• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk dat veell Nederlanders negatiever zijn over hun dan andersom..


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    GBY schreef:
    Ik vind Nederlanders aardig.(krul)


    There is a crack in everything, that is how the light gets in.

    Als ik aan Nederland denk, denk ik aan kaas. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Als ik aan Nederland denk, denk ik aan kaas. :')

    Haha, je bent niet de enige xD Dat doe ik ook xD Oké, dat is raar, want ik ben een Nederlander en ik houd niet van kaas maar ja xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tennessee schreef:
    Klopt wel aardig, ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, die laatste zin, dat deed t m.
    Deels is het wel waar, maar dat geldt niet voor alle mensen, volgens mij gaan deze mensen vooral naar de grote steden (niks tegen dat hoor)
    Maar ik ben het er niet helemaal mee eens. (zo ego. x])


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    De meeste dingen kloppen behoorlijk (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 17:14 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Square schreef:
    Hahaha, volgens mij hebben ze een vrij goed beeld van ons. :'D


    26 - 02 - '16

    Vergeet niet dat ze denken dat we elke dag drugs gebruiken en om de hoek hoeren te vinden zijn :')


    =

    Andromeda schreef:
    Ik vind het op zich nog niet zo negatief, niet dat ik nederlands ben, maar oké.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Lololol, ik ben maar half Nederlands & zelfs kwart Duits, dus ik weet niet of dit rijtje ook voor mij geldt ;p

    EDIT:
    Soms schaam ik me voor de geschiedenis van ons. Ik bedoel, we waren goeie handelaars. Maar dat met alle slaven vind ik iets minder.
    Ik vraag me af om mijn voorouders slaven of handelaars ervan waren, aangezien ik half Antilliaans ben (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:47 ]

    Genius schreef:
    Ik vind dat het wel aardig klopt (krul)


    Bad decisions make good stories.

    Like I care. :W
    Die Duitsers en Amerikanen zijn ook niet bepaald heilig.


    "Well, well. Look who we've got here!"