• Lees eerst de vorige delen als je het wilt volgen 1 & 2 & 3
    en zo niet, dan is het ook niet zo erg.

    Na, mijn vriendin vind dus iemand heel erg leuk. Eindelijk na een jaar iemand gevonden. Maar dus haar ex, van de vorige delen, vandaag op school, het leek wel of hij bij haar in de buurt wilt komen expres. Zeg maar, dan staat ze op en de tafels in de lokaal stonden wat dicht bij elkaar en hij kon ook ergens anders gaan, maar ging toch langs haar lopen, want ze stond perongeluk een beetje met haar tas te zwaaien zodat alsof hij wilde dat het hem "perongeluk" raakte. En dan als ze naar kluisje moeten, daar is het erg druk, we hebben zo'n kluisje waarvan je je pas moet gebruiken, zo'n blok kluisjes heb je en dan in de hoek van de blok moet je je pasje overheen doen waardoor je kluisje opengaat. Nah haar ex deed dat (duhe xd) maar het was erg druk en hij kon makkelijk omheen lopen, maar dat deed hij niet, hij ging net voor mijn vriendin's neus snel lopen en keek haar aan. Dus, wat is er aan de hand? Ik durf niet met hem te gaan praten, want hij praat er niet echt graag over. Maar dat was maanden terug, maar ik doe het niet meer. Misschien hebben jullie een idee? Zo niet, dan jammer, maar is niet erg.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Gewoon zo laten. Niks tegen hem zeggen of uitlokken, gewoon negeren. Hij heeft pech. Je vriendin vind iemand anders leuk en daar moet ze gewoon voor gaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Gewoon zo laten. Niks tegen hem zeggen of uitlokken, gewoon negeren. Hij heeft pech. Je vriendin vind iemand anders leuk en daar moet ze gewoon voor gaan.


    Dat doet ze ook, maar ik zelf wil graag weten waarom hij zo doet ineens.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Hem geen aandacht geven, dan hapt hij toe en kom je niet meer zo makkelijk van hem af. Denk ik, als ik kijk naar eigen ervaringen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Don't worry, ik ga geen aandacht aan hem geven. En het gaat over mij x]
    Damn, maar ik doe er niks meer mee ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Estranged schreef:
    Don't worry, ik ga geen aandacht aan hem geven. En het gaat over mij x]
    Damn, maar ik doe er niks meer mee ^^


    Weet ik, maar ik wil toch wel weten waarom.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ramones schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik wil toch wel weten waarom.


    Wat maakt het niet, nou en waarom hij het doet. En als het om een reden gaat, dan boeit het me niet. Hij heeft zijn kans al verspilt...


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Estranged schreef:
    (...)

    Wat maakt het niet, nou en waarom hij het doet. En als het om een reden gaat, dan boeit het me niet. Hij heeft zijn kans al verspilt...


    Alsnog wil het weten.


    Nothing last forever, if we both know hearts can change