• Selena Gomez krijgt doodsbedreigingen van jaloerse fans van Justin Bieber. De reden? Eerder deze week verschenen foto's van de twee op vakantie in St. Lucia... en ze waren passioneel aan het kussen!

    bron joepie


    mijn mening is dat die fans geen echte fans zijn. een echte belieber zou blij zijn voor justin bieber. geen belieber maar een selenator

    Je wenst zelfs je grootste vijand niet dood
    Oeh dit topic is populair x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:00 ]

    Mijn verklaring: die fans zijn gewoon knettergek (A)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Hahah die zag ik aankomen :')

    Joh, ik heb geen haat aan Bieber, maar sommige van die fans kan ik echt wel schieten :')Om dit soort redenen.


    ars moriendi

    Die zielige 'fans' xD
    Denken ze echt dat ze JB kunnen krijgen?(N)

    sucks


    I live for the applause, you will die for it.

    Dude, deze topic is al zo oud. 0.0 -zucht-


    -

    Sommige fans zijn echt te ver gegaan
    ze zouden juist blij zijn voor hem en haar
    en waarschijnlijk zal hun realtie toch niet lang duren


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik zag dit al aankomen (nerd)


    =

    Ik vind dat je net blij moet zijn voor Justin
    want hij zal nooit ene belieber als lief nemen
    of je moet dik geluk hebben dat hij JOU echt leuk vind
    Ze zijn een mooi koppel
    PUNT!


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    zo zielig voor haar maar ja zo zie je maar hoe erg meisjes kunnen zijn.xD


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    HAMMERTIME schreef:
    Die fans zijn gewoon teringzielig.
    Maar Selena en Bieber wisten dat dit zou gebeuren, dus moeten ze niet gaan lopen te janken.
    HU?! Sorry maar dat laatste vind ik wat flauw, zelfs als Justin Bieber samen was met een plukje stof zou dat stofje nog doodsbedreigingen krijgen. En Justin zou volgens jou dus eigenlijk enkel met iemand moeten daten waar dit niet bij gebeurt?

    Overdreven.
    Echte fans zouden idd blij voor hem zijn.


    Food.

    Die fans zullen echt nooit tevreden zijn... Enkel als Justin met hun datet zullen ze blij zijn maar dat gebeurt dus in geen miljoen jaar

    Paaaaaah, als ze zo denken dat ze JB kunnen krijgen, weet ik ook niet of het daarboven helemaal goed zit. oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jaah okee..
    Maar er zijn ook meisjes die zelfmoord hebben gepleegd vanwege Bieber die met Gomez gaat..

    Als justin serieus een x doodgaat dan krijg je echt een zelfmoordgolf en jb-afkickclinieken: "Hier is de drugs afdeling, hier alchohol, hier zitten gokverslaafden, en natuurlijk de jb-afdeling.."


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Impure schreef:
    Jaah okee..
    Maar er zijn ook meisjes die zelfmoord hebben gepleegd vanwege Bieber die met Gomez gaat..

    Als justin serieus een x doodgaat dan krijg je echt een zelfmoordgolf en jb-afkickclinieken: "Hier is de drugs afdeling, hier alchohol, hier zitten gokverslaafden, en natuurlijk de jb-afdeling.."
    haha, helemaal waar xD