• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik zie Odile kijken naar het warenhuis tegenover ons. Ik houd van warenhuizen. Alles is er zo nieuw en mooi, en ik vind het heerlijk om langs de kleren te lopen en mijn hand er langs te laten gaan. Alles voelt dan nog zo nieuw en zacht aan. "Zullen we daar een kijkje nemen?" vraag ik terwijl ik naar het warenhuis wijs.

    Mijn ogen glijden al naar het de nooduitgang aan de zijkant van het pand. Je moet een kleine steeg in om bij die deur te komen en met een beetje vampierkracht en wat gepiel met een ijzertje valt het wel open te krijgen. Ik legt haar het plan uit terwijl we richting het warenhuis lopen. Onderweg werp ik een blik op de kerktoren, waar de klok zojuist één uur slaat.
    'Oke, zie je die nooduitgang daar aan de zijkant? Daar gaan wij in. Na twaalven zijn de camera's uitgeschakeld en is er geen bewaking meer binnen.' Over dat laatste ben ik teleurgesteld, maar het moet er maar mee door. Wie weet verlos ik zo'n arme aangeschoten stakker op de terugweg wel uit zijn lijden. En nog belangrijker: uit míjn lijden. Zo'n das is bij lange na niet genoeg. Ik heb een ongelofelijke dorst naar mensenbloed. Als we bij de deur zijn spied ik om me heen en kijk of er mensen lopen. Het is stil. Ik haal de motorsleutel tevoorschijn en begin te pielen en te draaien. Dan gebruik ik al mijn kracht en het slot geeft mee. Ik geef een knikje en hou de deur voor Yue open.
    'Aan jou de eer.' Als zij het warenhuis in is sluit ik de deur achter me. Het is behoorlijk donker maar gelukkig zien mijn vampierenogen wat ze moeten zien. Zo doe ik mijn inkopen het liefst: in het donker en in alle rust. Ik glimlach tevreden en kijk opzij, waar het lijkt alsof Yue in de zevende hemel is beland.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Terwijl ze me het plan uitlegt prutst Odile aan het slot. Ik weet niet wat ze doet, maar blijkbaar werkt het, want na minder dan een minuut opent ze de deur voor me. Ze zegt nog wat maar ik hoor het al niet meer. Met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht loop ik het warenhuis in. Het is net zo prachtig als ik me herinner, en deze keer kan ik meenemen wat ik wil. Een giechel ontsnapt me en snel loop ik naar het eerste kledingrek toe. Wat is dit geweldig!

    Odile - Slechte vampier.

