok uit mijn gezicht en loop langzaam haar kant op.
    'Je geur.. het warme bloed dat door je lijf pompt. Besef je zelf niet hoe kwetsbaar je eigenlijk bent?' Vanuit het niets grijp ik haar vast en duw haar tegen de muur aan. Ik grijp naar mijn mes en zet het op haar keel terwijl ik langs mijn lippen lik. 'Schreeuw nu het nog kan. Want het zal je laatste schreeuw zijn.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Candy Hulpeloos mensgevalletje
    Haar ogen waren nu zo wijd als schoteltjes, ze voelde het lemmet van het mes op haar keel en piepte zacht. "Neeneenee, laat me los, alsjeblieft, het spijt me, i-ik zal je niet meer lastig vallen, ik ga al weg, alsjeblieft, laat me gaan!" Een traan liep over haar wang. "I-ik ben helemaal niet lekker!"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Odile - Slechte vampier.

    God, wat geniet ik toch van haar angstige blik. Haar ogen, wetend dat ze gaat sterven.. nu weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe. Heerlijk.
    'Oh, maar dat is een fout die je maakt. Ik weet namelijk zeker dat je heel smakelijk zal zijn. Je warme bloed dat langs mijn lippen stroomt als ik het gulzig opzuig.. stukken beter dan die kat!' Ik grijns en fluister in haar oor: 'Maar ik zal je beloven je niet één van ons te maken. Die hel verdien je niet.'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 18:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste