• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew - Goeie Vampier

    'Auch, dat stak,' Bracht hij met een pijnlijk, maar toch lichtelijk ondeugend gezicht uit terwijl hij zijn hand naar de plek bracht waar zijn hart vroeger klopte. 'Zijn ze allemaal zo?' Hij wees met zijn kin naar de kattenverslindster, die zich ondertussen al terug een weg naar binnen had gebaand, terwijl hij opnieuw een sigaret uit zijn pakje haalde. De jonge kettingroker had zijn voorraad pas aangevuld, en genoot dus met volle teugen van de overvloed aan rook. 'De - hoe noemde je dat ook al weer?- moordzuchtige beesten...?' Ondertussen stak hij de sigaret opnieuw aan en keek hij vragend naar de vampier voor hem. 'Ook één?' Uitnodigend stak hij het pakje vooruit.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 12:45 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Candy Mensgevalletje
    Candy was uiteindelijk maar bovenop de trap gaan zitten en speelde met een strikje in haar handen. Boven hoorde ze wat gestommel, maar ze negeerde het en neuriede een opgewekt deuntje. Ze vroeg zich af hoe laat het eigenlijk was, aangezien ze behoorlijk moe was. Een gaap onderdrukkend stond ze op en wandelde de gang in.

    Savoy Bad vampire.
    "Houd je erbuiten." siste hij. Hij kon er niet tegen als die goodie-two-shoes hem tegen gingen zitten. En vooral Gawyin niet. Op de één of andere manier kon hij die jongen gewoon niet uitstaan. Hij ging niet meer moeilijk doen ook. Met een flinke trap lag de deur eruit, en staarde hij recht in Dewi's ogen. "Wat wil je met die kandelaar gaan doen lieverdje?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Dewi - Mens.
    Even was ik stomverbaasd over hoe hij de deur had ingetrapt, maar ik herstelde me gauw. Geen tijd om over zulk soort dingen te piekeren. Toen hij me de vraag stelde keek ik m aan. ,,,,Eigenlijk was ik van plan een poging te doen om je bewusteloos te meppen.'' zei ik eerlijk en grijnste scheefjes, alsof ik op kon tegen zo'n.. Wta was het, ubermens? Wat dan ook, zo te merken was hij supersterk, misschien kon ik 'm afleiden zodat Gawyn hem aanviel ofzo? Ik keek naar Gawyn, waarschijnlijk was hij ook zo sterk. nietwaar?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik schudde me hoofd toen hij een sigaret aanbood. ,,ik rook niet.'' ofel, ik haatte het. Het stonk als de pest en de geur ging overal inzitten, dat mensen eraan konden beinnen. ,,En nee, ze zijn godzijndank niet allemaal zo. Ik gok de helft.'' legde ik aan hem uit, ondertussen begon ik een lok haar rond mijn vinger te draaien. ,,Ik neem dus aan dat jij ook niet zo'n mensenverslinder bent? of wel soms?'' toen bedachtik me dat hij nog steeds buiten stond en de zon begon al aardig op te komen. ,,Je mag trouwens ook binnen komen hoor.'' zei ik en stapte opzij zodat hij er langs kon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Zeker? Zelf weten...' Met de grootste zorg stopte hij zijn pakje weer weg. 'Ik drink inderdaad geen mens. Afijn, toch niet als ze het niet willen. Maar ik denk dat je net zo goed als ik weet dat bijna geen mens zich vrijwillig aanbiedt,' grinnikte Lew. 'Ik beweer niet dat ik een heilige ben, allerminst zelfs, maar een mens eten... dat kan ik niet. Begrijp me niet verkeerd, mensenbloed is heerlijk en als ik er aan kan raken in een ziekenhuis zal ik daar moeilijk aan kunnen weerstaan, maar het zelf aftappen gaat te ver voor me.' Zijn blik was serieus geworden, zoals altijd wanneer hij aan zijn vampirisme dacht. Lew moest altijd zijn uiterste best doen om het vampier zijn niet als een vloek aan te zien.
    Hij merkte hoe haar ogen zich naar de zon verschoven. 'Bang van de zon, hé?' concludeerde hij terwijl hij op haar uitnodiging inging en over de drempel stapte. Even liet hij zijn ogen over de muren glijden. 'Love what you've done with the place,' meesmuilde hij terwijl hij naar de krassen die vampiers in achtervolging op de muren hadden gemaakt en het gat in muur waar vroeger een deur zat. 'Levendig boeltje hier,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dewi - Mens.
