• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    De geur van het bloed trok hem enorm aan, maar Lew slaagde er in zijn pokerface te behouden. 'Kom op, ruik je het niet. Je wil hem aan stukken scheuren, ik zie het in je ogen,' daagde hij haar uit. Als ze aanviel zou de jongen zijn vertrouwen verliezen en als hij snel genoeg was zou Lew de mens toch kunnen beschermen. Maar dan moest hij haar uit haar schulp lokken. 'Dewi, wat je ook doet, blijf achter me,' siste hij naar het meisje, zodat ze in paniek geen domme dingen zou gaan doen. Daarna richtte hij zich opnieuw naar Faith. 'Je verlangt naar hem en naar dat heerlijke bloed dat door zijn aderen stroomt. Die zoete smaak en de kick die je voelt.Je wilt het. Geef het toe.' probeerde hij uitdagend.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Hij vond het niet zo fijn dat er zo over hem gepraat werdt. Ondertussen begon hij heel erg bang te worden en zijn hart klopte wild in zijn borstkast. Met grote bangen ogen keek hij naar Faith en probeerde iets van haar gezicht af te lezen..

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze knikte naar Lew, eerlijk gezegt wou ze niet anders.. Dewi's blik gleed naar de jongen. ,,Hij spreekt de waarheid.'' zei ze, ze was blij dat ze haar stem onder controle kon hoduen. Ze was nooti bang voor de dood, maar sinds kort eigenlijk wel begon ze te merken. Ze wilde nog niet dood en op die manier alles en iedereen achter te laten, ze was daar gewoon nog te jong voor.. En sterven doordat je keel werd doorgesneden door een vampier was ook niet echt een geruststellende manier.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze beet op de binnenaknt van haar wang en besloto neit toe te geven. ,,Je weet het wel goed te beschrijven he?'' ze haalde arrogant haar neus op en keek 'm strak aan. ,,Geef maar toe, jij verslind 'm liever, nietwaar?'' ze keek naar Jamie. ,,Laten we gaan.'' probeerde ze. ,,Kom.'' ze pakte zijn hand vast.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew besloot het over een andere boeg te gooien. Faith had duidelijk genoeg zelfcontrole om haar facade omhoog te houden. Dan moest hij maar op de jongen inspelen. 'Als je toch het beste met hem voor hebt; laat hem dan zelf de keuze maken,' probeerde Lew opnieuw. Hij wist dat hij geen kens had om de jongen te 'ontvoeren', want dan zou de jongen hem ook niet vertrouwen. Of erger dan zou Faith zijn mometuele onoplettendheid gebruiken om haar klauwen in Dewi te slaan. 'Wat denk je, kid. Dewi hier zou toch ook niet bij me gebleven zijn, als ik haar bloed dronk?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    Heel even keek hij naar de jongen die wat zei en daarna naar Dewi. Die er nog heel huids uit zag. Dit was zo ingewikkeld. ' Maar als ze niet te vertrouwen is,.. ' murmelde hij zachtjes. ' Dan had ze me toch al lang leeg gezogen.. ' Hij keek Faith even aan. ' En ze heeft me gered van die enge vrouw.. ' Er ging een riling over zijn rug heen toen hij terug dacht aan de aanval van Odile. Hoewel zij ook zei dat Faith niet te vertrouwen was.

    Odile - Slechte vampier.

    Met ogen zo groot als schoteltjes kijk ik naar de tassen kleding die ze in haar handen heeft. Ik sta er versteld van en werp een blik op mijn zielige tasje. Ik ben niet zo'n kei in winkelen geweest. Vroeger gingen we altijd naar huishoudzaken en dat vond ik op z'n zachtst gezegd geen flikker aan. Ik had een hekel aan dat huisvrouwideaal van een meisje toen en ik ging er dan ook recht tegenin.
    'Oke, we gaan,' glimlach ik en we glippen weer naar buiten toe, waar het nog steeds verlaten is. Waar is al dat uitgaansvolk heen?
    Binnen de kortste keren racen we weer terug naar huis door het bos. Bij een hoge bult gaat de deur open die naar mijn kelder leidt. Eenmaal binnen parkeer ik de motor weer op z'n oude plaats en peil kort de toestand van Yue. Volgens mij is ze wel enigszins gewend aan mijn rijstijl, denk ik grijnzend en stap af.
    Dan vangt mijn neus wat op waar mijn slijmvliezen van beginnen te trillen.
    'Bloed,' zeg ik terwijl ik naar de gang staar die naar het luik van mijn kamer leidt. 'En het is hier in de buurt. Als je een lekker hapje wil moet je snel wezen.' Mijn jachtinstinct wordt enorm geprikkeld en ik ben weer de jager als vanouds. Ik sprint razendsnel door de gang en open het luik. Ik ruk de deur van mijn kamer open en spied door de gang. In de keuken! Ik vlieg erop af. Bij de ingang hou ik halt.
    'Wat is dit, een theekransje? Waarom ben ik niet uitgenodigd?' Dan glijdt mijn blik naar de jongen en zijn bloedende lip. 'Kom maar bij Odile. Bij mij ben je in goede handen,' zeg ik met een duivelsblik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    Dewi had niet verwacht dat Odile ook nog zou komen, haar ogen werden groot en ze slikte. Ze wist dat Odile haar niet nog een keer zou sparen, de laatste keer had ze gewoon meer dan geluk gehad.. Dewi keek kort naar odile, die blik.. Heel anders dan toen ze eerder met haar was geweest.. Hongerde ze zo erg naar bloed? Wat nou als ze straks weer achter haar aan ging?Z e wilde niet eindigen zoals Candy..

