• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hahaha, volgens mij hebben ze een vrij goed beeld van ons. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha
    Dit klopt er niet bij mij:

    Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten
    Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken


    De rest klopt eigenlijk wel(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Whahaha (krul)
    Dat kan redelijk kloppen xd
    Maaaar ik haat Duitsland niet :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind het op zich nog niet zo negatief, niet dat ik nederlands ben, maar oké.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 11:54 ]

    Mijn ma is 100% Nederlands en kan echt super koken. Maar ze heeft ook van die vriendinnen uit Suriname enzo, dus daar heeft ze wat recepten van geleerd. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    De meeste kloppen ook, vind ik dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat het wel aardig klopt (krul)


    -

    h8lyfe schreef:
    Ik vind het op zich nog niet zo negatief, niet dat ik nederlands ben, maar oké.


    Alleen maar tranen van geluk

    We kunnen wel koken =(


    Today will be Girl's Day party with you~

    Square schreef:
    Hahaha, volgens mij hebben ze een vrij goed beeld van ons. :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt wel aardig, ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vriend is het met het meeste eens, lol. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind Nederlanders aardig.(krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    h8lyfe schreef:
    Ik vind het op zich nog niet zo negatief, niet dat ik nederlands ben, maar oké.


    Whatever '

    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.