    Even was ik stomverbaasd over hoe hij de deur had ingetrapt, maar ik herstelde me gauw. Geen tijd om over zulk soort dingen te piekeren. Toen hij me de vraag stelde keek ik m aan. ,,,,Eigenlijk was ik van plan een poging te doen om je bewusteloos te meppen.'' zei ik eerlijk en grijnste scheefjes, alsof ik op kon tegen zo'n.. Wta was het, ubermens? Wat dan ook, zo te merken was hij supersterk, misschien kon ik 'm afleiden zodat Gawyn hem aanviel ofzo? Ik keek naar Gawyn, waarschijnlijk was hij ook zo sterk. nietwaar?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik was opgelucht dat hij vertelde dat hij liever niet van mensen dronk, dat scheelde weer een vijand. Trouwens, ik mocht hem wel. ,,Ik ben niet bang voor de zon, alleen ik ga liever niet zonnebaden.'' ik sloot de deur maar weer en volgde zijn blik. Tsja, het kon een opknapbeurt gebruiken zo hier en daar. ,,,,Tsja, je moet iets doen om je niet dood te vervelen, nietwaar?'' ik grijnste vrolijk naar 'm. ,,Zeg, hoe lang ben je van plan te blijven?'' vroeg ik aan hem. ,,Er zijn nog zat kamers vrij dus als je wilt kan je blijven. Alhoewel die bloeddorstige monsters er wat minder blij over zullen zijn.'' zei ik, voor hun was er weer een voedselwegkaper erbij, dat zouden ze niet zo op prijs stellen. Ha, ik zou hun gezichten wel willen zien, ze konden zo geweldig chagerijnig kijken af en toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Een vloek ontsnapte uit zijn mond toen Savoy de kamer in stapte. Hij ging naast Dewi staan en kruiste zijn armen over elkaar. Hij staarde Savoy uitdagend aan. Savoy mocht dan wel een halve meter groter zijn of zo, hij wist zeker dat als het op een gevecht uit zou draaien hij van hem zou winnen. Gawyn rukte zijn blik los van Savoy, en keek Dewi toen aan.
    "Dewi, zou ik alsjeblieft in jouw verleden mogen kijken?" vroeg hij toen doodserieus. Hij wist niet wat hij er aan zou kunnen hebben, maar wat hij zou zien, de indrukken die ze hier had opgemaakt, en hoe ze hier terecht was gekomen, zouden misschien nog van pas kunnen komen. Misschien had ze zelfs een plan bedacht om hier weg te komen. Hij negeerde Savoys waarschijnlijk ongelovige uitdrukking en pakte Dewi's hand vast, wachtend op haar toestemming.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    'Zolang je me nodig hebt, denk ik,' mompelde hij afwezig terwijl z'n blik nog steeds langs de gang dwaalde. 'Hoeveel zijn er?' vroeg Lew gedempt, proberend de verschillende geuren te identificeren. Hij wist niet hoe hij de menseneters van de anderen moest onderscheiden, het contact dat hij met die eersten had gehad was namelijk heel kort geweest, en bedwelmd door de rook, zodat hij hun geur niet had kunnen analyseren. 'En hoeveel mensen zijn er?' Hij nam nog een trek van zijn sigaret en wachtte haar antwoord af.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dewi - Mens.
    Ik oepnde verbaasd mijn mond, maar sloot hem toen weer aangezien ik toch niet wist wat ik wilde zeggen. Kon hij dat? En zou ik het toelaten? Nog nooit had ik het iemand verteld.. Maar nu hoefde ik het niet te vertellen. Daarom knikte ik maar. Hoe zou hij het zien? Als een persoontje van bovenaf ofzo? Of zou hij echt in mijn schoenen komen te staan? Ik vreesde dat ik daar niet achter zou komen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keke hem aan, kon hij dat zelf niet ruiken? Achja. ,,3 van ons, 3 bloeddorstige en..'' ik concentreerde me even en concludeerde toen. ,,2 mensen inmiddels.'' ik klonk zelf een beetje verbaasd, wanneer was die tweede binngen gekomen? Naja. ,,Het is handig als je de geuren leert onderscheiden, kan een hoop gedoe besparen.'' zei ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 14:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Dank je." Hij sloot zijn ogen, en scrolde in een fractie van een seconde door haar leven heen. Hij bleef een beetje te lang hangen bij de belevenis van de brand, maar daar moest hij eigenlijk niet zijn. Hij moest terecht komen bij de laatste paar minuten. Hij zag zichzelf door het raam naar binnen komen. Aha. Hij werd een persoonlijke bodyguard genoemd. Geweldig. Hm...