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith was verbaasd dat Odiel er ineens was maar herstelde zich gauw, ze ging tussen haar en Jamie instaan. ,,Je blijft an hem af.'' ze keek odile dreigend aan, als ze maar niet dcht dat ze het hapje voor haar neus kon wegpikken. Trouwens, jamie zou haar niet meer vertrouwen aangezien ze hem eerder aangevallen had en de duivelse blik in haar ogen voorspelde ook niet veel goeds.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leuk, RPG'en in de vroege ochtend. Heb nog wat in te halen :'D -addict-

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn blik glijdt de kamer door en blijft even rusten op de pizza. 'Wie heeft dat klaar gemaakt? Duidelijk geen mens,' zeg ik grijnzend. Dan kijk ik naar de menselijke jongen en het meisje.
    'Niet te geloven, die arme ziel gelooft je nog steeds,' zeg ik met een mengeling van stomme verbazing, een beetje respect en machteloze woede. 'Vertel ik eens een keer de waarheid over die onschuldige lieve Faith, geloven ze me niet. Wat jammer nou,' vervolg ik quasi-zelfmedelijdend. Ik stop en mijn blik blijft rusten op de bebloede lip van de jongen.
    'Hé blondje,' en ik kijk Faith aan, 'Aan de kant voor er gewonden vallen. Je hebt nu wel lang genoeg met hem gespeeld. Nu is het mijn beurt.' En ter verduidelijking pak ik mijn mes tevoorschijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Shit...' mompelde hij zachtjes en hij voelde een vervelend gevoel in over zijn lichaam racen. Lew wist heel goed dat hij een probleem aan zijn broek had. Een groot probleem in feite. Hoewel de man lichamelijk zeker het één en het ander aan kon, was het gewoon onmogelijk om drie bloeddorstige vampiers tegen te houden, twee mensen te beschermen en er tegelijk voor te zorgen dat hij niet aan stukken gescheurd werd. Aan de andere kant: de nieuweling was nog lang niet ervaren genoeg om hem aan te kunnen en als Odile en Faith elkaar aan zouden vallen, had hij misschien nog een kans. Hij moest alleen die jongen daar weg krijgen, zonder dat Dewi slachtoffer werd van de bloedlust. En dus besloot hij af te wachten. Alleen kon hij toch niks aanvangen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    ze kwam erachter dat dit nog wel eens alstig kon worden, ze moest zichzelf niet verraden. het liefst ahd ze geroepen dat odile zich beter op het andere mensenkind kon richten, maar dan liet ze haar masker vallen.. Faith keek naar het mes en was niet echt onder de indruk. ,,odiel toch, ik dacht dat je me wel beter kende.'' zei ze spottend. ,,Je weet toch dat ik niet uit de weg ga voor onderkruipsels?'' zei ze met een grijns.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze bleef zwigend staan kijken, ze kon niet weer weglopen.. De kans dat ze Savoy of ene ngo onbekende moordlustige vampeir tegen het lijf zou lopen was groot. Dewi wierp een blik op Lew, hij stond er alleen voor tegen 3 bloeddorstige vampiers.. Althans, als hij haar en de jongen wou beschermen. Waar was de rest? Gawyn en Elif ahd ze al in geen tijden meer gezien en ze waren nu wel nodig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Woedend, nee vernietigend kijk ik Faith aan. Er is maar zo'n verdomd klein beetje zelfcontrole dat ervoor zorgt dat ik haar niet in haar nek grijp en ik voel dat dat beetje zelfcontrole aan het wegebben is. Maar als ik het in m'n kop haal haar aan te vallen gaat zij er met de slachtofferrol vandoor en ten koste van alles wil ik dat vermijden! Van de jongen kijk ik naar Dewi, die veilig achter Lewis staat. Verdomd dat het niet waar is. Ik voel me behoorlijk in het nauw gedreven. Er zijn twee mensen binnen grijpafstand en die tot de hel verdoemde vampiers moeten mij het weer lastig gaan maken. Ik sterf van de dorst en die bloedgeur maakt het er niet beter op. Bij wie zou ik de meeste kans maken bij een aanval? Ik moet denken, nu! Mijn ogen flitsen van Faith naar Lew. Ik spring de keuken in en gooi mezelf op Lew, die ik hard tegen de grond werk. Hij geeft mij een paar flinke klappen en het kost me de grootste moeite om me te herstellen. Uiteindelijk weet ik een arm vast te grijpen en gooi hem van me af de keuken in. Ik spring overeind en sta nu oog in oog met het meisje dat hij beschermde.
    'De dag des oordeels. En dat oordeel ligt in mijn handen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Voor ik het wist was Odile weggestormt. Ik had nog wel iets over "bloed" en "wees snel" opgevangen, en nu rook ik ook de geur. Maar het was een andere geur dan die van het zwijn, het rook beter. Het was een mens. Snel rende ik achter haar aan en gooide de deur open. Mijn ogen flitste langs iedereen in de kamer: Odile stond al met haar mes klaar om het meisje dat ik eerder had gezien van kant te maken. Ondertussen stond een andere vrouwelijke vampier een jongen te beschermen. Ik wist dat het niet Elif was, en uit de beschrijving van Odile van wie hier allemaal woonde begreep ik dat dit Faith was. Maar.. Die was toch slecht? Verder lag de vampier die ik eerder met het meisje had gezien op de grond.Ik wilde niet dat Odile nog iemand zou afslachten dus ik legde mijn hand op haar schouder. "Odile? We hebben toch net wel genoeg gehad, vind je niet?" Ik keek haar smekend aan, maar haar blik bleef gefocust op het meisje. "Odile? Alsjeblieft?"