    Ik loop de winkel door. Hmm.. misschien heb ik de moderne trends onderschat. Ze hebben nog best dingen naar mijn smaak.
    'Leef je uit zou ik zeggen. Zolang het nog maar mee achterop kan.'
    Mijn oog valt op een - hoe verrassend - zwarte broek. Eens zien, maat 38.. die is voor mij. Ik slinger de broek over mijn arm en pak een groen haltertopje en een blauwe trui mee. Dan glijden mijn ogen naar de lingerie. Achja, nu we toch bezig zijn...
    Ik pak een paarse BH met kantafwerking in mijn maat van het rek en daarna nog een string. Ik hoef het setje dan wellicht aan niemand te showen, zo af en toe eens goed de vrouw uithangen doet zelfs een vampier als ik me goed voelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Hmm.. laten we danz eggen dat ik mrogen jarig ben.'' zei Dewi met klein glimlachje, ze sprong van het aanrecht. ,
    Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hierbij Savoy's nieuwe profiel-ding:
    Naam: Savoy Yukito Amate Tsuchikage
    Roepnaam/Bijnamen; Savoy wordt voor het gemak wel Soy genoemd, maar alleen door mensen die hij écht goed kent - en dat zijn er niet veel. Achter zijn rug om zijn populaire bijnamen ook Shadow en Sasa. Als je echt durft noem je hem konijn - maar dat overleef je niet.
    Betekenis: Savoy; Luxe, Yukito; Sneeuwkonijn, Amate; gods liefde, Tsuchikage; schaduw van de aarde
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Kort uiterlijk: Zwart haar, soms laat hij het langer groeien, op dit moment komt het tot z’n schouders. Koele, grijze ogen. Bleke huid. Lang. Middelmatig gespierd. Atletisch figuur. Scherpe gelaatstrekken.
    Beschreven uiterlijk: Savoy's haar is redelijk lang- het reikt tot zijn schouders - en is zwart als de nacht. Het is niet vettig, zoals je misschien zou denken als je dat hoort, maar hij verzorgt het goed, en al glanst het niet, het is niet dof. Er zit geen enkele krul in. Zijn, koele, grijze ogen doen je denken aan mist, of de vacht van een grijze wolf. Zijn ogen hebben dikke wimpers, die zijn ogen wat vrouwelijk maken, maar ze maken het er niet minder mooi op. Hij heeft een doordringende blik, die je vasthoudt en je verlegen maakt. Alles aan zijn uiterlijk is scherp - scherpe neus, scherpe jukbeenderen, smalle, lange vingers, zelfs zijn manier van staan doet je denken aan een leeuw op jacht. Zijn huid is bleek door het gebrek aan zonlicht. Hij is aardig gespierd, maar is niet heel breed, zijn spieren zijn juist lang en geven hem net dat gevaarlijke in zijn uiterlijk. Hij heeft een lange, smalle bouw.
    Savoy wordt vaak achterna gezeten door meisjes, maar hij geeft er niet om. Hij weet dat hij knap is, en dat hij dat kan gebruiken, maar dat doet hij niet.
    Karaktereigenschappen: Kil, genadeloos, wreed, stil, intelligent, koud.
    Karakter: Savoy is een ongevoelig mens. Hij geeft om niets en niemand, en hijzelf is zijn eerste prioriteit. Misschien dat het door zijn verleden komt dat hij zo kil en genadeloos, soms zelfs wreed is, maar ook vroeger was het geen lieverdje. Het laat Savoy koud wat anderen over hem denken, hij weet wat hij wil en doet wat hij kan om zijn doel te bereiken. Savoy is zeer intelligent, en weet dus ook wel dat anderen achter zijn rug om over hem praten, maar hij houdt zich op een afstand en blijft stil. Het kan hem echt niet veel schelen. Dat heeft hij altijd gehad, dat ongevoelige, hij geeft eigenlijk helemaal nergens om, zelfs niet om zichzelf. Al plaatst hij zich wel boven anderen, hij weet dat hij zelf ook niet veel waard is, en dat boeit hem ook niet.
    Gave: Dieren gehoorzamen aan alles wat Savoy ze opdraagt. Dit hoeft hij niet te zeggen, alleen maar te denken en de dieren volgen zijn bevelen op. Op mensen en vampiers heeft hij ook een soort invloed, maar veel minder. Zij zullen niet zomaar doen wat hij wil dat ze doen, ze zullen zich alleen voelen alsof dat het beste is.
    Likes: Savoy heeft niet echt dingen die hij leuk vindt. Mensen afkatten, of commanderen, het lijken hobby's van hem maar dat zijn ze niet. Wel is een ding waar hij plezier in kan hebben mensen bestuderen: Wat zijn hun gewoontes, hun tics en hun stopwoordjes?
    Dislikes: Al zou je het niet verwachten, er zijn ook niet veel dingen die Savoy níet leuk vindt. Hij heeft geen mening over de meeste dingen. Al zijn er wel een paar dingen die hem mateloos irriteren. Meisjes bevoorbeeld. Vooral meisjes die blijven giechelen en blozen als hij in de buurt is. En kleine kinderen, vooral omdat ze hem doen denken aan zijn verleden.
    Crush: -
    Status: Savoy is single en not interested. Liefde vindt hij zinloos, zwak.
    Familie: Hij heeft het contact met zijn familie verbroken toen hij vampier werd.
    Verleden: Savoy werd geboren in een klein dorp in het jaar 1817. Zijn gezin was niet één van de rijkste, en hij moest alles delen met zijn 3 jongere broertjes, en zijn tweelingbroer. Omdat hij de oudste was, ook net 1 minuut ouder dan zijn tweelingbroer, werd er altijd veel van hem verwacht. Savoy had het gevoel nooit goed genoeg te zijn en na een tijdje kon het hem gewoon niet meer schelen. In 1835 (Hij was toen 18) liep hij weg van zijn familie, waar hij nooit spijt van heeft gehad. In de stad ontmoette hij een bloedmooie vrouw, die verliefd op hem werd. Hij was echter niet in haar geïnteresseerd en uit wraak beet zij hem, want ja, ze was een vampier. Sindsdien zwierf Savoy over de aarde, waar hij hier en daar een mens at en soms een maandje ergens bleef. Hij woont nu al 10 jaar in de villa en heeft besloten hier nog wel even te blijven.

