• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Hij zette onmiddellijk de achtervolging in op Odile. Langzaam naderde hij haar, maar het ging niet snel genoeg. Het meisje was al veel te dicht bij Odile. In een laatste wanhoopsdaad sprong hij krachtig naar voren en wierp zich op Odile. Ze rolden een stukje over de grond, waarna ze hijgend stil kwamen te liggen. Gawyn drukte met al zijn kracht Odile's schouders op de grond, waarna hij over zijn schouders keek of het meisje al ver genoeg weg was; het zou hem niet lukken om Odile nog veel langer op de grond vast te houden.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Dewi - Mens.
    Uiteindelijk glipte ik toch maar een kamer in, ik controleerde eerst of ik echt alleen was en schoof toen een grote kast voor de deur en nog een klein nachtkastje, eigenlijk alles wat ik vond. Vervolgens ging ik onder het raam zitten en hijgde zachtjes, geen mens kon daar doorheen komen toch? Vluchtig wierp ik een blik op mijn horloge.. Bijna 6 uur 's ochtends, halleluja, wat een nacht. Maar ik voelde dat het nog niet voorbij was.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik lag op mijn buik op mijn bed op mijn eigen slaapkamer, voor me lag een schetsblok en daarop was ik aan het krabbelen. Mijn benen zwierde ik in de lucht en ik draaide het potlood tussen mijn vingers, ik probeerde te bedenken wat ik nu eens zal gaan tekenen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hè, even een vraagje: de vampiers in dit verhaal, verouderen die?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Goede xD Haha, nee (:

    (ook serie van darren shan gelezen?)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Goede xD Haha, nee (:

    (ook serie van darren shan gelezen?)

    Hehehe, nee nog niet, ik heb tegenwoordig een beetje schrik van vampieren romans door het hele twilightgedoe, maar ik heb me laten vertellen dat ze best goed,zijn...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Serie van Darren Shan is geweldig hoor, totaal anders dan Twilight. De eerste 2 zijn nog opwarmertjes maar man o man wat is dat verslavend.
    Hier alle boeken ^^

    (De bovenste rij boeken en die 2 daaronder nog :D)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 17:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Serie van Darren Shan is geweldig hoor, totaal anders dan Twilight. De eerste 2 zijn nog opwarmertjes maar man o man wat is dat verslavend.
    Hier alle boeken ^^

    (De bovenste rij boeken en die 2 daaronder nog :D)

    Thanks for the tip.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yw (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - slechte vampier.

    Voor ik het weet word ik tegen de grond gesmeten en vecht ik voor mijn leven. Tot mijn totale verbazing zie ik Gawyn die bovenop me zit en mijn schouders haast verbrijzelt met zijn handen. Hij is nog behoorlijk sterk, merk ik nu.
    'Vind je het lekker?' vraag ik uitdagend en wiebel onder hem heen en weer. 'Ik namelijk wel.' Even kijkt hij me dom aan. Daar maak ik gebruik van. Ik gooi hem van me af en spring overeind. Tot mijn grote ergernis is de gang verlaten. Ik draai me om en grijns richting Gawyn. 'Maak je geen zorgen, ik vind haar wel. En als ik haar te pakken krijg..' En ik laat mijn vinger langs mijn keel glijden.
    Ik begin boosaardig te lachen en loop naar buiten toe, op zoek naar wat bloed. Ik ben werkelijk uitgedroogd.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hier issie dan eindelijk !