    Savoy
    Ik liep door het bos. Er waren wat vogels en wat konijnen, maar ik had trek in iets groters. Een hert. Ik concentreerde me op de geluiden om me heen. Rechts van me hoorde ik geritsel en toen ik keek zag ik nog net een ree wegspringen. Een duivelse glimlach trok over mijn gezicht, en met mijn gedachten beval ik de ree te stoppen. Midden in zijn bewegingen bleef het dier staan. Goedzo, dacht ik. Blijf maar rustig staaan. Ik liep rustig dichterbij en ging voor de ree staan. Ook al was zijn lichaam rustig, in zijn ogen zag ik duidelijk angst. Ik pakte zijn kop zachtjes tussen mijn handen, en in één beweging draaide ik zijn nek om. Daarna begon ik het bloed uit zijn hals te zuigen. Toen ik klaar was voelde ik me veel beter, en ik besloot terug te gaan naar de villa.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:09 ]

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith maakte gebruik van het moment en pakte Jamie bij zijn hand. ,,Kom.'' ze trok hem mee de gangen in en nam hem mee de trappen op. Ze nam hem mee haar kamer in en deed de deur dicht, ze zuchtte zacht en keek naar hem. ,,Dat scheelde weinig..'' mompelde ze.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,lew!'' ze keek geschrokken toe hoe Odile hem neergooide, Dewi slikte toen ze weer oog in oog stond met odile. Dewi's blik gled naar de nieuwe jonge vrouw, ze fronste even verbaasd toen ze Odile wou stoppen. Dewi besloot dat ze nu ebter evne haar mond kon houden voordat ze er wat doms uitflapte. [kort >,<]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij was verrast door haar aanval, en had daardoor de reflex niet om zijn evenwicht te behouden om de slag op te vangen. De lucht werd hard uit zijn longen gepersd van de kracht waarmee ze weggooide. Een scherpe pijn in zijn hoofd schoot als een schok door zijn lichaam heen en verlamde hem voor een paar seconden. Ik moet opstaan, dacht hij loom. De klap na het de blijde ontmoeting van zijn hoofd met het aanrecht had hem versufd, maar hij kon zichzelf er toch toe brengen om moeizaam overeind te krabbelen. Hoewel de pijn hem parten speelde, voelde hij een nooit eerder gekende woede door zijn aderen racen. Vooral toen hij zag dat Odile nog maar eens zijn beschermelinge wilde opvreten. Met een laag gerommel vanuit diep in zijn keel stortte hij zich op Odile waarna hij haar met alle kracht die in zijn grote lichaam huisde tegen de keukenkastjes katapulteerde. Het was enorm voorspelbaar, maar de vurige vechtlust liet elke vorm van tactiek varen. Lew liet haar weinig tijd om te herstellen en sprong opnieuw op haar af. Ditmaal met zijn bajonet in zijn vuist geklemd. 'Jij bent een mislukkeling. Te zwak om jezelf te controlen,' spuwde hij met vervaarlijk brandende ogen uit terwijl hij zijn wapen op hefte en op haar hals mikte. Met een helse snelheid en een ontzaglijke kracht liet hij het mes naar zijn doel neerkomen...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Voordat Odile kan antwoorden vliegt de mannelijke vampier op haar af. Ik zie hoe hij haar tegen de keukenkastjes gooit en een soort zwaard-mes tevoorschijn trekt. Gotje, zijn ze allemaal zo aggresief hier? Ik ren naar ze toe en probeer de vampier van Odile af te trekken. "Stop!"

    Savoy
    Ik loop het huis in en hoor een paar doffe dreunen uit de keuken komen. Ik ruik bloed, ze zullen vast ruzie maken om een sterveling. Ik heb geen zin om me er mee te bemoeien en loop naar mijn kamer. Het is er nog stoffiger dan in de rest van het huis maar dat boeit me niet. Ik ben niet bepaald het type om schoon te maken, dus laat ik het zo. Ik ga op het bed zitten en zucht. Het leven is saai als je niets leuk vind.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 12:51 ]