    Ik heb het een beetje verandert, maar ook delen hetzelfde gelaten.. Ik hoop dat het goed is :)

    Yue
    Helemaal in mijn element gris ik overal kleren vandaan. Een gescheurde skinny, een aantal topjes in felle kleuren, pastel groene pumps, een wit jurkje.. Ik pak alles wat me ook maar een beetje leuk lijkt. Ik loop naar een van de pashokjes en begin te passen. De dingen die me mooi staan neem ik mee, de rest hang ik netjes terug, zoals het hoort. Ik maak nog een ronde door de winkel als ik Odile zie lopen met een lingerie-setje in haar handen. Misschien ook wel handig voor mij, bedenk ik me en ik kijk rond of ik de ondergoed-afdeling ergens zie. Als ik het gevonden heb zoek ik een lichtroze en een lichtblauw setje uit en ga weer naar de kledinghokjes om te passen.

    Ik dacht dat Savoy voor het laatst in de keuken was.. Dus daar heb ik hem even neergedumpt (A) Toen kwam ik erachter dat hij (volgens mij) Candy en Gawyn stalkte die naar buiten liepen.. Of Dewi en Gawyn XD Maar hij is dus in slaap gevallen in de keuken ofzo :3
    Savoy
    Godverdomme.. Wat is er gebeurt.. langzaam open ik mijn ogen. Ik heb een lange tijd geslapen, wat uitzonderlijk is voor een vampier, en al helemaal voor mij. Ik lig nog steeds in de keuken, en ik ben wakker geworden door stemmen. Ik ruik een mens en een vampier. Als ik op probeer te staan kreun ik. Mijn spieren zijn stijf geworden en mijn voet slaapt. Ik rek me uit en draai me om. Een onbekende vampier staat naast een meisje dat op het aanrecht zit. Het meisje dat eerder aan me ontsnapt is. Ik grom. Ik krijg haar nog wel. Ik loop naar ze toe maar besluit dat ze mijn aandacht niet waardig zijn. Als ze me zien schrikken ze op. Ik kijk ze allebei even vervaarlijk aan en loop dan de deur uit.

