• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    OMG DAT ALLE NEDERLANDERS MOETEN WORDEN VERNIETIGD? WAT ERG HAHAHAHAH
    verder wel heel leuk opgezocht enzo


    .

    Er zitten vast wel dingen bij die zeker kloppen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het klopt wel vind ik, ik moest wel lachen van dat ze denken dat wij Duitsland haten, HAHAHA.


    live the life you love

    Smeagol schreef:
    haha
    Dit klopt er niet bij mij:

    (...)

    De rest klopt eigenlijk wel(krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ach, zo heeft iedereen wel watX3.
    Duitsers graven kuilen, Surinamers zijn lui, Amerikanen zijn dik.
    En OH WAT HAAT IK DUITSLAND TOCHxD


    There is a crack in everything, that is how the light gets in.

    Oh en vergeet vooral niet dat de Belgen dom zijn:P


    There is a crack in everything, that is how the light gets in.

    Het meeste klopt wel.


    Food.

    Tomlusion schreef:
    Nou ik moet zeggen, ik ben dan een Nederlander, maar ik voel me dat dus echt niet. Ik heb me hier nooit thuis gevoelt al vanaf dat ik klein was niet, want ik voel me een Duitser, dat heb ik al vanaf dat ik in Duitsland kwam gezegd, hier voel ik me thuis. Dus ik haat Duitsland niet, want ik voel me een Duitser (gaat als ze Havo heeft afgesloten naar Duitsland wonen)


    Ik heb dus precies hetzelfde!
    Ik voel me in Duitsland veel meer thuis. Maar niemand begrijpt dat zeg maar :P

    dit klopt bij mij niet

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    (valt wel mee, ik heb zoveel lelijke echt gewoon verschrikkelijk lelijke mensen gezien.)
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    (niet waar de eerste keer dat ik hier kwam had ik na twee weken al wat vrienden.)


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Ik heb echt geen hekel aan Duitsland:O er is vast wel íets dat ik haat in dat land, maar hetzelfde geldt voor Nederland.
    Ik kan wel koken
    en ik ben niet arrogant (jah, af en toe voor de gein, maar dan alleen bij vrienden en heeeel overdreven voor de meligheid) (A)


    Second star on the right and straight on till morning

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Dat wat doorgestreept is bij mij niet van toepassing.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smeagol schreef:
    haha
    Dit klopt er niet bij mij:

    (...)

    De rest klopt eigenlijk wel(krul)


    velen hier in mijn omgeving haten duitsers wel.... dommerikke hier.

    Ich liebe Deutschland :Y)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 13:05 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    RINGDINGDONG schreef:
    We kunnen wel koken =(


    BTW: haar ava is cool =)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik vind eigenlijk dat we helemaal niet meer zo nationalistisch zijn en trots op ons land... Ik denk dat niet veel jongeren tegenwoordig nog geintereseerd zijn daarin.. of ze krijgen het gewoon niet meer te weten.
    Bijv. Mijn leraar geschiedenis heeft nu steeds kritiek op ons omdat wij nou xD ik ben al weer vergeten wie maar bijv. piet hein niet kende.
    Dat hadden we niet geleerd op de basis school (lol xP )
    Maar iemand die een imburgerings cursis moet doen moet dit wel allemaal weten.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Ik ga hier niet op reageren :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California