    Zijn ogen flitsten open op het moment dat ze had gedacht dat ze moest afleiden. "Goed idee," murmelde hij, in de hoop dat Dewi zou begrijpen wat hij bedoelde, waarna hij er zacht aan toevoegde: "Het spijt me." Daarmee doelde hij op het grote verlies van Dewi. Hij kneep zachtjes in haar hand, waarna hij haar los liet en zich weer tot Savoy richtte, die de afgelopen twee seconden niet had bewogen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Lew - Goeie vampier

    'Waarschijnlijk wel,' gaf hij enigszins schoorvoetend toe, terwijl hij de as van zijn sigaret in een vaas aftikte. Hij was nooit een held geweest in ruiken, deels omdat hij nooit moete had gedaan om het zintuig te onderhouden. Zijn zicht en gehoor waren uitstekend. Zijn reuk was nooit nodig geweest. 'Je klinkt verbaasd.' concludeerde hij toen ze het aantal mensen opnoemde. 'Een nieuwe mens?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dewi - Mens.
    Het was vreemd dat hij nu zo'n beetje alles van me wist terwijl hij me net kende. Ik keek hem aan, blijkbaar had ie ook mijn gedachen gezien. Great, maar hij wist nu teminste van mijn flauw onuitgewerkte plannetje. Hoe ging ik hem afleiden? Allerlei stomme ideeën schoten door mijn gedachten heen, maar toen gaf ik het op. Eerst maar eens zien wat hij ging doen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik knitke. ,,Net was er nog 1.. Er moet er nog een binnen geglipt zijn.'' ik zuchtte en keek rond. ,,Ze is niet ver weg van hier.'' ik haalde een hand door mijn haren. ,,Hopelijk komen er niet nog meer en anders moeten we ze maar wegjagen voordat ze een stap binnen de hekken zetten.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Candy Mensgevalletje
    Candy was uiteindelijk maar bovenop de trap gaan zitten en speelde met een strikje in haar handen. Boven hoorde ze wat gestommel, maar ze negeerde het en neuriede een opgewekt deuntje. Ze vroeg zich af hoe laat het eigenlijk was, aangezien ze behoorlijk moe was. Een gaap onderdrukkend stond ze op en wandelde de gang in.

    Savoy Bad vampire.
    ".. En dit geeft je een voordeel in welk opzicht?" Hij lachte schoorvoetend en zette dreigend een stap dichterbij het mens, scheefjes grijnzend. "Wat is je naam meisje?" Hij wierp even een kwade blik op Gawyn.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 15:02 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Dewi - Mens.
    Ik keek de jongen voor me aan. ,,ooowh, dus je bent wel geïnteresseerd in de mensen die je afslacht?'' ik glimlachte onschuldig. ,,Dewi. En noem me geen meisje, ik ben geen 4 meer.'' zei ik en keek 'm ietwat uitdagend aan, misschien dat hij door woede te veel op mij ging richten en gawyn vergat. Gevaarlijk was het, maar ik wist nou eenmaal niks beters.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar grinnikend na, wierp nog een blik op de computer en liep toen relaxed terug naar mijn kamer. Dadelijk zou ik wel wat gegil horen en dan had je de poppen aan de dansen hoor. Eenmaal op mijn slaapkamer plofte ik neer op de sofa en staarde naar het plafond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik knitke. ,,Net was er nog 1.. Er moet er nog een binnen geglipt zijn.'' ik zuchtte en keek rond. ,,Ze is niet ver weg van hier.'' ik haalde een hand door mijn haren. ,,Hopelijk komen er niet nog meer en anders moeten we ze maar wegjagen voordat ze een stap binnen de hekken zetten.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew vernauwde zijn ogen. 'Hoe bedoel je buiten de hekken houden?' vroeg hij traag, met een slecht voorgevoel. Hij haalde zich de enorme smeedijzeren hekken voor de geest haalden. Hij wist niet of ze open waren, hij was er uiteindelijk gewoon overgesprongen, maar hij wist zeker dat mensen er van hun leven niet over zouden kunnen raken als het hek niet open was geweest.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gawyn Goede vampier
    Gawyn perste zijn lippen op elkaar. Als hij snel was, kon hij binnen anderhalve seconde via het raam achter de rug van Savoy staan en hem dan aanvallen. Zo niet... tja, dan was hij te laat. Maar hij wist dat Savoy nog wel eventjes met zijn prooi wilde spelen. Dat hoopte hij tenminste. Hij haalde diep adem, sprong door het raam naar buiten, klauterde door het andere raam naar binnen en binnen een nog kortere tijd dan hij geschat had stond hij achter Savoy. Met zijn ene arm pakte hij Savoy's beide armen vast - hij had wel érg dunne armen - en met zijn andere Savoy's keel. Toen lapte hij hem en ging op zijn rug zitten, nog steeds met zijn handen op Savoy's keel en armen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]