    Lewis schrok oprecht van haar leeftijd. 'Je bent zeventien...' bracht hij verbaasd uit. 'Damn, ik dacht dat je ouder was... Je ziet er ouder uit,' Hij voelde zich plots enorm oud. Hij kon zich de periode dat hij zelf 17 was, amper herinneren. Het was een jaar voor hij ging dienen in het leger en die periode was op enkele intense momenten na, vrijwel totaal uit zijn geheugen vervaagd. 'Zeventien...' mompelde hij afwezig. Op dat moment begon de oven te piepen, als teken dat de pizza klaar was. Hij was echter te diep in gedachten verzonken om het op te merken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kan niet laten mijn lach in te houden als ik Yue met van alles en nog wat in het kleedhokje zie verdwijnen. Dan hou ik ineens mijn hand voor m'n mond als ik merk hoe giechelig en meisjesachtig mijn lach overkomt. Normaal lach ik altijd wel spottend, maar dit is er één van het oprechte plezier en dat heb ik maar zelden van mezelf gehoord.
    Als Yue klaar is in het kleedhokje geef ik aan dat we moeten gaan. Ik ben bang dat we te veel argwaan aan het trekken zijn. Natuurlijk zit ik er niet mee een bewaker of twee leeg te zuigen, maar als de politie om versterking vraagt ben ik verder van huis. Ik heb geen zin om met schotwonden thuis te komen.
    Volgens mij heeft ze weinig zin om te gaan als ze her en der wat kledingstukken mee grist. Nu lach ik opnieuw, zij het wat voorzichtiger. Ik wil haar mee trekken naar buiten zoals ze dat altijd in humoristische films doen maar laat het achterwege omdat ik bang ben dat ze daar niet van is gediend. Eigenlijk is het de eerste keer dat ik zo voorzichtig ben in mijn doen en laten omdat het normaliter weinig kan schelen of mensen me mogen of niet. Maar nu lijkt het of de situatie langzaam aan het veranderen is, of ík enigszins aan het veranderen ben.
    Om het zekere voor het onzekere te nemen stop ik de kleding in een plastic tasje achter de kassa en wacht rustig tegen een muur.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 20:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,is dat een compliment?'' vroeg ze met klein grijnsje toen hijz ei dat hij dacht dat ze ouder was, vervolgens lachtte ze zachtjes om zijn verbazing. ,,Voel je je plots oud?'' vroeg ze plagerig en keek naar de oven die piepte. ,,Je laat je eerste gerecht nog aanbranden joh.'' ze deed de oven open en hoorde ineens voetstappen, ze keek verbaasd naar Savoy en was opgelucht toen ie wegliep. Om de een of andere reden werd ze wel gespaard door de vampiers in dit huis, was haar bloed smerig ofzo? ANyways, hij was weg en haar blik gleed naar Lew. ,,Aan jou de eer om hem eruit te halen.'' zei ze, verder geen aandacht bestend aan Savoy.

    Faith - Slechte Vampier.
    -komt morgen-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Hé? Wat?' Lew schudde zijn gedachten snel van zich af, lichtelijk afgeleidt door het piepen van de oven. 'Of je je oud voelt,' vroeg ze opnieuw. 'Ik bén oud, lieve schat,' antwoordde hij daarop tussen plagen en serieus in, terwijl hij snel de oven afdraaide en op stond om het bord te pakken. Met zijn blote handen trok hij de pizza uit de oven en schoof hij het snel neer op het bord. Even was hij vergeten dat vampiers gevoelig zijn voor warmte en siste hij pijnlijk toen de hete pizza contact maakte met zijn huid. Automatisch bracht Lew zijn vingers naar zijn lippen om ze te verzorgend in zijn mond te steken. Met een vaag glimlachje gebaarde hij dat ze de pizza best van hem over nam. Dat verborgen talent zat toch héél erg diep.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Simoon waarom komt die reactie van faith steeds morgen? =-=''

    Yue
    Ik hoor Odile lachen. Verrast kijk ik op en glimlach naar haar. Het is de eerste keer dat haar lach klinkt zo als hij zou moeten klinken. Lief, schattig. Ook al past dat niet bij Odile, ik word er blij van dat ze zo lacht en als ik merk dat ze klaar is om te gaan prop ik de kleren die ik gevonden heb in tasjes en loop naar haar toe. Ik zal er wel typisch uitzien, met al die tassen, maar op het moment maakt het me niets uit.
    "Zullen we gaan?" vraag ik, nog steeds met een blij gevoel in mijn buik.