    Naam: Lewis Maynard Triggs
    Roepnaam/Bijnamen; Lew, Trig – Maynard of Lewis zijn ten strengste verboden-
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20, maar hij is geboren op 5 janurari 1923
    uiterlijk: Lewis heeft donkerbruin, kort haar met een eigen leven. Lew heeft geen macht over zijn haar, dat ligt zoals God het gewild heeft. Veel doet hij er ook niet aan, hij zorgt er gewoon altijd voor dat ‘t netjes geknipt is, iets wat hij overigens zelf doet. Het heeft hem jaren gekost om dat onder de knie te krijgen. Lew heeft donkere, bijna zwarte ogen. Hoewel je op ‘t eerste zicht zou zeggen dat ze bruin waren, is het als je recht voor hem staat heel duidelijk dat zijn ogen een hele donkere kleur grijs hebben, als de hemel bij een onweer. Zijn ogen staan meestal erg helder en kunnen met één woedende blik een aanvallende stier tot halt roepen.
    Lewis’ gezicht is hoekig, met brede kaken en ditto jukbeenderen. Zijn neus is prominent aanwezig in zijn gezicht, net als zijn brede mond. Al bij al heeft hij best een mooi gezicht, maar hij is geen adonisfiguur. Zijn lichaam daarentegen maakt vele jonge mannen jaloers. Zijn spieren zijn perfect uitgebalanceerd, nergens is een gram vet te bekennen en overal zijn precies genoeg spieren aanwezig. Hoe hij daar in gelukt is, weet hij zelf niet, maar hij houdt in stand door zoveel te stappen.
    Qua kleren draagt hij gewoon wat op dat moment beschikbaar is en makkelijk zit. Zijn favoriete outfit is een paar jeans en een gewone zwarte T-shirt.
    Karakter: Lew heeft een uitgesproken karakter. Hij zwijgt niet, zegt overal zijn – meestal met veel scheldwoorden doorgespekte- gedachten en neemt van niemand bevelen aan. Hij is dus de nachtmerrie van elke moeder. Lewis is –ondanks zijn eenzame reizen- een teamspeler, iets wat hij mee heeft gekregen uit de oorlog. ‘Never leave a man behind.’ Hij is loyaal en heeft een hekel aan verraders – die hij aanziet voor lafaards- en die komen bijgevolg nooit meer in zijn gratie.
    Lew heeft een typerende cynische vorm van humor, die geliefd is bij velen en wordt gehaat door nog veel meer. Desondanks is hij een levendig, down-to-earth persoon die graag een uitdaging aanneemt.
    Crush: Heeft hij (nog) niet.
    Familie: Niet meer gezien sinds de oorlog.
    Verleden: Lew was een gewone jongen van 18 toen hij bij het leger ging om zijn vaderland, USA, van de ‘Japs’ en de ‘Krauts’ te redden. Hij had nooit kunnen denken dat hij nog geen twee jaar later, in een door mortieren bestookt bos in de modder voor zijn leven zou liggen vechten. De dag nadien zou hij wakker worden met een ongewone dorst naar bloed. Wie het was weet hij niet, maar de enige reden waarom Lew nog rondloopt op deze planeet, is omdat iemand hem die nacht in een vampier heeft veranderd. Hij heeft zich tot ‘t eind van de oorlog op lijken kunnen voeden, maar is daarna uit angst voor wat hij zijn familie aan zou kunnen doen niet meer naar huis terug gekeert. Sindsdien zwerft hij rond over de wereld, proberend te helpen waar hij nodig is.
    Gave: Hij beschikt over een geweldige mensenkennis, en weet zo wie hij wil helpen en wie volgens hem zijn hulp niet verdient.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik hoop dat mensen nog es wat willen gaan posten want Sam wil verder :'D Dit is echt uber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lew - Goeie vampier.

