• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha, dit vind ik leuk om te lezen (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, ik vind dat ze nog best wel positief zijn, ik had wel wat ergers verwacht x'D

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:49 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    En welk land heeft dat geschreven? (cat)


    hey kijk ik weet niks!

    Ik had dat laatst ook opgezocht en ook wel zelf ervaren.

    Nederlanders zijn erg direct in hun reactie. We zeggen wat we denken, wanneer we je niet mogen zeggen we dat ook. We zijn rationeel, onbeleefd (dat wordt ervaren door de directheid). We zijn objectieve en logische denkers.


    Think before you act.

    ik vind het niet negatief.Maar dat het beter is
    dat de Nederlanders venietigd moeten worden ?
    Dat slaat echt nergens op.Ik vind Nederlanders op zich wel aardig.
    maar soms best eigenwijs en denken dat ze veel weten enz.
    egt irritant.Maar om buitenlands te zijn is niet bepaald leuk.
    ik bedoel je word best wel vaak gepest op straat enz.
    vooral alss je chinees bent.:( Maar mijn vriendinnen en vrienden
    denken heel anders over mij :') dus daar ben ik blij om.


    live like there's no tomorrow

    Veel dingen kloppen wel. Behalve dat mijn mama wél lekker kan koken:9~


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik nog aardig,, en de meest dingen kloppen wel.
    Maar sommige dingen ook weer niet :)


    I'm not perfect, I'm made of silver

    Nederlanders zijn gewoon lekker. :9~
    En ja, trots op geschiedenis en vaderland, maar dat is alleen maar goed toch..?

    Ik ben iig een trotse Nederlander. Ik had ook niks liever gewilt dat Nederlandertje zijn :Y)

    edit: en Nederlanders zijn gewoon eerlijk, en daarom worden ze misschien als koud of kil gezien. Beter dan al die fake-asses.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 11:08 ]


    ars moriendi

    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    Sorry, maar niet veel mensen vinden dat, neem het van my aan. -Niet lullig bedoeld-
    Ik vind jullie best wel cool eigenlijk xd


    Save me from myself.

    Bieberworld schreef:
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    Sorry, maar niet veel mensen vinden dat, neem het van my aan. -Niet lullig bedoeld-
    Ik vind jullie best wel cool eigenlijk xd

    Nou, Nederlanders zijn over het algemeen, als je over heel de wereld kijk, Erg ver ontwikkeld. Nederlanders kunnen bvb ook over het algemeen de meeste talen (goed!) spreken.


    ars moriendi

    sommige dingen kloppen niet:
    de nederlanders zijn niet erg slim ze zijn naief.
    en van de hele wereld spreken de belgen de meeste talen en nog perfect ook terwijl de nederlanders een zwaar accent hebben.

    tuinstoel schreef:
    sommige dingen kloppen niet:
    de nederlanders zijn niet erg slim ze zijn naief.
    en van de hele wereld spreken de belgen de meeste talen en nog perfect ook terwijl de nederlanders een zwaar accent hebben.

    Maar iemand hier in het topic zei dat ze sommige buitenlanders denken dat Nederland en België hetzelfde land zijn, dus misschien dat ze dat daarom zeggen?

    Ik vind mezelf daar niet zo aan voldoen, haha. Ik heb niet het idee dat ik arrogant ben en mijn ma kan heerlijk koken (wij eten bijna nooit losse groenten, maar altijd met een sausje en meerdere groenten). En ik haat Duitsland echt niet hoor x'D Dat denken ze vast door WOII, maar dat doen alleen de neonazi's nog.
    En dat het moeilijk is om hier bevriend te raken met mensen als buitenlander als je nog geen Nederlander bent, dat is best logisch. Nederlanders vinden dat als je hier wilt wonen dat je dan ook Nederlands moet spreken. Alleen als je toerist bent en Engels spreekt lukt het hier, en dan alleen in het toeristenseizoen. En moeten we nou echt vernietigd worden? x'D

    Ik vind het wel een grappig lijstje x'D Ze zeggen wel dat wij denken dat wij alles weten, maar hun hebben wel mooi vooroordelen over ons x'D Dat lijstje dat op pagina 3 ofzo staat is trouwens geniaal:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Volgens mij gaat het hier over Nederlandstaligen in het algemeen. Niet alleen over Nederlanders, maar ook over Belgen. Veel buitenlanders denken namelijk dat er in België enkel Frans gesproken wordt (dat heb ik persoonlijk in Engeland ondervonden).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    in de meeste herken ik wel wat... behalve dat ik duitsland niet haat en dat ik niet trots ben op mijn nationaliteit. en ik denk dat ik in de meeste dingen ook wel andere nederlanders herken, haha. vooral dat luidruchtig zijn in de bus of tram ^_^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Language schreef:
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.-


    kijk dat verpest nu alles. had dat er ou niet aan toe gevoegt, dan had dat mijn ego even een opkikker gehad (huil)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 12:02 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.