    Savoy
    Ik loop naar mijn kamer toe. Het ruikt hier nog licht naar bloed, misschien dat Odile en Faith een van de mensen te pakken hebben gekregen.. Als ik de deur van mijn kamer wil opendoen besef ik me ineens wat een dorst ik heb. Ik besluit eerst nog even wat te vangen en ren naar buiten, het bos in.

    Sorry, vanmorgen te weinigtijd en net vergeten xD

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Nja, je weet wat mensen zeggen. De geest blijft eeuwig jong.'' ze keek hoe hij de pizza met zijn blote handen eruit pakte. ,,Gaat het?'' vroeg ze bezorgd, ze pakte gauw een bord en schoof de pizza uti zijn hand zo op het bord. ,,Houdt je hand onder de lauwe kraan.'' gaf ze als tip, waarschijnlijk had hij zoiets niet vaak en wist hij ook niet wat te doen. In je mond stoppen hielp in ieder geval niet wist ze uit ervaring, althans, het hielp weinig. Ze dropte het bord met de pizza erop op tafel en keek naar Lew.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Dat is waar.'' zei ze en glimalthe flauwtjes. ,,Zullen we de boom uti ent erug naar binenn/'' vroeg ze. ,,En wil ej trouwens wat eten of drinken? Ik eet of drink nisk maar er is vast nog wel wat in husi wat niet voer de datum is.'' ze glimlachte lief naar hem en hoopte hem met die lifigheid een beetje te kunnen strikken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Nah het gaat wel. Ik ben niet van porselein,' lachte hij vrolijk, hoewel het plekje nog steeds pijnlijk brandde. 'Ik ben een grote sterke man. Ik kan overal tegen,' spotte hij met zichzelf. Hoe ironisch kan het zijn, dat je het zo overleven als iemand een mes door je halsslagaders stak, maar dat een piepklein brandwondje zo'n pijn deed. Lew blies nog eens op zijn handen om ze af te koelen, maar liet het verder voor wat het was en probeerde het irritante, pijnlijke gevoel te negeren. 'Kijk uit dat je je niet verwond met dat mes,' Waarschuwde hij haar. 'Anders hebben we binnen de korste keren problemen op onze nek,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ze was blijd at Gawyn niet boos werd en haalde haar schouders lichtjes op. ,,Maar toch.. Ik had haar kunnen redden als ik sneller was geweest..'' zei ze zachtjes en sloeg haar ogen neer, ze knipperde haar tranen weg en zuchtte zachtjes. ,,Sterkste overleven.. Zo is 't altijd al geweest maar toch..'' murmelde ze zachtjes en haalde haar haren uit een staart. ,,We moeten er echt voor zorgen dta de rest niks overkomt.'' zei ze terwijl ze het elastiekej rond haar posl bond.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Kay dan, als jij het zegt.'' momeplde ze, nog steeds ietwat bezorgd, ze kon het niet helpen. Haar blik gleed naar het mes in haar hand en weer terug naar Lew. ,,Geen zorgen, ben al bijna 17 hoor, schat.'' het laatte woordje sprak ze plagerig uit aangezien hij het ook steeds gebruikte, ze grijnste vrolijkjes. Ze had geen zin in nog een bloedzuiger op haar nek maar ze verwondde zich bijna nooit met zulks oort dingen, dus nu avst ook niet. ,,Trouwens.. Wil jy ook?'' vroeg ze maar voor de zekerheid, je wist maar nooit.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Dat is waar.'' zei ze en glimalthe flauwtjes. ,,Zullen we de boom uti ent erug naar binenn/'' vroeg ze. ,,En wil ej trouwens wat eten of drinken? Ik eet of drink nisk maar er is vast nog wel wat in husi wat niet voer de datum is.'' ze glimlachte lief naar hem en hoopte hem met die lifigheid een beetje te kunnen strikken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.