    De donkerharige jongeman dwaalde een beetje doelloos door het woud. 'Ik zou kunnen zweren dat die ouwe links had gezegd...' mompelde hij in zichzelf terwijl hij bedenkelijk op de kaart keek en nog een hijs van zijn sigaret nam. De kaart was eigenlijk een overbodig iets in het bos, aangezien er geen refentiepunten te bekennen waren, maar zijn trots was te erg gekrenkt om te zeggen dat hij verdwaald was en hij bleef bijgevolg naar de lijntjes turen in te hoop een idee te krijgen van waar hij zich ergens bevond. Uiteindelijk besloot hij maar te blijven wandelen tot hij aan de rand kwam. Dat fucking woud moest op een keer wel eindigen, concludeerde hij terwijl hij de as van zijn sigaret tikte en er nog eens op trapte om te voorkomen dat hij het bos in de hens zou zetten. Lew liep aan een vast tempo verder, proberend een teken van leven op te sporen in het bos. Hij had het akelige gevoel dat hij niet alleen was, maar toch sloeg hij er niet in om iets anders op te merken dan de zonneplekken die door de lichtjes waaiende bomen heen dansten. Het leek alsof het woud verlaten was. Hij wilde net een schreeuw uitlaten om te kijken of er verschrikte vogels weg zouden fladderen toen hij een smeedijzeren hek zag opdoemen tussen de metershoge stammen. Nieuwsgierig en op een drafje liep hij er naartoe, sprong hij er met een soepele sprong overheen en stond even stil om de villa die het omgaf in zich op te nemen. Het was een prachtig huis, dat totaal niet tot zijn recht kwam op een plaats als deze. 'Ontvangt vast niet veel bezoekers,' dacht de reiziger terwijl hij snel, maar muisstil naar de deur sloop. Uiteindelijk kon hij niks beter bedenken dan op de voordeur te kloppen en af te wachten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dewi - Mens.
    Uiteindelijk glipte ik toch maar een kamer in, ik controleerde eerst of ik echt alleen was en schoof toen een grote kast voor de deur en nog een klein nachtkastje, eigenlijk alles wat ik vond. Vervolgens ging ik onder het raam zitten en hijgde zachtjes, geen mens kon daar doorheen komen toch? Vluchtig wierp ik een blik op mijn horloge.. Bijna 6 uur 's ochtends, halleluja, wat een nacht. Maar ik voelde dat het nog niet voorbij was.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik was bijna klaar met mijn tekening toen ik een onbekende geur rook, een nieuwe vampier.. Nieuwsgierig verliet ik mijn kamer en vond mijn weg naar beneden. Zo vaak kwamen er geen nieuwelingen en ik hoopte zeker dat 't geen moordlustige slachtmachine was. Eindelijk beneden hoorde ik ook geklop, ik liep naar de voordeur (Hij was oud, maar mooi gemaakt met details) en opende die, om vervolgens in het gezicht van een amn te kijken. Vragend trok ik 1 wenkbrauw op, bekeek 'm gauw en glimlachte toen. ,,Hé.'' zei ik toen maar vriendelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew - Goeie Vampier

    Lew nam een trek van zijn sigaret en tapte de as er nogmaals af. Hij keek op naar het meisje toen ze de deur opende, maar beantwoordde haar begroeting niet. In plaats daarvan voelde hij zijn instincten katapulteren. De rook had zijn geur eerder bedwelmd, maar nu hij rechtstreeks met leven geconfronteerd werd, moest hij toegeven dat hij wilde dat hij de sigaret niet had opgestoken. Ze rook namelijk naar een geur die hij niet kende, maar die hem toch alarmeerde. 'Jij...bent geen mens,' wist hij uiteindelijk uit te brengen. Hij vroeg zich af of ze zoals hij was. Ze zag er in ieder geval uit als een mens. Net als hij. Maar ze was het niet. Net. Als. Hij.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 22:23 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Candy Mensgevalletje
    Candy was uiteindelijk maar bovenop de trap gaan zitten en speelde met een strikje in haar handen. Boven hoorde ze wat gestommel, maar ze negeerde het en neuriede een opgewekt deuntje. Ze vroeg zich af hoe laat het eigenlijk was, aangezien ze behoorlijk moe was. Een gaap onderdrukkend stond ze op en wandelde de gang in.

    Savoy Bad vampire.
    Savoy was nog steeds een beetje verward door Gawyns reddingsactie, toen hij eenmaal bij zinnen was balde hij zijn vuisten en stampte zijn kamer uit. Hij ging dat meisje - zijn meisje - vinden, en wel nu. De gang doorlopend passeerde hij Gawyn, die nogal verbaasd leek, hij gromde naar hem en zag hem opschrikken, waarna hij verder liep, of eerder marcheerde, waar het meer op leek. Al snel had zijn overgevoelige neus de geur van het mensenmeisje te pakken, ze was nog een stukje verder, nog een paar meter, en hij zou zijn tanden in haar nek kunnen zetten, haar verukkelijke bloed kunnen drinken waar hij al dagen naar smachtte.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3